Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nieuwe cakes van Zena:

    Comment


      Dikke shit hoor Damn

      Comment


        Zo die shellcake dat eerste effect wel bruut!
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
          Zo die shellcake dat eerste effect wel bruut!
          is dat niet dat "Rings" effect wat nieuws is dit jaar en waar caffetara en wollf ook een cake van hebben ?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
            is dat niet dat "Rings" effect wat nieuws is dit jaar en waar caffetara en wollf ook een cake van hebben ?
            Ja dat klopt inderdaad.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
              Zo die shellcake dat eerste effect wel bruut!
              Echt jammer dat daar niet de hele cake mee vol zit.

              Eerste cake uit t filmpje is ook genieten, de rest word ik niet heel warm van.
              https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                Echt jammer dat daar niet de hele cake mee vol zit.

                Eerste cake uit t filmpje is ook genieten, de rest word ik niet heel warm van.
                kan je gewoon de royal wave kopen van wolff , zelfde effect.

                Comment


                  Voor mij was pot 2 lekkerrrrrrrrr.

                  Comment


                    Een leuk stukje tekst geschreven door `Funke` over de P1 en waarom men niet gelijk het maximale aantal flash in de knallers gaat stoppen. Dit om, wat al eerder is gezegd, `de overheid te gemoed te komen`. In de zin van, als je 5 tot 10 gram flash knallers gaat maken dit al heel snel het einde kan worden van P1 ( hoe het ieder geval op deze manier nu in de wet staat ). Vandaar dat Zena ( en Salon Roger ) nu soortgelijke knallers heeft gemaakt als wat zij eerder hadden. Hier het originele stukje tekst in het Duits, als antwoord op een vraag of Duitsland ook de P1 knallers gaat krijgen die Zena op de Trophy had laten zien:

                    Auch wenn wir schon seit über einem Jahr entsprechende Artikel mit Blitzknall in P1 zugelassen haben - was aktuell diskutiert wird ist also keinesfalls neu - so ist es aktuell nicht geplant, diese bestehenden Artikel in Deutschland zu verkaufen. Nicht etwa, weil es rechtlich nicht möglich wäre, sondern weil es nicht gewollt ist von Behördenseite, und die Konsequenzen absehbar sind.

                    Eine Firma aus Österreich war dieses Jahr so außerordentlich klug, P1 Shellsets für den deutschen Markt anzukündigen. Es wurde daraufhin beim Treffen der Notified Bodys durchgesetzt, dass solche CE Nummern nicht mehr vergeben werden und alle bisher durchgeführten Tests hinfällig sind, noch bevor die ihr Shellset überhaupt fertig produziert hatten.
                    Das betrifft aber nun natürlich ganz Europa, so dass auch in Ländern, wo es niemanden gestört hätte, z.B. bei uns in Polen, P1 Kartuschen zum Verladen mit Steigladung (was von der Bauart her einer kleinen Shell entspricht) nicht mehr zugelassen und verkauft werden können.

                    Was meint ihr passiert bei 5g Knallern in P1, wenn die hier angeboten werden?
                    Ein jeder muss doch erkennen, dass das nicht toleriert werden wird, und dann die Konsequenz seien kann, dass wieder auch für alle anderen Länder in Europa etwas kaputt gemacht wird (außer es wird das SprengG geändert, und das Verbot von F2 Blitzknallern erstreckt sich zukünftig auch auf P1 Artikel; das wäre zwar wünschenswert, weil wenigstens nur Deutschland betroffen wäre; letztlich geht es aber vermutlich schneller, so wie bei den P1 Kartuschen/Shells zu verfahren, und schon muss jedes Land in Europa drunter leiden).

                    P1 sind technische Gegenstände, d.h. es ist durchaus sinnvoll, dass solche Artikel verkauft werden dürfen. Und ich würde mich persönlich auch sehr freuen, wenn in Deutschland mehr zugelassen wäre - selbst die F3 in Polen, wie die CE im allgemeinen, halte ich für viel zu streng und realitätsfern. Also versteht mich nicht falsch. Ich würde mich freuen, wenn wir soetwas hier verkaufen dürften. Und auch wir gucken stets, was wohl maximal noch im Rahmen ist, und wo man vielleicht etwas kreativ sein kann bei der Zulassung. Man muss aber auch die Realität im Auge behalten. Und die ist einfach die, dass, wenn man 5g Blitzböller in Deutschland verkauft, ob nun legal oder nicht, man besagten Rahmen sprengt und die Reaktion der Behörden nicht lange auf sich warten lässt.

                    Hier sind aus meiner Sicht die Importeure und Händler gefordert. So wie wir es schon gehandhabt haben, denke ich, dass eine freiwillige Selbstbeschränkung auf dem deutschen Markt angebracht ist.
                    Wenn man z.B. bei Flash Devices / Sound Emittern in P1 mit Blitzsatz sich darauf einigen könnte, dass man in Deutschland nur Ausführungen mit vielleicht maximal 1g (oder maximal 2g, müsste man wohl diskutieren) anbietet, außer eine höhere Menge ist für den (wirklich vorhandenen) technischen Zweck unabdingbar, so denke ich, könnten solche Artikel - ggfs. auch in Deutschland - überleben.
                    Früher gab es auch Reibkopfknaller mit 1,1g aus deutscher Fertigung in T1, und die Zulassung blieb meines Wissens nach bis zuletzt bestehen.
                    Wenn man aber nun direkt es ans Limit pushen will in einem Land, in dem so starke Artikel vorher nie zu kaufen waren und die Behörden da auch klar gegen sind, und sich eben nicht ein wenig einschränkt, dann ist es nur eine Frage der (vermutlich sehr kurzen) Zeit, bis die Behörden uns wieder mit neuen Regeln einschränken, und da hat am Ende niemand was von.

                    Ich weiß, dass vermutlich viele nicht meiner Meinung sind - und eine solche Selbstbeschränkung funktioniert nur, wenn sich alle daran halten, was wohl nicht passieren wird. Ich habe es aber trotzdem mal geschrieben, vielleicht regt es den ein oder anderen doch noch zum Nachdenken an, bevor sich die Geschichte mit den Shellsets wiederholt...

                    Comment


                      Het binnenkomen van de eerste container met Funke spullen staat voor de deur, dus binnen maximaal 2 weken moeten de eerste spullen wel in onze schappen liggen.

                      Hierbij kan ik jullie alvast meedelen welke producten dat zullen zijn, alsook wat de verkoopprijzen zullen worden (zonder enige LVC kortingen):

                      FCM259-1 Cloud Connected 259sh € 225,00
                      FCM259-2 Tears From Heaven 259sh € 225,00
                      FCM288-1 Supernaut I 288sh € 250,00
                      FC30-116-1 Paranoid 116sh € 190,00
                      FC30-100-3 Corolla Blue 100sh € 160,00

                      Zodra ze effectief binnen zijn zullen ze op de site verschijnen en ik kan jullie nu al verklappen dat er een mega introductieknaller aan zit te komen.

                      Groeten vanuit Zena
                      HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                      Comment


                        Komen de Djf thunder, Golden Dragon cracker en het afgelopen knalpakket(liefst zonder grijze lont) nog in het assortiment? Ben benieuwd!
                        75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Graffioso Bekijk bericht
                          Het binnenkomen van de eerste container met Funke spullen staat voor de deur, dus binnen maximaal 2 weken moeten de eerste spullen wel in onze schappen liggen.

                          Hierbij kan ik jullie alvast meedelen welke producten dat zullen zijn, alsook wat de verkoopprijzen zullen worden (zonder enige LVC kortingen):

                          FCM259-1 Cloud Connected 259sh € 225,00
                          FCM259-2 Tears From Heaven 259sh € 225,00
                          FCM288-1 Supernaut I 288sh € 250,00
                          FC30-116-1 Paranoid 116sh € 190,00
                          FC30-100-3 Corolla Blue 100sh € 160,00

                          Zodra ze effectief binnen zijn zullen ze op de site verschijnen en ik kan jullie nu al verklappen dat er een mega introductieknaller aan zit te komen.

                          Groeten vanuit Zena
                          Dus funke gebruikt de zelfde artikelnummers voor de zena blokken als de originele blokken? Best verwarrend.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
                            Komen de Djf thunder, Golden Dragon cracker en het afgelopen knalpakket(liefst zonder grijze lont) nog in het assortiment? Ben benieuwd!
                            Importeer dan lekker die Funke D boller, die is tenminste van gruwelijke kwaliteit en precies zoals het hoort. Als ze toch al spulletjes daarvan gaan verkopen, is dat geen moeite om erbij te doen.

                            Comment


                              Ik hoop ook dat je ze dit jaar ook bij zena kunt kopen.

                              Wellicht dat je hier wat info kunt vinden!

                              Comment




                                Maar liefst VIER knalaanbiedingen voor jullie dit weekend! Een cakebox die voorzien is van de beste en nieuwste sterrencombinaties, met maar liefst 116 schoten, dit allemaal voor slechts € 75, een dikke cakebox bestaande uit 6 cakes van 20 schoten voor slechts € 16,50 of een 36 schots waaier met dikke crackling of gouden staarten voor slechts € 25! Alleen dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)




                                Laatst aangepast door pyrofan#1; 11 November 2017, 12:37.
                                HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                                Comment

                                Working...
                                X