Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Website is weer online!

    Comment


      Wow zijn ze daar een week mee bezig geweest , alleen de begin pagina is veranderd en het menutje boven in

      Comment


        Helaas nu al geen 100.000 klapper meer verkrijgbaar volgens de site

        Comment


          hebben ze geen forum meer?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door HJB Bekijk bericht
            Helaas nu al geen 100.000 klapper meer verkrijgbaar volgens de site
            Mocht al een tijdje niet meer, ze boden als vervanging 4 25.000 rollen met koppelsysteem of een 11m lange nitraatmat met eindbom en koppelsysteem aan. Maar deze staan er nu ook niet meer op

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door QVR0501 Bekijk bericht
              Mocht al een tijdje niet meer, ze boden als vervanging 4 25.000 rollen met koppelsysteem of een 11m lange nitraatmat met eindbom en koppelsysteem aan. Maar deze staan er nu ook niet meer op
              Klopt, uit 1 stuk werden er al lang niet meer verkocht. Ik had overigens 3 rollen in een doos zitten ipv 4.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
                hebben ze geen forum meer?
                Helaas is het forum voorlopig offline. Wel word er gekeken of het forum meer geïntegreerd kan worden met de website.

                Comment


                  Heel dun assortiment. Hydra serias en walhalla zij weg. Waren mooi.25 gram per tube. Geen mooie cakes meer

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Joyce Bekijk bericht
                    Allereerst de beste wensen voor 2017! De laatste tijd zijn er een hele hoop speculaties rondom Zena België geweest. Graag hadden wij jullie het volgende meegedeeld. Ten eerste heeft Zena België een topseizoen gehad waardoor we helaas niet meer over voldoende voorraad beschikken om een échte Zena Sales te houden in januari. We hadden dat graag anders gezien, echter mogen we niet klagen. De eerste orders voor seizoen 2017/2018 zijn reeds geplaatst en we zijn dan ook van plan in 2017 er weer een dikke lap op te geven. Er staat ons heel wat te wachten. Zowel Zena Olen als Maaseik als Maasmechelen als Baarle blijven voortbestaan. Ook de eerste stappen van de Zena Trophy 2017 zijn reeds gezet. Kortom Zena Vuurwerk gaat gewoon Harder Better Faster. Laat 2017 maar komen want wij zijn er helemaal klaar voor! Knallende groeten, Zena België.
                    Is er al ergens duidelijkheid over?
                    Ik zie dat er in januari zelfs is gesproken over een zena trophy?

                    Ook met betrekking tot het jaar 2017.
                    Het is bijna mei en de winkels zijn zo leeg als maar zijn kan, komt dit omdat er een flinke update in het assortiment aankomt?
                    Hadden jullie van te voren niet kunnen bedenken dat door andere regelgeving er misschien eerder nieuwe producten door konden komen?

                    Ten eerste, nog steeds groot zena-fan.
                    Maar na alle geruchten en ook slecht aanbod in de winkels, vorig jaar al, wat natuurlijk begrijpelijke redenen had.
                    Is het appart dat er in januari een dergelijk bericht verschijnt en het daarna stil is.

                    Al zijn jullie uiteraard niks verplicht aan een forum, waarvan de leden een heel klein gedeelte zullen zijn van het klantenbestand, zou t toch wel attent zijn om weer eens iets te laten horen wanneer mogelijk.

                    In mijn ogen zijn de kleinere zaken jullie sinds vorigjaar voorbijgegaan op alle vlakken.
                    Spijtig, die kwamen voorheen nog niet eens bij jullie in de buurt.

                    Comment


                      Vind het ook jammer dat het zo angst aanvallend stil is rondom zena
                      hat wel wat meer verwacht

                      neemt niet weg dat zena voor mij nummer 1 is

                      Hoop dat ze dit jaar met goede aanbiedingen blijven komen
                      en stiekem hoop ik ook wel op januari sale maar de tijd zal het leren

                      GR vvw

                      Comment


                        zena is niet meer mijn nummer 1 om vuurwerk te halen. De freakacties hier in NL heb ik nu veel meer aan. Denk niet eens meer dat ik in Belgie kom dit jaar.

                        Comment


                          Onderstaande bericht is van 15 april dus ze zijn er zeker mee bezig.

                          We zijn er volop mee bezig en het ziet er vooralsnog rooskleurig uit. Echter brengen we voorlopig nog niets naar buiten voordat we 110% zeker zijn dat die weer door kan gaan en als het goed is komen we hier als eerste op de Mei meeting mee naar buiten.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            Bla bla bla bla.

                            Zena, olen, originals.

                            Het is over en sluiten.

                            Frankrijk is het nieuwe belgie.
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              wij zijn ook klaar met zena kunnen hun weinig aan doen maar illegaal en legaal in nederland is nog beter en genoeg gezeur had bij zena nee het is het rijden niet meer waard
                              groet dirk maas

                              Comment


                                het vrolijkste personeel was er ook niet en vaak dingen duurder voor betaald terwijl er korting op gekregen zou worden en het zelf niet nagekeken heb en er later pa achter kwam

                                Comment

                                Working...
                                X