Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ik hoop dat Zena zich volledig gaat richten op goede sier- en knalcakes, daar is in Belgie net wat meer in mogelijk. Maar tot nu toe kan er nog niet echt getipt worden aan de Nederlandse consumenten markt. Ook zie ik graag goede kwaliteits pijlen en fonteinen, daar is ook zeker wat mee mogelijk.

    Zoiets als de Funke 19 shots cakes is een érg goede zet, die mogen ook flink ingekocht worden!
    Ik snap het niet we hebben zena NL dus waarom zouden we naar BE moeten afrijden?

    Comment


      leuk is om een beetje winkeltjes te kijken in baarle, goedkoper is, producten zijn die ze niet in nl hebben. Het voor sommigen mensen ook gewoon in de buurt is. Waarom niet zou ik dus zeggen.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Joyce Bekijk bericht
        Allereerst de beste wensen voor 2017! De laatste tijd zijn er een hele hoop speculaties rondom Zena België geweest. Graag hadden wij jullie het volgende meegedeeld. Ten eerste heeft Zena België een topseizoen gehad waardoor we helaas niet meer over voldoende voorraad beschikken om een échte Zena Sales te houden in januari. We hadden dat graag anders gezien, echter mogen we niet klagen. De eerste orders voor seizoen 2017/2018 zijn reeds geplaatst en we zijn dan ook van plan in 2017 er weer een dikke lap op te geven. Er staat ons heel wat te wachten. Zowel Zena Olen als Maaseik als Maasmechelen als Baarle blijven voortbestaan. Ook de eerste stappen van de Zena Trophy 2017 zijn reeds gezet. Kortom Zena Vuurwerk gaat gewoon Harder Better Faster. Laat 2017 maar komen want wij zijn er helemaal klaar voor! Knallende groeten, Zena België.
        Ahaa, de echte haarkleur is blond. Olen staat te koop lieveling!
        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
          Ahaa, de echte haarkleur is blond. Olen staat te koop lieveling!
          Het kan toch zijn dat zena de huurder is en het vastgoed met huurder wordt verkocht? Of zena heeft een ander pand in olen op het oog? Of zena zoekt een partner die als zelfstandige winkel hun spullen gaat verkopen.


          Of ze is natuurlijk echt blond, dat kan

          Comment


            Of Zena heeft het uit de verkoop gehaald omdat ze boven verwachting goed gedraaid hebben dit jaar?

            Blijft toch gissen tot we de echte reden weten;)

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
              Het kan toch zijn dat zena de huurder is en het vastgoed met huurder wordt verkocht? Of zena heeft een ander pand in olen op het oog? Of zena zoekt een partner die als zelfstandige winkel hun spullen gaat verkopen.


              Of ze is natuurlijk echt blond, dat kan
              Voor zo ver ik weet zijn ze eigenaar van het pand.
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                Ik snap het niet we hebben zena NL dus waarom zouden we naar BE moeten afrijden?
                De aanbiedingen zijn gewoon super! Veel Nederlandse producten zijn voor lagere prijzen te koop (Zena Triumph, Zena Cakebox, Zena Glitter box etc. etc). Daarnaast hebben ze natuurlijk ook producten die je in Nederland niet hebt. Voor velen is het ook gewoon een leuk dagje uit. Zena is gewoon TOP!


                Goed dat er nu eindelijk ook een bericht vanuit Zena is gekomen. Al die geruchten zijn hopelijk de wereld nu uit. Laten we geen nieuwe geruchten de wereld in helpen. Ik twijfel er niet aan dat we in 2017 veel moois weer gaan zien vanuit Zena (zowel Zena BE als Zena NL). Zena NL is namelijk ook perfect!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door C333 Bekijk bericht
                  De aanbiedingen zijn gewoon super! Veel Nederlandse producten zijn voor lagere prijzen te koop (Zena Triumph, Zena Cakebox, Zena Glitter box etc. etc). Daarnaast hebben ze natuurlijk ook producten die je in Nederland niet hebt. Voor velen is het ook gewoon een leuk dagje uit. Zena is gewoon TOP!


                  Goed dat er nu eindelijk ook een bericht vanuit Zena is gekomen. Al die geruchten zijn hopelijk de wereld nu uit. Laten we geen nieuwe geruchten de wereld in helpen. Ik twijfel er niet aan dat we in 2017 veel moois weer gaan zien vanuit Zena (zowel Zena BE als Zena NL). Zena NL is namelijk ook perfect!
                  Als je hier boven de reacties bekijk zijn de geruchten nog niet de wereld uit.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
                    Als je hier boven de reacties bekijk zijn de geruchten nog niet de wereld uit.
                    klopt vandaar ook "hopelijk de wereld uit" .

                    Ik moet eerlijk bekennen dat het bericht vanuit Zena me heeft verrast , maar er is geen reden toch om eraan te twijfelen??. Er is nog genoeg vraag naar vuurwerk bij Zena. Op Facebook is ook te lezen dat velen teleurgesteld zijn dat de uitverkoop niet door gaat

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door C333 Bekijk bericht
                      klopt vandaar ook "hopelijk de wereld uit" .

                      Ik moet eerlijk bekennen dat het bericht vanuit Zena me heeft verrast , maar er is geen reden toch om eraan te twijfelen??. Er is nog genoeg vraag naar vuurwerk bij Zena. Op Facebook is ook te lezen dat velen teleurgesteld zijn dat de uitverkoop niet door gaat
                      Als je nog geeneens reageert op de vraag of zena olen nou los blijft of niet,schep je geen duidelijkheid.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                        Zolang het allemaal goed gaat hoor je ze. Zit het tegen hoor je ze niet terwijl wij nog steeds interesse tonen naar hun toe.
                        Ze hebben anders genoeg berichten uitgedaan met acties, wat hadden ze dan nog meer moeten doen? Ze hebben alleen niet meteen de reden laten weten waarom er geen uitverkoop is deze maand. Maar ze zijn toch eigenlijk ook niemand verplicht om zich te moeten verantwoorden? Dat wij nieuwsgierig zijn en gewend zijn dat ze alles vertellen is ten tweede.
                        Youtube: Fuse & Cues

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                          Haha, BIEM! Alle discussies weer van tafel. Gaan met die banaan. Goed hoor Joyce. Het is jullie allemaal gegund. Al die jaren waren jullie er voor ons. Nu is het jullie misschien wat moeilijker gemaakt maar daar knallen jullie ook wel door heen. Mocht er een Trophy 2017 komen dan ben ik er zeker bij. Voorgaande edities waren ook om van te smullen.
                          Dit gaat erin als zoete koek.
                          Wie echter kijkt naar de afgelopen maanden weet dat dit geen topseizoen was, lol.
                          Dit zijn pr-praatjes...

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Joyce Bekijk bericht
                            Allereerst de beste wensen voor 2017! De laatste tijd zijn er een hele hoop speculaties rondom Zena België geweest. Graag hadden wij jullie het volgende meegedeeld. Ten eerste heeft Zena België een topseizoen gehad waardoor we helaas niet meer over voldoende voorraad beschikken om een échte Zena Sales te houden in januari. We hadden dat graag anders gezien, echter mogen we niet klagen. De eerste orders voor seizoen 2017/2018 zijn reeds geplaatst en we zijn dan ook van plan in 2017 er weer een dikke lap op te geven. Er staat ons heel wat te wachten. Zowel Zena Olen als Maaseik als Maasmechelen als Baarle blijven voortbestaan. Ook de eerste stappen van de Zena Trophy 2017 zijn reeds gezet. Kortom Zena Vuurwerk gaat gewoon Harder Better Faster. Laat 2017 maar komen want wij zijn er helemaal klaar voor! Knallende groeten, Zena België.
                            Speculatie ontstaat vooral door de complete stilte van jullie kant.

                            Logisch dat jullie niet meer over voldoende voorraad beschikken: er kwam geen enkel nieuw product erbij.
                            Het was een jaartje ouwe meuk verkopen om de bunkers te legen.
                            Dat jullie geen sale doen omwille van een topseizoen is wel erg veel om te geloven...

                            Even over die eerste orders.
                            Klopt het dat dit allemaal omlabelingen zijn van de oude collectie, een beetje zoals jullie "engels vuurwerk"?
                            We krijgen dus dezelfde cakes als draco / betelgeuze / event / walhalla / blabla series?
                            Gaat henri's toppertje zonder burst en de fluitpijltjes die niet altijd even goed gaan eruit?
                            Wat met die triple silk plopburst willow?

                            Sorry maar hier zit niemand op te wachten. Dat is allemaal rotzooi.
                            Nederlands consumentenvuurwerk zit nu al ver boven jullie uit met gigantische burstknallen, grote spreidingen en enorme salvo's.
                            Er zijn topcakeboxen zoals Cruel Traction en Transbomber op de markt, jullie komen hier niet eens in de buurt.
                            Salon Roger overklast jullie volledig met de Piromax Titanium Salute en de Amazing Set 100.
                            Zelfs Loots gaat er compleet overheen met zijn drunk assortiment.

                            Jullie hebben in België geen last van een ILT zover ik weet, waar wachten jullie op om steengoede cakeboxen op de markt te zetten?
                            De Funke 19 shots cakes was alvast een meesterlijke zet, mijn complimenten, ik hoop dat dit de richting is die jullie gaan inslaan.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
                              Speculatie ontstaat vooral door de complete stilte van jullie kant.

                              Logisch dat jullie niet meer over voldoende voorraad beschikken: er kwam geen enkel nieuw product erbij.
                              Het was een jaartje ouwe meuk verkopen om de bunkers te legen.
                              Dat jullie geen sale doen omwille van een topseizoen is wel erg veel om te geloven...

                              Even over die eerste orders.
                              Klopt het dat dit allemaal omlabelingen zijn van de oude collectie, een beetje zoals jullie "engels vuurwerk"?
                              We krijgen dus dezelfde cakes als draco / betelgeuze / event / walhalla / blabla series?
                              Gaat henri's toppertje zonder burst en de fluitpijltjes die niet altijd even goed gaan eruit?
                              Wat met die triple silk plopburst willow?

                              Sorry maar hier zit niemand op te wachten. Dat is allemaal rotzooi.
                              Nederlands consumentenvuurwerk zit nu al ver boven jullie uit met gigantische burstknallen, grote spreidingen en enorme salvo's.
                              Er zijn topcakeboxen zoals Cruel Traction en Transbomber op de markt, jullie komen hier niet eens in de buurt.
                              Salon Roger overklast jullie volledig met de Piromax Titanium Salute en de Amazing Set 100.
                              Zelfs Loots gaat er compleet overheen met zijn drunk assortiment.

                              Jullie hebben in België geen last van een ILT zover ik weet, waar wachten jullie op om steengoede cakeboxen op de markt te zetten?
                              De Funke 19 shots cakes was alvast een meesterlijke zet, mijn complimenten, ik hoop dat dit de richting is die jullie gaan inslaan.

                              Heb jij inzicht in de cijfers van zena dat je ze goed weet dat ze geen goed jaar hebben gehad? Ik ben een aantal keer in baarle geweest en daar was het altijd druk. Ook vertelden verschillende medewerkers dat het wat omzet betreft beter ging dan het jaar ervoor.

                              Wat is er zo erg om even een jaar je bunkers leeg te verkopen en misschien dit jaar met mooi nieuwe producten te komen.

                              Verder is overdrijven ook een vak. Wat cakeboxen betreft ligt Nederland voor maar verder heeft zena prima cakes. Ik ken geen NL 19 shots assortiment die de hydra er uit schiet. Betelgeuze is een prima cake. Welke waaiers verslaan de shapebox van zena? Sensation is een schitterend product, Canis is vet en verder zijn de meeste cakes gewoon van prima kwaliteit. Natuurlijk zitten er mindere cakes tussen maar die vind je ook bij iedere NL importeur. Ik mis inderdaad wel wat salvo cakes en goede boxen maar verder kan je er gewoon goed uit de voeten.

                              Comment


                                Ik kan sommige reacties niet begrijpen. Zena Vuurwerk heeft ons in de afgelopen 10-15 jaar zoveel mooie dingen gebracht. Shows, mooie kortingen en acties. Ga maar door. etc.etc.
                                En nu het allemaal wat minder gaat (vooral door de handhaving van de wet in Belgie) lijkt de liefde voor Zena plots over te gaan bij sommige van jullie?
                                Zena staat bij mij nog steeds heel hoog in het vaandel. Ik blijf ze dankbaar en vooral steunen en er ook boodschappen doen.

                                Comment

                                Working...
                                X