Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat ik inmiddels wel beetje jammer begin te vinden dat er nog helemaal niets gecommuniceerd wordt. Zena is ook een winkel met een gunfactor. Die factor wordt om mij wel drastisch minder zo

    Comment


      Ach normaal zijn ze niet zo verlegen dus denk ik dat er wel zwaarwegende redenen zijn om niet te reageren,dus van mij krijgen ze nnog steeds een grote gun factor.

      Comment


        Gunfactor? Desnoods haal ik mijn spullen bij saddam hoessein... het is maar net wie de beste prijzen heeft . En vaak is dat zena idd haha

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
          Wat ik inmiddels wel beetje jammer begin te vinden dat er nog helemaal niets gecommuniceerd wordt. Zena is ook een winkel met een gunfactor. Die factor wordt om mij wel drastisch minder zo
          Zo lang de zaak bij de rechter ligt, mag men er waarschijnlijk niet eens over communiceren.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
            Zo lang de zaak bij de rechter ligt, mag men er waarschijnlijk niet eens over communiceren.
            Juist, radiostilte zolang het nodig is van hun kant uit.....dit is blijkbaar geen klein iets...afwachten maar...

            Comment


              Heeft iemand weet wanneer de rechtszaak voorkomt?
              ik denk dat het de rechtbank van turnhout is die de zaak behandelt gezien Original in dat gerechtelijk arrondissement ligt.
              Misschien kunnen we met z'n allen de rechtszaak bijwonen

              Comment


                Er zal een reden zijn dat er nog geen reactie komt vanuit Original Fireworks, laten we het afwachten en geen dingen roepen die niet zeker zijn. Heb daarom ook wat berichten verwijderd van vandaag.

                Comment


                  Ik neem aan dat original de weg naar de mods heus wel weten te vinden waarom kan er dan geen tijdelijk slot op??er is toch niks anders te bespreken aangezien de zaak voorlopig dicht is en kan je onnodige speculaties voorkomen.

                  Comment


                    Hopelijk gaat de Zena Trophy nog wel door.
                    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                    Comment


                      Zo ver ik weet gaat de Trophy gewoon door.
                      Trophy organisatie valt onder Original (prof).
                      Niet onder consument zena wat nu gesloten is.

                      Comment


                        Zena Trophy gaat gewoon door. Heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen.

                        Verder wacht ik en de crew af, wat de ontwikkelingen zijn in België. Hierover hebben wij als crew ook nog niets vernomen.
                        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door cakeboxfreak Bekijk bericht
                          Heeft iemand weet wanneer de rechtszaak voorkomt?
                          ik denk dat het de rechtbank van turnhout is die de zaak behandelt gezien Original in dat gerechtelijk arrondissement ligt.
                          Misschien kunnen we met z'n allen de rechtszaak bijwonen
                          Het is niet eens zeker dat het tot een rechtszaak komt, voor hetzelfde geld komen ze tot een schikking.

                          Komt er nog eens bij dat de eigenlijke strafbare feiten in een ander arrondissement zijn vastgesteld, namelijk dat van Tongeren.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
                            Zena Trophy gaat gewoon door. Heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen.

                            Verder wacht ik en de crew af, wat de ontwikkelingen zijn in België. Hierover hebben wij als crew ook nog niets vernomen.

                            Dat zou zeer goed nieuws zijn voor ons vuurwerkliefhebbers!

                            We wachten gewoon even af. En hopelijk kunnen we Zena straks weer vanouds steunen met extra bestellingen

                            Comment


                              Zo te zien zijn de mega stores weer open? Aangezien niet meer op de site staat dat ze gesloten zijn!?

                              Comment


                                Jip geloof dat het weer open is

                                Comment

                                Working...
                                X