Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jullie hebben het over een mail ? komt er een mail me alle producten die afgeprijsd zijn ?
    Lang geleden dat ik in Olen geweest ben maar als de prijzen goed zin ga ik er aankomende week toch zeker weer effe heen.

    Comment


      ik zou zeker gaan bjorn!! je zal zeker niet teleurgesteld zijn!!!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door john1985 Bekijk bericht
        ik zou zeker gaan bjorn!! je zal zeker niet teleurgesteld zijn!!!
        Elke keer het zelfde gelazer, snappen mensen dan niet dat het fijn is om een nieuwsbrief te krijgen met de
        producten en prijzen erbij.

        Ik moet er bijvoorbeeld 2 uur heen en 2 uur terug voor reizen, ik kan niet zomaar even op de gok naar toe gaan. En dat geld voor meerdere forumleden.

        Overigens niks persoonlijks naar jou.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
          Elke keer het zelfde gelazer, snappen mensen dan niet dat het fijn is om een nieuwsbrief te krijgen met de
          producten en prijzen erbij.

          Ik moet er bijvoorbeeld 2 uur heen en 2 uur terug voor reizen, ik kan niet zomaar even op de gok naar toe gaan. En dat geld voor meerdere forumleden.

          Overigens niks persoonlijks naar jou.
          dat zou nou makkelijk zijn, en wat ook handig zou zijn is dat ze vermelde op de site wat baarle verkoopt/op voorraad hebben.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
            Elke keer het zelfde gelazer, snappen mensen dan niet dat het fijn is om een nieuwsbrief te krijgen met de
            producten en prijzen erbij.

            Ik moet er bijvoorbeeld 2 uur heen en 2 uur terug voor reizen, ik kan niet zomaar even op de gok naar toe gaan. En dat geld voor meerdere forumleden.

            Overigens niks persoonlijks naar jou.
            Misschien doen ze het net als vorig jaar. PDF-bestanden maken met lijsten van alle producten met de normale en de kortingsprijs.
            Gelukkig 2024!

            Comment


              Ja en dan hopelijk bijhouden welke producten nog aanwezig zijn. Is toch niet heel veel werk lijkt me..

              Comment


                Even wezen kijken vandaag en zelfs in de winkel word je niet veel wijzer.
                Alles 50% das makkelijk onthouden toch?
                Alleen de producten met 85% wisten ze me ter plekke ook niet te vertellen.
                Had het idee dat er niets uitverkocht was, nu ken ik natuurlijk niet het hele assortiment maar er was nog erg veel verkrijgbaar.
                Ik zou ook graag zien dat er een lijst kwam, dan is het nog eens de moeite.....

                Comment


                  Hallo,
                  ik ben van plan om volgende week naar olen te gaan.
                  ik zit te twijfelen om n cakebox te nemen of dat ik een assortiment neem bijvoorbeed jaw breaker of hydra en die dan door te lonten.
                  of mijn andere idee was om van beide sets de 2 mooiste te nemen en dan een al at once of een mooie finale cake te kopen en deze op het laatste er aan koppelen.
                  wat adviseren jullie me om te nemen?
                  mvg Djowie

                  Comment


                    Hydra, mithrill, Topperbox, zena event 1 (de 3 cakes), jawbreaker en de MOD'S. Allemaal dikke aanraders!

                    Comment


                      Wie wil er voor mij een lijstje van €1000 samenstellen?

                      Voorkeur is alleen siervuurwerk. En dan met name cakes en pijlen.

                      Alvast bedankt

                      Comment


                        Geld over

                        Ik zal morgen eens kijken of ik een lijstje voor je kan maken

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
                          Wie wil er voor mij een lijstje van €1000 samenstellen?

                          Voorkeur is alleen siervuurwerk. En dan met name cakes en pijlen.

                          Alvast bedankt
                          Moet een vuurwerkliefhebber dat niet zelf doen?
                          wou dat ik die luxe had zeg

                          Comment


                            Hoe kan er doorr iemand wat samen gesteld worden als niemand weet wat er voorradig is

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                              Hydra, mithrill, Topperbox, zena event 1 (de 3 cakes), jawbreaker en de MOD'S. Allemaal dikke aanraders!
                              Helemaal mee eens , betelgeuze en topperbox waren de uitblinkers in mijn collectie dit jaar en ik had bijna alle boxen en series (triple silk willow heb ik nog over dus niet kunnen beoordelen)

                              Ik weet niet of Zena Cakebox (4015) nog terug komt want dat was de prijs/kwaliteits TOPPER !
                              Natural Born Pyro

                              Comment


                                Heeft er iemand meer info over de topperbox?

                                Is hier al een topic over?

                                Comment

                                Working...
                                X