Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pieter,

    Die nieuwe musquito farts zien er goed uit! Zijn dat knallers vergelijkbaar met de thousand farts of toch een slag minder?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Pieter,

      Die nieuwe musquito farts zien er goed uit! Zijn dat knallers vergelijkbaar met de thousand farts of toch een slag minder?
      Ze zijn qua grootte te vergelijken met de lady crackers.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        kun je de ver dubbelaar ook gebruiken op een karton?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
          Wat denk je zelf?
          50% niet voldoende?
          Haha, was meer een hoopvolle vraag bij Zena weet je het nooit qua kortingen ;)

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk bericht
            Wat betreft de verdubbelaar, het is mogelijk om bijvoorbeeld de Zena Mayhem te kopen en daar de Willow Box bij te krijgen. Heb je dus twee boxen voor €100.

            Het is namelijk voor de klant veel leuker om twee verschillende boxen te hebben. Verder is dat voor ons in Olen net zo makkelijk aangezien we toch een ruime voorraad hebben.

            Nog even over de LVC pas, je hebt deze pas nodig om van de verdubbelaar en acties gebruik te kunnen maken.
            Er gaat dus niet ook nog 25% van de verdubbelaar af. Lijkt me meer dan logisch
            Wel gaat er 25% korting van alle andere producten af.

            Als jullie verder nog iets willen weten, roep maar
            Dit is wel een heel aantrekkelijke aanbieding! Ik kom dit weekend even langs!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Die nieuwe musquito farts zien er goed uit! Zijn dat knallers vergelijkbaar met de thousand farts of toch een slag minder?
              Zijn niet te vergelijken met de thousand farts, de musquito farts is echt een hele slag kleiner.

              Oorspronkelijk geplaatst door mbdelft Bekijk bericht
              kun je de ver dubbelaar ook gebruiken op een karton?
              Op een cakebox is het mogelijk en ook op de meeste andere siercakes. Wil je specifiek antwoord, pm me dan maar even.
              www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

              Comment


                Vandaag hier weer langs geweest top service en zeer vriendelijk personeel ��

                Comment


                  En zo knallen wij het weekend nog eens in! Wees er morgen snel bij, want de voorraad is beperkt!


                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Weekendrammer_2410154.jpg
Vertoningen:2
Grootte:209,2 KB
ID:	1554325
                  HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                  Comment


                    Nice... maar de datum klopt niet denk ik? Zitten nu in de 10e maand.

                    Comment


                      Inderdaad is 24 en 25 oktober
                      www.zenavuurwerk.com

                      Comment


                        @ Pieter/Henri komt er nog NIEUW materiaal binnen kwa boxen ?
                        Ik mis het zwaardere spul nog een beetje, cakebox met hydra kwaliteit bv...
                        Natural Born Pyro

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
                          @ Pieter/Henri komt er nog NIEUW materiaal binnen kwa boxen ?
                          Ik mis het zwaardere spul nog een beetje, cakebox met hydra kwaliteit bv...
                          De herfstaanbieding van de Demons fighting is een omlabeling van 4 hydra cakes ;)
                          https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                          Comment


                            Klopt de Demon's Fighting bestaat uit Hydra A t/m D. Doen het erg goed


                            Verder komen er nog een hoop nieuwe boxen aan, die zeker niet onder gaan doen voor de oude Hydra! Hou de site maar in de gaten Ik zal jullie hier natuurlijk ook up to date houden.

                            Verder hebben we de Asgaard, Alpha, Betelgeuze, Walhalla, Mithrill, Bifrost en Constellation gewoon op voorraad. Deel komt uit dezelfde fabriek als Hydra. Deze zijn ook vrijwel allemaal maximaal gevuld
                            Laatst aangepast door Pieter; 27 October 2015, 15:21.
                            www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk bericht
                              Klopt de Demon's Fighting bestaat uit Hydra A t/m D. Doen het erg goed


                              Verder komen er nog een hoop nieuwe boxen aan, die zeker niet onder gaan doen voor de oude Hydra! Hou de site maar in de gaten Ik zal jullie hier natuurlijk ook up to date houden.

                              Verder hebben we de Asgaard, Alpha, Betelgeuze, Walhalla, Mithrill, Bifrost en Constellation gewoon op voorraad. Deel komt uit dezelfde fabriek als Hydra. Deze zijn ook vrijwel allemaal maximaal gevuld
                              De Demons staan al een tijdje stof te happen en dat dit hydra's zijn was me bekend.
                              Maar ik houd meer van het opbouwende tempo in een cakebox ipv steeds 16 shots en dan 1 salvo van 3 .
                              En waar ik op hoop is een cakebox met het tempo van de Finestbox en de overdreven burst en spijding van de Hydra.
                              Dat het mogelijk is weten we sinds vorig jaar, en die topper was nog niet eens maximaal gevuld ook.

                              Ik wacht rustig af wat er komen gaat Pieter .
                              Natural Born Pyro

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk bericht
                                Klopt de Demon's Fighting bestaat uit Hydra A t/m D. Doen het erg goed


                                Verder komen er nog een hoop nieuwe boxen aan, die zeker niet onder gaan doen voor de oude Hydra! Hou de site maar in de gaten Ik zal jullie hier natuurlijk ook up to date houden.

                                Verder hebben we de Asgaard, Alpha, Betelgeuze, Walhalla, Mithrill, Bifrost en Constellation gewoon op voorraad. Deel komt uit dezelfde fabriek als Hydra. Deze zijn ook vrijwel allemaal maximaal gevuld
                                dus als ik de hydra D koop krijg je de omlabeling ( Demon's Fighting )

                                Comment

                                Working...
                                X