Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Leuke Vuurwerkmensen Club

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Sorry voor mijn post van gisteravond. Dat krijg je als je gedronken hebt. :P

    Maar het ontbrak toch echt wel aan duidelijkheid. Velen zullen er blindelings naartoe gereden zijn omdat het op de gebruikelijke locatie was, maar ik was zelf nog niet eerder op deze meeting geweest.

    De begintijd was tussen 7 en 8, dus toen ik om 8 uur aankwam dacht ik dat ik zelfs al aan de late kant was. Maar tot zeker 9 uur was er daar in de buurt niets te vinden, zeker niet de groep van minimaal 70 man waar over gesproken werd. Iedere uithoek van Katendrecht heb ik wel gezien gisteravond. Ik had ook van niemand een telefoonnummer dus ik kon niet even iemand bellen waar iedereen nu zat. Dus misschien was vrijwel iedereen er pas ná 9 uur, dat zou kunnen. Maar met een begintijd tussen 7 en 8 verwacht je dat niet. En is het dus onvindbaar.

    Comment


      #77
      Om 8 uur heb ik een grote Original vlag opgehangen samen met Aart van Maren.
      Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

      Comment


        #78
        Onvindbaar is onzin. Er hing toch duidelijk een vlag, er waren freaks met petjes en er werd toch het een en ander gestookt. Buiten dat had je misschien beter je huiswerk moeten doen en een plattegrondje uit kunnen printen.
        En om 9 uur werd toch al flink gestookt dus ik vind het maar een raar verhaal.

        Ik vond het in ieder geval weer een gezellige meeting; de opkomst was minder dan vorig jaar maar dat maakte het er niet minder leuk op. We hebben in ieder geval weer met zijn alle gezellig kunnen ***len over onze hobby.
        Mijn dank gaat uiteraard weer uit naar Sisser en Zena!
        [B]Phantom[/B]

        Comment


          #79

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
            Sorry voor mijn post van gisteravond. Dat krijg je als je gedronken hebt. :P

            Maar het ontbrak toch echt wel aan duidelijkheid. Velen zullen er blindelings naartoe gereden zijn omdat het op de gebruikelijke locatie was, maar ik was zelf nog niet eerder op deze meeting geweest.

            De begintijd was tussen 7 en 8, dus toen ik om 8 uur aankwam dacht ik dat ik zelfs al aan de late kant was. Maar tot zeker 9 uur was er daar in de buurt niets te vinden, zeker niet de groep van minimaal 70 man waar over gesproken werd. Iedere uithoek van Katendrecht heb ik wel gezien gisteravond. Ik had ook van niemand een telefoonnummer dus ik kon niet even iemand bellen waar iedereen nu zat. Dus misschien was vrijwel iedereen er pas ná 9 uur, dat zou kunnen. Maar met een begintijd tussen 7 en 8 verwacht je dat niet. En is het dus onvindbaar.
            Katendrecht is niet groot en het buizenpark is daar makkelijk te vinden, als je het echt niet had kunnen vinden had je altijd nog een smartphone/navigatie kunnen gebruiken, of iemand even de weg vragen naar het buizenpark.

            Comment


              #81
              Helaas niet kunnen komen...
              Gelukkig kan ik door de films van o.a. Thunderboy toch nog een beetje meegenieten!
              Thanks

              Ziet er goed uit deze show, volgend jaar maar misschien toch maar eens heengaan!
              Jammer dat ik niet bij deze meeting kon zijn.
              Hopenlijk binnenkort nog een meeting?

              Comment


                #82
                Zo te zien was het een gezellige avond geweest met veel stook plezier.
                Volgend jaar beter plannen zodat ik ook kan komen.
                Ps had per ongeluk op de thanks knop gedrukt bij de vorige bericht van Jarno
                Er gaat tijd in zitten om een meeting te organiseren en dit gebeurt dan vrijwillig.
                Waardering hiervoor was meer op zijn plaats geweest.

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
                  Sorry voor mijn post van gisteravond. Dat krijg je als je gedronken hebt. :P

                  Maar het ontbrak toch echt wel aan duidelijkheid. Velen zullen er blindelings naartoe gereden zijn omdat het op de gebruikelijke locatie was, maar ik was zelf nog niet eerder op deze meeting geweest.

                  De begintijd was tussen 7 en 8, dus toen ik om 8 uur aankwam dacht ik dat ik zelfs al aan de late kant was. Maar tot zeker 9 uur was er daar in de buurt niets te vinden, zeker niet de groep van minimaal 70 man waar over gesproken werd. Iedere uithoek van Katendrecht heb ik wel gezien gisteravond. Ik had ook van niemand een telefoonnummer dus ik kon niet even iemand bellen waar iedereen nu zat. Dus misschien was vrijwel iedereen er pas ná 9 uur, dat zou kunnen. Maar met een begintijd tussen 7 en 8 verwacht je dat niet. En is het dus onvindbaar.
                  Het was inderdaad lange tijd (erg) rustig, en er was één en ander erg onhandig afgezet voor 'officiele' evenementen, maar onvindbaar is een groot woord.
                  Tegenwoordig heeft iedereen zo'n beetje wel een smartphone. Navigatie opstarten en lopen maar. Desnoods vanaf thuis een kaartje uitprinten, of even vragen aan mensen.

                  Jammer dat je zo reageert trouwens. Een meeting organiseren kost veel tijd, en het is niet onze/Sissers schuld dat je het niet hebt kunnen vinden.
                  [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                  Comment


                    #84
                    Het was alweer de 4e officiele LVC Havendagenmeeting.
                    Helaas was dit wel minst bezochte maar met ong. 35 man toch redelijk bezocht en heel gezellig met veel gestook.

                    Deze tank was een kadootje van Aart.










                    Zena had voor iedere bezoeker en ook voor de rest van het publiek mooie Original petten gedoneerd.



                    Natuurlijk waren er ook heel bekende gezichten uit de vuurwerk wereld die zich geen kans laten ontlopen om even heerlijk te stoken.



                    Onze mascotte was ook blij met de Original pet.



                    Volgend jaar weer en misschien met een BBQ?

                    Tot dan.
                    Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

                    Comment


                      #85
                      Dit was de route die ik heb gelopen naar de meeting, een aardig stuk dus...
                      maar, het was de moeite waard!

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	route.jpg
Vertoningen:1
Grootte:142,1 KB
ID:	1542928

                      Comment


                        #86
                        Aardig stukje inderdaad.
                        Ik heb ook een aardig deel van die route gelopen, vanaf metro Wilhelminaplein, dus net na de Erasmusbrug.

                        Volgend jaar reis ik wel even een halte verder naar Rijnhaven, scheelt weer lopen.
                        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                        Comment


                          #87
                          Je kan inderdaad gewoon het beste uitstappen bij Rijnhaven; hadden wij ook gedaan en dan is het ongeveer 10 minuutjes lopen.
                          [B]Phantom[/B]

                          Comment


                            #88
                            Nu extra kortingen voor al onze LVC leden!!!
                            Bezoek je favoriete Zena store!!!!
                            Voor je dichtstbijzijnde winkel check http://www.zenavuurwerk.com/
                            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
                              Nu extra kortingen voor al onze LVC leden!!!
                              Bezoek je favoriete Zena store!!!!
                              Voor je dichtstbijzijnde winkel check http://www.zenavuurwerk.com/
                              Wat zijn dan die extra kortingen? Kan er niets over vinden...

                              Comment


                                #90
                                Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                                Heb deze melding zien staan, ga het navragen.
                                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                                Comment

                                Working...
                                X