Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Salon roger

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Volgende week dinsdag ga ik op de gemeente een vergunning halen om daarna bij Salon Roger voor knalvuurwerk te gaan, aangezien ik voor de sier naar duitsland trek. Weet iemand als ze losse mortierpijlen verkopen? Ik wil er zo eentje proberen dit jaar en weet iemand als ze er ook Flashing Cobra's hebben?
    Die prijslijst is zeer handig, heb ik al een kijk op wat ik wil gaan kopen.
    Alvast Bedankt!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door LarsBanger Bekijk bericht
      Volgende week dinsdag ga ik op de gemeente een vergunning halen om daarna bij Salon Roger voor knalvuurwerk te gaan, aangezien ik voor de sier naar duitsland trek. Weet iemand als ze losse mortierpijlen verkopen? Ik wil er zo eentje proberen dit jaar en weet iemand als ze er ook Flashing Cobra's hebben?
      Die prijslijst is zeer handig, heb ik al een kijk op wat ik wil gaan kopen.
      Alvast Bedankt!
      volgens mij hebben ze ook een website mischien kun je daarop kijken?

      Comment


        Ik heb er gekeken maar ik vond dus geen Flashing Cobra's en van die mortierpijlen los te koop vond ik niks, hopelijk kan me toch iemand helpen met losse mortierpijlen?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door LarsBanger Bekijk bericht
          Ik heb er gekeken maar ik vond dus geen Flashing Cobra's en van die mortierpijlen los te koop vond ik niks, hopelijk kan me toch iemand helpen met losse mortierpijlen?
          Hallo, ik heb vorig jaar 2 mortierpijlen gehaald bij Wimmers. Ik geloof 15 euro per stuk. Er kwam een groot boeket uit die lang bleef hangen. Of ze deze nu hebben weet ik niet.

          Comment


            hallo kan iemand mij vertellen waar assortiement c van de 13 shots potten uit bestaat. en welke van a,b,c het beste is? gr

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door kief88 Bekijk bericht
              hallo kan iemand mij vertellen waar assortiement c van de 13 shots potten uit bestaat. en welke van a,b,c het beste is? gr
              Ik kan je maar een ding zeggen de asorti van die potten zijn allemaal super voor de prijs;) bestaan geen betere potten en ik denk dat heel veel mensen het met mij eens zijn.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
                Hallo, ik heb vorig jaar 2 mortierpijlen gehaald bij Wimmers. Ik geloof 15 euro per stuk. Er kwam een groot boeket uit die lang bleef hangen. Of ze deze nu hebben weet ik niet.
                Als het goed is hebben ze bij wimmers de zink 905 tenminsten andere jaren ook.

                Comment


                  Die 905 heb ik ook daar gehaald, maar hij bedoelt die pijlen met die dikke bol erop. Die heb ik daar ok wel eens gehaald.

                  Comment


                    Zink905, €12,50 vragen ze bij Wimmers. Afzetters! Gewoon lekker een pakket Steelhwakpijlen halen voor €2,50 meer. Heb je 10 mooie pijlen voor.

                    Comment


                      De steelhawks vind ik de laatste 2 jaar sterk achteruit gegaan in kwaliteit. Terwijl ze ook nog eens elk jaar wat ''duurder'' worden.

                      Bij Salon roger, welke pijlen raden jullie aan? Ik wil kwaliteit, dus geen kwantiteit.
                      [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                      Comment


                        Ligt eraan wat je wilt. Ik persoonlijk vind de Thunder Ring pijl mooi. 6 stuks voor 35 euro. Verder de Tivoli pakket, 6x 75 grams pijlen. Dacht 50 euro o.i.d de resrt is ook wel oke.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                          Zink905, €12,50 vragen ze bij Wimmers. Afzetters! Gewoon lekker een pakket Steelhwakpijlen halen voor €2,50 meer. Heb je 10 mooie pijlen voor.
                          Wimmers is sowiezo met bijna alles duurder dan roger

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Anthony bomb Bekijk bericht
                            De steelhawks vind ik de laatste 2 jaar sterk achteruit gegaan in kwaliteit. Terwijl ze ook nog eens elk jaar wat ''duurder'' worden.

                            Bij Salon roger, welke pijlen raden jullie aan? Ik wil kwaliteit, dus geen kwantiteit.
                            Zowieso de tivoli pijlen kerel ;) 6 prachtige pijlen met dikke knal voor 50 euro wel, en anders scandinavian pakket zijn ook 9 mooie pijlen voor 45 euro d8 ik ?:P

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door dii-paul
                              in duitsland krijg je geen nitraten en vlinders kerel.........
                              weet ik in duitsland haal k alleen cakes en pijlen maar in maaseik bij roger bedoel k

                              Comment


                                Ben net naar roger geweest, was sjiek veel vuurwerk goede service je krijgt het netjes in een doos en geen politie gezien xd

                                Comment

                                Working...
                                X