Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Salon roger

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Leuke winkel, aardig personeel + zeer knappe meid

    Dat er geen grote aantallen korting zijn zoals in Nederland weet je van tevoren, ga er dan achteraf niet over beginnen. Al met al zeker de moeite waar om eens langs te gaan!

    Freak 4 Life

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door crzy Bekijk bericht
      Ga volgende week weer ff wat 13 shots potjes halen..ik dacht 8 stuks voor 95 euro..correct me if im wrong...Dacht dat ik zoiets gezien had vorige week..

      De pytons heb k vorige week meegenomen omdat meneer zei dat ze best goed gingen,hij heeft gelijk..gaan lekker hard

      Alleen jammer dat ze inderdaad met de 13shots duurder geworden zijn :(...en de blizzard a/b pijlen had ik vorig jaar een goede voorraad van...16 stuks voor 20 euro..die zijn nu gewoon 8 euro per 4....geen heavy boeket..ma wel een dikke klap voor zoon klein pijlte...tivoli vindt ik meevallen voor zn 75 gr!
      Ik ging eigenlijk voor een doos 5K rollen maarja die hadden ze niet in de aanbieding zolas vorig jaar :(...heb k in de plaats maar wat thunderbomb matjes meegenomen..ook leuk..


      Iemand nog suggesties voor de 13 shot's potten??

      Gold to gold strobe zit er zeker al bij...


      Zijn ze weer duurder geworden:O want ik hb namelijk van mensen gehoord 10 stuks voor 100 euro gewoon?corect me als ik t fout zou hebben.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door dii-paul Bekijk bericht
        Zijn ze weer duurder geworden:O want ik hb namelijk van mensen gehoord 10 stuks voor 100 euro gewoon?corect me als ik t fout zou hebben.
        10 stuks voor 110,-
        Zie prijslijst 2010 pagina 12
        https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

        Comment


          Blijft een prima winkel
          Geen probleem met zo'n karton thunderbombs, voor 65e, ook klantvriendelijk zoals gewoonlijk.
          1 rekenfoutje waardoor het bedrag 50eu hoger uitkwam dan dat het eigenlijk was haha maar ach dat kan iedereen overkomen
          Blijf het een top winkel vinden! Jammer dat er een stadionfakkel te weinig was bijgedaan ( wel voor betaald ) maar ja, die cadeautjes maakten dat weer helemaal goed
          Jorn niet gezien maar die was effe achter bezig, zo werd mij verteld.

          Btw jammer dat er nog een stel mafklappers nitraten voor de deur daar gingen staan afsteken

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen
            Klopt, dat is ook weer zo. ben jij al geweest? denk dat ik komende dagen weer eens langs ga. aanraders????
            ik ga deze week ergens ben eens benieuwd wat voor leuks spul ze dit jaar weer hebben. zowieso de 13 shots potten 1karton blijven prima mooie potten voor goede prijs.

            Comment


              Afgelopen zaterdag even langs geweest. Erg mooie zaak waar alles goed te zien is, er waren redelijk wat nederlanders in de winkel. Zelf zat ik in Peer dus heb geen last gehad van controles. Ik ben zondag avond weer weggegaan en dus geen problemen gehad. Leuk pakketjes met 5 grote potten gehaald en een 10.000 klappertje.

              Comment


                OOk zaterdag geweest, als je op de heenweg geen controle ziet en je maar max een uur binnenbent dan moet je egt pech hebben dat ze er opeens staan.

                Ik heb 4 hindoerollen, 1 30k rol gehaald,
                1 Gold to strobe pot.
                En diverse knal.

                Bij Wimmers zag je weer duidelijk prijsverschil. een 20k rol kost 30 euro bij wimmers en een 30K bij roger 27.

                Bij Wimmers wat zink pijlen gehaald en 50 nitraten voor 25

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
                  OOk zaterdag geweest, als je op de heenweg geen controle ziet en je maar max een uur binnenbent dan moet je egt pech hebben dat ze er opeens staan.

                  Ik heb 4 hindoerollen, 1 30k rol gehaald,
                  1 Gold to strobe pot.
                  En diverse knal.

                  Bij Wimmers zag je weer duidelijk prijsverschil. een 20k rol kost 30 euro bij wimmers en een 30K bij roger 27.

                  Bij Wimmers wat zink pijlen gehaald en 50 nitraten voor 25
                  welke zink pijlen heb je gehaald bij wimmers???

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door dii-paul Bekijk bericht
                    welke zink pijlen heb je gehaald bij wimmers???
                    Bij wimmers kan je de zink 905 kope, dit is een sierpijl en mag legaal verkocht worden

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Bekijk bericht
                      Bij wimmers kan je de zink 905 kope, dit is een sierpijl en mag legaal verkocht worden
                      ja iik wist dat dat een sierpijl was:P ma die had ie vorig jaar ook al vind die niet zo geweldig :P ma tog dankuwel

                      Comment


                        Heeft er iemand ervaring met de spanish cracker 10st voor 6 euro en 3 pakjes voor 12 euro? Gaan deze harder als de lady crackers, en waar kan ik deze het beste mee vergelijken? Krijg geen duidelijk antwoord na zoeken, en op youtube krijg ik de bewuste spanish crackers niet gevonden. Ook vroeg ik me af waar de scorpio's zijn? Zie ze namelijk niet tussen de prijslijst staan, uitverkocht?

                        Comment


                          Als je naar salon roger gaat, ze hebben nu nieuwe artikelen.
                          de spansih crackers ( nieuwe ) gaan heel hard heb ik gehoord. De aanraders zijn natuurlijk ook gwn de 13 shots potten, weco corsairs en als je leuke pijltjes wilt voor weinig heb je de goedkoopste natuurlijk steelhawks, en voor iets meer geld de masterpack pijlen.
                          Ik kom er al best lang gwn een TOP winkel

                          Comment


                            Hoeveel 13 shots potten zitten er in een karton??Ik denk erover om die kant ook eens op te gaan voor het betere knalspul en de 13sh potten.
                            [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door patrick1974 Bekijk bericht
                              Hoeveel 13 shots potten zitten er in een karton??Ik denk erover om die kant ook eens op te gaan voor het betere knalspul en de 13sh potten.
                              10 stuks kerel

                              Comment


                                Weet iemand ook maar IETS van de ( nieuwe ) skybox? of filmpjes of eigen ervaringen.
                                WIl hem volgendjaar kopen als vervaning van ander gedoe dat we altyd hebben.
                                dus plz reageer

                                Oorspronkelijk geplaatst door megaladon Bekijk bericht
                                Afgelopen zaterdag even langs geweest. Erg mooie zaak waar alles goed te zien is, er waren redelijk wat nederlanders in de winkel. Zelf zat ik in Peer dus heb geen last gehad van controles. Ik ben zondag avond weer weggegaan en dus geen problemen gehad. Leuk pakketjes met 5 grote potten gehaald en een 10.000 klappertje.
                                Jij heb dus De skybox gehaald? dan de nieuwe denk ik...
                                met bovenin een waaier?
                                PLZ.. vertelmij er wat over of ie zwaar is fso, ik wil hem volgend jaar voor vervanging van wat we altyd al hadden

                                Oorspronkelijk geplaatst door Coyke Bekijk bericht
                                Heeft er iemand ervaring met de spanish cracker 10st voor 6 euro en 3 pakjes voor 12 euro? Gaan deze harder als de lady crackers, en waar kan ik deze het beste mee vergelijken? Krijg geen duidelijk antwoord na zoeken, en op youtube krijg ik de bewuste spanish crackers niet gevonden. Ook vroeg ik me af waar de scorpio's zijn? Zie ze namelijk niet tussen de prijslijst staan, uitverkocht?
                                Ik had die spanish cracker ook gekocht, en ik zat me eraan te ergeren dat er geen filmpjes waren enzo, en toen kwam ik 2 filmpjes tegen met deze in de collectie, ze zeiden dat ze miss wel harder gingen als chooet bangers dus ik maak me er geen zorgen over.
                                enn nu staatn de scorpio's er wel bij toch?
                                Laatst aangepast door Ruben; 18 December 2010, 12:23.

                                Comment

                                Working...
                                X