Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dikke pech!! 31-10

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dikke pech!! 31-10

    Zo zal me verhaal is beginnen

    Afgelopen week heb ik afgesproken met REDHEAD (lid van dit forum) en zijn broer, een tripje te maken na Harry loots.
    Eindenlijk was het vandaag de dag.
    Omdat Redhead en ik moesten werken overdag, hebben we harry gebeld of we s'avonds welkom waren.
    Nou dat was gelukkig geen probleem.
    Zo gezecht zo gedaan en we reden om 7uur aan!
    De heen reis ging prima, zeer gezellig gehad tot aan Tilburg.
    Ineens bogonnen er lampjes te branden in de auto
    We zijn door gereden tot aan Alphen.
    In Alphen de auto langs de kant gezet, en het handboek er bij gepakt!
    Daar stond in... bij het branden van het lampje STOP...ONMIDDENLIJK DE AUTO LANGS DE KANT ZETTEN!
    Dus hebben we da ANWB gebeld.
    Na een half uurtje wachten kwam er iemand kijken.
    De conclusie was "niet verder rijden, de dinamo is kapot.
    SHIT moet onze trip nou zo eindigen??
    ja dus!

    Na een uurtje kwam er een takel wagen om ons en de auto na huis te brengen!
    Zonder VUURWERK!
    Onder tussen HARRY GEBELD die al op ons aan het wachte was!
    Maar Harry de beste man, had gelukkig veel begrip en zij dat we de volgende keer weer van harte welkom zijn.
    HARRY JE REACTIE WAS SUPPER BEGRIP VOL ERG BEDANKT!

    Na een lange tijd in de takelwagen te hebben gezeten zijn we heel huids thuis gekomen.
    Maar wel zonder VUURWERK!
    We hebben gelaggen maar ook flink gebaald!
    Maar ag! of we nog een x na baarle gaan....
    Nou ik hou het wel voor gezien!
    Mischien volgend jaar.
    Daarna nog wat van de mc donalds gehaald, want we waren uit gehongerd na deze trip!

    zal morgen de foto plaatsen van de takel wagen

    mvg 3xh en redhead en broer

    Aangezien ze op avp ook al weer struikelde over mijn geweldige taal kunsten, meld ik het hier ook maar!
    Mijn taal is niet zo goed zo als sommige al weten.
    (beetje dislecties enzv)
    Hoop dat het tog leesbaar is!
    Zo niet mijn exusses alvast!
    Laatst aangepast door 3xh; 1 November 2009, 13:55. Reden: taal kwestie;)

    #2
    Jammer dat het zo geeindigt is, je verwacht natuurlijk thuis te komen met VUURWERK en dan gebeurt er dit. :(

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Pianola Bekijk bericht
      Jammer dat het zo geeindigt is, je verwacht natuurlijk thuis te komen met VUURWERK en dan gebeurt er dit. :(
      Ja echt superveel pech, maar gelukkig dat het niet op de terugreis was. Je weet nooit wat er had kunnen gebeuren of als je werd gepakt door de politie... Maarja wel vette pech
      Knal goed, knal verantwoord!

      Comment


        #4
        Hehe nou echt handig is het ook weer niet om in de herfstvakantie vuurwerk te gaan halen in Belgie, misschien heb je hiermee dan ook ergere problemen voorkomen. Je weet maar nooit. Maar goed, wel balen zeg! Ik weet nog wel dat ik toen naar Belgie ging en ik die dag ervoor al zenuwachtig was om het te gaan halen. Anti- climax dan maar.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
          Hehe nou echt handig is het ook weer niet om in de herfstvakantie vuurwerk te gaan halen in Belgie, misschien heb je hiermee dan ook ergere problemen voorkomen. Je weet maar nooit. Maar goed, wel balen zeg! Ik weet nog wel dat ik toen naar Belgie ging en ik die dag ervoor al zenuwachtig was om het te gaan halen. Anti- climax dan maar.
          Hij heeft hier geen ergere problemen mee voorkomen, want er stond geen controle bij Baarle. De politie is sowieso veel minder streng aan het controleren.
          (gisteren nog geweest en niks gehaald)

          Wel balen 3xh, zoiets kan natuurlijk altijd gebeuren, maar wel extra zuur dat het nu juist moet gebeuren als je vuurwerk in Bels gaat kopen.
          Het leven is een feest!

          Comment


            #6
            @ ruben, je hebt zeker gelijk. Toen we stil stonden zagen we ook een roob blauw gestreepte wagen voorbij rijden die even later ook weer terug reed. dus in dat opzicht is het misschien wel helemaal niet verkeerd dat het mis is gelopen. Daarin in tegen is het toch wel erg jammer. zo hadden we onze trip toch niet echt voorgesteld.

            gelukkig was het wel een gezellige avond en de man die ons terug bracht kon ook een lekker potje ***len daarintegen hadden we het toch graag anders zien lopen

            Comment


              #7
              Balen jongens. Zoiets gebeurd je al niet vaak, en dan precies tijdens zo'n rit. Zonde. Better luck next time.

              Comment


                #8
                Das sneu, maar gelukkig bestaat Baarle nog en kan je nog een herkansing pogen

                Comment


                  #9
                  Zeker zonde ja, maar beter op de heenweg dan de terugweg, anders moet je je laten takelen met een auto vol vuurwerk.

                  Comment


                    #10
                    Tja achteraf had het ook anders gekunt ja!
                    Wie weet zouden we aangehouden worden of wat dan ook!
                    Ook dat kan gebeuren. Maar dat is het risico van het vak!
                    Maarja je stelt je er op in om vuurwerk te halen!
                    Maar goed niemand kon er wat aan doen en aan verandere!
                    Ag we hebben wel een leuke avond gehad en dat is dan een schrale troost
                    Laatst aangepast door 3xh; 1 November 2009, 13:57.

                    Comment


                      #11
                      Wat zouden ze eigenlijk doen als je auto vol vuurwerk ligt.. ? Dan misschien toch maar beter dat het op de heenweg was!

                      Comment


                        #12
                        Haha nou we stonden dus in Alphen!
                        Dat is het grens gebied waar vaak controles te vinden zijn.
                        De anwb heeft onder de moterkap gekeken! en niet in de kofferbak!
                        Dus op zich zou er nix gebeurd zijn!
                        Maarjah achter af is altijd makkenlijk praten he

                        Comment


                          #13
                          true maarja daarintegen, die mensen die daar rond rijden en niks met vuurwerk hebben (die man van de anwb bijv), denk je nou echt dat die even vragen (omdat je bij de grens staat) mag ik ff in je kofferbak kijken? mss ligt er wel vuurwerk in!

                          nah denk et niet ;) ik enk dat ze daar nog niet eens bij nadenken!

                          Comment


                            #14
                            Uitgerekent op jouw trip moet zoiets gebeuren, erg jammer en veel pech! :(

                            Comment


                              #15
                              bah wat vervelend dat je auto het op gegeven heeft .
                              ik snap drommeles goed hoe dat voelt om zo tussen hemel en aarde te bengelen .
                              in ding kan ik je wel aanraden en dat is ieder jaar je auto een onder houds beurt te geven . dat voorkomt dit soort ongein .
                              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                              Comment

                              Working...
                              X