Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alpeco tripreport (heb zelf niks gekocht alleen voor de echte freaks deze info)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Alpeco tripreport (heb zelf niks gekocht alleen voor de echte freaks deze info)

    Alpeco Tripreport

    Het begon allemaal...

    Het begon allemaal met een vakantie. Wou graag op vakantie, want had de hele vakantie doorgewerkt.
    Dus dacht bij mezelf jonge jij verdient een kleine vakantie. Toevallig dat me ma me ook een plezier wou doen dus we gingen kijken waar we heen konden.
    Ik las alles een beetje door en toen zag ik Knokke staan ik dacht gelijk dat word hem.
    Na een beetje overleggen gingen we naar knokke met zn 3en(me moeder me broertje en ikzelf)

    De reis

    Het festival begon maandag dus we gingen mooi smiddags weg. Ik moest nog werken en me ma ook dus we gingen zo rond de 3 uur weg. We wouden eerst 4 uur maar Jack had me gewaarschuwd dat het druk zou worden, dus gingen we wat eerder weg. We vertrokken vanuit twente zon 4 uur rijden een pittig stukje dus. De weg erheen is verder prima verlopen geen files leek wel of er bijna niemand was zo rustig heerlijk doorrijden. We waren beetje in de buurt van Knokke en we dachten laten we maar gelijk erheen gaan want het hotel lag ver van Knokke vandaan.

    Daar aangekomen stukje lopen je zag al dat er veel mensen waren. Ik wou direct naar de show heen, maar we gingen eerst nog maar wat eten. Iets daarna naar de show en wie zag ik daar met zn stralende kop en zn pasje Jack. Ik kende Jack nog niet maar we hadden afgesproken dat ik hem zou zoeken. En ja hoor dat was Jack zodoende kwamen we beetje aan de praat en vertelde ik dat ik naar Alpeco ging en foto's wou maken. Hij zei ook dat regel ik even voor je. Ik dacht dus hoe dan je staat hier en alpeco was nog wel eindje rijden. Hij zei vraag maar naar die en die en zeg maar dat ik het goed vond. Ik had zo mn bedenkingen of dat wel goed zou gaan maar ik dacht die Jack is wel geweldige kerel gelijk iemand die die eigenlijk niet kent helpen.

    Mijn vakantie op Knokke

    In Knokke heb ik het erg naar mn zin gehad. Leuke mensen ontmoet en de tijd van mn leven gehad. Ben naar Hendrickx en Weco geweest. Deze shows waren van zeer hoge kwaliteit. Moet zeker zeggen dat Hendrickx me erg verbaast heeft. Moest helaas de Donderdag weer terug, maar we hadden nog 1 heel leuk dingetje op de agenda JA JA ALPECO.

    Heb ook veel gefilmed en dat heeft best leuk beeldmateriaal opgeleverd.
    Wat te verwachten:
    Films van Hendrickx en Weco

    Hier alvast voorproefje van Hendrickx
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    ALPECO

    Eindelijk was het zover we reden al vroeg weg want het zou warm worden.
    We reden en opeens gaf de navigatie aan dat er een wegonderbreking was.
    Ik dacht echt van nee he, maar na wat vragen konden er omheen en we waren er nog goed op tijd.

    We kwamen eraan en het zag er vrij rustig uit. Ben gelijk maar naar de persoon gegaan wie Jack mij over vertelde. Ik zei ja jack zei dat ik foto's mocht maken. Hij keek mij aan met grote ogen ooo euh ja zei jack dat. Ik dacht oo jee daar gaan we, maar uiteindelijk zei die is goed hoor.

    Ben lekker aan het fotograferen gegaan en heb heel leuke foto's gemaakt. Denk dat er zon 30 zullen zijn. Was lekker aan het foto's maken totdat er een leuke dame kwam die mij wou helpen. Ik dacht dat kunnen we niet afslaan. Heb paar vragen gesteld waar ze meestal wel een antwoord op wist.
    Moest wel lachen op gegeven moment, want ik vroeg van waarom de chinathunder nou minder hard was dan paar jaar geleden. Ik kreeg als antwoord die zijn toch nog maar een jaar. Ik dacht o jee we moeten duidelijk bij iemand anders zijn, maar ze heeft me verder erg goed geholpen uitstekende service echt toppie.
    Ben uiteindelijk door iemand anders geholpen en mijn vragen beantwoord gekregen.

    Voorraden Alpeco

    Feestvuurwerk:

    Moet zeggen dat het me erg tegenviel weinig producten en dan bedoel ik vooral de toppers die waren er helaas niet. Denk dat de helft wel uitverkocht was. Heb zelf alleen wat visco gekocht, want we hadden veel bagage.

    Spektakelvuurwerk:

    Hiervan was bijna alles voorradig op een paar na. Heb verschillende foto's van prof waarop dit goed te zien is. Dus voor de mensen die prof willen halen zou ik toch zeker wel een kijkje gaan nemen.

    Paar onbeantwoorde vragen Alpeco

    Hoe zit het nou met de Chinathunder er word veel geklaagd dat die zachter zou zijn???

    Het zit allemaal ingewikkelt in elkaar hij zei dat hun ook de preciese fout niet kunnen vinden, maar denken dat het hier aan ligt. Er zou een productiefout gemaakt zijn in de fabriek waardoor hij ten eerste minder sterk geknoopt is waardoor de knallers makkelijk wegschieten en er zou wat zijn met de procedure waardoor het minder hard gaat. Verder vertelde hij me ook hetzelfde verhaal van dat er namaak in omloop is, maar dat geld natuurlijk alleen als je ze niet bij alpeco koopt.

    Wanneer komen de nieuwe voorraden binnen???

    Hier konden ze kort en krachtig over zijn wat mij helaas erg betreurde. Ze hadden geen idee wanneer de nieuwe voorraden zouden komen. Dat wekt natuurlijk vragen op. Heb gelijk gevraagd weten de bazen zelfs niet wanneer dit binnenkomt.
    Ik kreeg als antwoord nee zelf de bazen zelf weten dit niet. Ik zei dan ook direct dan doe je toch iets fout volgens mij.

    Verder vragen als wanneer de nieuwe producten komen en wat ze gaan doen met de nieuwe 500 gram wetgeving konden ze me weinig over vertellen ze wisten er praktisch niks van. Wat ik erg raar vond want normaal hoor je dit soort dingen toch te weten. Verder heb ik nog paar vragen gesteld maar meesten worden al beantwoord in het alpeco topic.

    De foto's

    Hier heb ik alvast 10 foto's voor jullie. In dit topic zullen verschillende foto's verschijnen met updates.

    Wat te verwachten:
    Verschillende foto's
    Meer films zoals boven al vermeld
    en eventueel foto's van jack en mij vakantie in Knokke





















    Hoop echt dat jullie het mooi vinden. Heb er echt zo me best op gedaan.
    Wil nog even wat mensen bedanken zonder hun was het niet mogelijk.
    Me ma als eerste voor de reis, ten tweede jack dankzij hem hebben we foto's.
    Nogmaals er komen nog updates.
    Heb zelf niks gekocht!!!
    Laatst aangepast door vuurwerkk14; 20 September 2009, 00:34.

    #2
    Erg leuk verslag jongen, goed gedaan!
    Mooi wat vragen weten te stellen, help je anderen ook mee.

    Schrijf gerust vaker als je nog eens gaat.

    Comment


      #3
      Zal ik zeker doen komt helemaal goed.Bedankt voor je reactie geeft mij ook wel voldoening. Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.

      Comment


        #4
        mooi verteld en goed geschreven!
        erg apart dat ze zelf niet weten wanneer de leveringen komen(niet echt een goed teken dus)
        wel mooi dat de pro gedeelte dan weer wel goed staat!
        bedankt voor alles! alleen jammer dat we helaas niet weizer zijn geworden over alpeco zelf(licht niet aan jou hoor)

        mvg 3xh

        Comment


          #5
          leuk gedaan hoor. Ben blij dat ik een kleine bijdrage in de feestvreugde heb kunnen doen
          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

          Comment


            #6
            Hele leuke bijdrage, bedankt voor je moeite in dezen.
            Blijf het een raar verhaal vinden dat de medewerkers van Alpeco nog steeds niet weten wat er aan vuurwerk gaat binnenkomen.
            Die mannen achter de balie zullen zolangzamerhand ook wel gek worden van steeds diezelfde vragen waar je geen antwoord op kan geven.

            Comment


              #7
              Bedankt voor de foto's. Valt me op dat de kortingen bij afname van meerdere stuks van hetzelfde artikel erg tegenvallen bijv. 20000 klapper per stuk 25 euro en bij afname van 6 rollen een vette korting van 1 euro per rol.

              Comment


                #8
                Word de A-Bomb nog steeds verkocht ja??

                Comment


                  #9
                  Ja kijk deze foto aan de rechterkant als je goed kijkt

                  Comment


                    #10
                    Kleine update heb de filmbeelden nu wel goed erop staan kon ze eerst niet openen dus die komen morgen of overmorgen.

                    Comment


                      #11
                      mooi verslag vuurwerkk14, was leuk om te lezen, en zeker leuk voor jou om meegemaakt te hebben.
                      https://youtube.com/c/EindjePyro

                      Comment


                        #12
                        Leuk tripreport, met leuk filmpje en foto's erbij

                        Comment


                          #13
                          Komt nog meer he

                          Comment


                            #14
                            Update:

                            er zouden filmpjes komen van knokke maar door problemen lukte dat nog niet echt dus alvast foto's. Heb enkele foto's van de opbouw en van de show natuurlijk geniet en nogmaals sorry filmpjes komen later.

































                            Dit waren ze hoop dat jullie genoten hebben. De eerste foto ben ik.
                            Volgende update is de rest van de foto's van alpeco.
                            Laatst aangepast door vuurwerkk14; 10 September 2009, 17:37.

                            Comment

                            Working...
                            X