Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alpeco trip na knokke festival

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Alpeco trip na knokke festival

    Zoals ik al had aangegeven ben van plan om naar alpeco te gaan en hier zoveel mogelijk info te verzamelen voor jullie in een mooi report. Ook zoals beloofd kunnen in dit topic vragen worden gesteld die ik dan zal stellen en hopelijk als ze het niet druk hebben kunnen beantwoorden. Laat de vragen maar komen ben zelf ook benieuwd. Ik zal ook proberen enkele foto's te maken en kijken hoe de voorraad erbij staat en eventueel andere nieuwtjes. Ik ga maandag 17 augustus weg en reis dan af naar knokke-heist om een paar van de mooiste shows te gaan bekijken. In deze dagen dat ik daar ben zal ik naar alpeco afreizen. Dus stel hier je vragen en brand los.
    Laatst aangepast door vuurwerkk14; 22 August 2009, 21:13.

    #2
    zal zelf beginnen:
    hoe zit het met de voorraden en wanneer komen de nieuwe producten van 2009 binnen.

    Comment


      #3
      Kan ik je nu al beantwoorden: ze hebben geen idee wat en of ze nieuw binnen krijgen dit jaar... Er is half juli wat bevoorraad vanuit het hoofddepot, en een dezer weken komen de eerste containers al binnen.

      Allemaal beantwoord gekregen via mails, te vinden in het Alpeco-topic

      Comment


        #4
        Blijft appart dat je niet weet wat je binnenkrijgt als winkel

        Comment


          #5
          Houd het wel spannend, misschien is het wel dit, of dat... of 6 containers astronauten. Gaaf...

          Comment


            #6
            Het is de bedoeling dat mensen vragen stellen wel erg jammer dat er zo weinig intresse is terwijl ik toch echt me best probeer te doen.

            Comment


              #7
              om je best doen gaat het hier niet echt heb ik idee...het initiatief is erg leuk hoor, maar men weet hier op het forum ook de klappen van de zweep zeg maar bij Alpeco...en het is algemeen bekend dat er nu weinig op voorraad is.

              Mijn vraag daarom is ook, wat gaan Alpeco doen om zich weer als naam te vestigen op de belgische markt? In mijn beleving is men stil blijven staan in de ontwikkelingen en is zelfs voorbijgestreeft door de winkeliers die (deels) geleverd krijgen van Alpeco.

              Verder heb ik nog een vraag of er nieuwe producten komen dit jaar?

              zo, dan heb je iig wat vragen erbij

              Comment


                #8
                De meeste zo niet alle vragen met antwoorden kun je vinden in het Alpeco topic.. en verder geeft men hier ook al antwoord op je vraag aangaande de voorraden.. wat ik je overigens ook al als antwoord gegeven heb in het Alpeco topic.
                [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                Comment


                  #9
                  Heb alpeco bezocht en was redelijk succesje. Zal beginnen bij het begin. Was al van plan om naar alpeco te gaan zoals iedereen wist. Dit zou ik doen op me laatste dag in knokke heist, maar wist zelf al dat het moeilijk werd om foto's te maken bij alpeco. Ik was bij elke show in knokke vroeg om nog wat van de opbouw te zien en wie kwam ik tegen jack/red baron bleek geweldige kerel te zijn die me wel handje wou helpen. Hij zei dus vraag maar naar deze en deze persoon en zeg maar dat ik het goed vond. Haha en dat deed ik dus. Kreeg eerst beetje mompelend euh zei jack dat. 5 sec later nou okeeeee dan. Ik helemaal blij dus. Heb lekker veel foto's kunnen maken was er half 10 niemand was er geen klanten alleen wat personeel. Heb dus rustig foto's kunnen maken en wat vragen kunnen stellen die nog een beetje onbeantwoord waren en niet te vergeten de voorraad checken. Wil er wel even duidelijk bij zeggen heb zelf niks gekocht!!. Maar zeer leuk tripje erg genoten toen weer terug in de auto bloedheet airco deed het niet vreselijk. Oja voor de mensen die gaan er is een wegonderbreking in kapellen dus je moet omrijden. Mensen zijn natuurlijk ook benieuwd naar de voorraad. De voorraad va het profvuurwerk was er goed veel was er wat ook op mijn foto's zal gaan komen te staan. Feestvuurwerk daarintegen viel me tegen veel van de leuke producten waren er niet (chinathunder,verschillende knallers, rollen, leuke potten. Verder heb ik vragen gesteld en die zullen samen met de foto's binnenkort hier komen te staan heb zon 30 foto's gemaakt hopelijk beetje gelukt.
                  Nogmaals bedankt red baron/jack zonder hem was dit toch niet mogelijk geweest. foto's komen nogmaals zo snel mogelijk camera ligt nog bij me ma.

                  Comment


                    #10
                    topic word binnenkort gesloten en word mooi gemaakt met foto's en alles wat ik aan info heb.

                    Comment


                      #11
                      Een verslagje is altijd plezierig om te lezen, mits het plezierig is om te lezen. Ik ben niet iemand dat zeurt om een verkeerde spelling of dt foutjes, bak daar immers zelf weinig van, maar maak het verhaal wel wat overzichtelijker. Deel de inhoud in verschillende stukken en een alinea hier en daar draagt er veel aan bij. Maak de zinnen prettiger leesbaar door gebruik te maken van een komma of ga verder in een nieuwe zin. Want nu lijkt het net alsof ik de tekst van een voorbij razende intercity trein aan het aflezen ben.

                      Comment


                        #12
                        Komt goed

                        Comment


                          #13
                          Bedankt voor je verslag. Wel jammer dat er geen nieuwe info in staat; je bevestigt eerdere berichten over de voorraden. Ik ben benieuwd naar de foto's, altijd leuk!

                          ps; Heb je nog antwoord gekregen op de gestelde vraag (door jezelf meen ik) wanneer er welke nieuwe voorraden binnenkomen?

                          Comment


                            #14
                            Ja daar heb antwoord op gekregen en moet zeggen verbaasde me echt. Mijn letterlijke vraag wanneer komen de voorraden weer binnen?
                            we hebben geen idee wanneer. ik dus: jullie hebben geen idee wanneer jullie eigen producten binnen komen lekker geregeld.

                            Comment


                              #15
                              Morgen zal ik proberen verslag mooi online te zetten met foto's uiteraard

                              Comment

                              Working...
                              X