Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trip Report Wimmers-Hermans@Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Trip Report Wimmers-Hermans@Maaseik

    Het begon allemaal een week of 2 geleden, een vriend van mij vroeg of ik voor de laatste beetjes vuurwerk nog even mee wou naar belgie.
    Ik zei al dat dat op dit laate tijdstip redelijk risicovol zou zijn.
    Uiteindelijk zijn we dus vandaag, 24 december naar maaseik gereden.
    -----------------------------------------------------------------------------
    Rond een uur of 10 ging bij mij de wekker,en ik kreeg weer de vuurwerkkriebels, nadat ik al veel nitraatcakes en 13 shots potten al in belgie had gehaald werd het tijd om nog wat knalvuurwerk te halen. Na een stevig ontbijt werd het tijd om op deze grauwe dag te vertrekken naar Maaseik. We zouden dit keer alleen naar wimmers gaan omdat we veel siervuurwerk al hadden gehaald bij Salon Roger, en omdat wimmers bekend staat om zijn iets grotere assortiment aan knalvuurwerk. Op de heenweg natuurlijk goed rondgekeken of er geen politie langs de weg stond. Na een 3 kwartier rijden kwamen we aan op industrie terrein jagersborg, waar dus ook wimmers ligt. Na eerst even wat te hebben rondgesnuffeld vroegen we de bestellijst.
    Nou dit kwam er dus uit:


    2x Spanish Cracker
    4x Pirat
    5x thumping thunder
    1x weco corsair
    3x Widow Maker
    2x Minivlinders
    1x Black boy

    Na afgerekend te hebben zijn we dan maar teruggereden, maar we gaan nooit weg uit belgie zonder, ja je raad het al, een lekker bakkie vlaamse frieten.
    Het spannendste moment was toch op de grens, we zagen van ver af al een politiemannen staan, dus ik kreeg toch een beetje kippenvel, gelukkig waren ze van Rijkswaterstaat en konden we rustig doorrijden naar huis en kwam ik om 16.00 weer rustig aan.
    Op dit moment geen foto's wegens het kapotvallen van mijn camera, maar met wat gelukig doe ik die nog wel eens uploaden.

    #2
    Mooie tripreport en mooi knalspul gehaald.

    Comment


      #3
      Haha die kriebels, die ken ik wel. maar another one made it!

      Lekkere knallers trouwens

      Comment


        #4
        mooie trip, maar ik denk toch dat je beter naar Salon Roger kunt om knalvuurwerk, ook al is het ietsje duurder.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door grotejongen. Bekijk bericht
          mooie trip, maar ik denk toch dat je beter naar Salon Roger kunt om knalvuurwerk, ook al is het ietsje duurder.
          Enige minpuntje bij wimmers was toch wel de service, ze gaven wel goed uitleg, maar vooral de vrouw achter de kassa was een beetje chagrijnig bezig.
          En tja de volgende keer ga ik ook voor knalvuurwerk Salon Roger dus proberen.
          dankje voor de tip

          Comment


            #6
            Salon Roger moet ik ook eens proberen, ga al tijdje naar Wimmers

            Comment

            Working...
            X