Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tripreport 13 november

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tripreport 13 november

    Het was 13 november op een donderdag en ik had een dagje vrij van school. Ik wilde eigenlijk al veel eerder halen, maar dat lukte helaas niet dus ging ik het vandaag proberen. Het was rond 8 uur s'morgens en ik pakte de fiets om nog effe wat te pinnen. Toen ik gepint had ging ik richting het station(Beverwijk). Het lukte me niet om een kaartje te kopen dus ik dacht, dan maar zwart rijden. Het ging goed tot Haarlem en ik miste net de trein die rechtstreeks naar Breda ging. Dat was geen groot probleem, want even later kwamen er andere treinen richting Breda. Eenmaal aangekomen bij Den Haag en vroeg de conducteur om een kaartje, maar die had ik niet dus kreeg ik een lekkere boete van 35 euro + treinkaartje van 30 euro. Toen nog effe reizen en toen kwam ik aan op Breda. De heenreis uurde ongeveer 3 uur zonder de bus. Ik wachtte ongeveer 10 minuten en bus 132 vertrok. Ik ging erin en het duurde een eeuw voordat ik eindelijk op de Sint Janstraat in Baarle uitkwam(na 4 uur reizen). Het was me eerste trip dus ik wist niet echt waar ik heen moest maar ik zag uiteindelijk een winkelstraat en dacht laat ik daarachter is kijken en ik vond het. Ik ging eerst is langs Zena en had daar het volgende gehaald:
    3x Spanish Cracker C
    5x Choeet Banger (20 stuks)
    3x Choeet Baby Vlinder
    3x Nitrate Cake
    4x Chainthunder 500

    Gratis gekregen :

    1x Chainthunder 240
    1x Triangle Cracker
    2x Choeet Baby Vlinder (bedankt Zena!)

    Daarna ging ik richting Loots en bestelde het volgende:

    1x Weco Corsair
    1x Nitraat Thunder
    1x Weco Flash

    Helaas hadden ze de Bonbridge Red Smoke niet meer.



    Ik had een overvolle tas die amper te tillen was. Uiteindelijk liep ik weer terug naar de bus anders zou het wel erg laat voor me worden. Ik wist de weg niet meer precies terug dus liep een kant op en heel toevallig zag ik bus 132 voor me neus stoppen alleen die bus ging naar Tilburg, maar ik dacht die pak ik gewoon, want dan ben ik in ieder geval uit Baarle. Toe ik op station Tilburg aangekomen was pakte ik de trein weer naar Beverwijk met me zware tas. Ik had geen problemen gehad op de terugweg en geen blauwe pet gezien. Toen ik weer terug in Beverwijk was kon ik niet fietsen met me vuurwerktas dus moest ik lopend naar huis met de fiets aan de hand. Uiteindelijk kwam ik om 6 uur s'avonds aan en het was een hele lange dag maar zeker geslaagd.

    Helaas geen foto's kunnen maken van me trip.
    Laatst aangepast door afca0251; 26 November 2008, 14:00.

    #2
    Leuke trip man... Veel plezier met je spul... een kleine tip, zie je PM...

    Comment


      #3
      Bedankt voor je tip

      Comment


        #4
        Hey mede-ajacied, wat een lange rit en dan ook nog is zo'n boete, echt *** altijd die boete's

        Maarja leuk spul gehaald man, we gaan voor de overwinning vanavond he, dan gaat er bij ons allebij wat de lucht in!!!

        Comment


          #5
          Tuurlijk. Als de wedstrijd maar niet word afgelast door de Ajax Hoolies
          Maar als Ajax speelt word er gewonne en gaan we het natuurlijk groots vieren!

          Bedankt.

          Comment


            #6
            leuke trip man egt mooi vuurwerk ajax amsterdam gister gewonnen

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ajax0251 Bekijk bericht
              leuke trip man egt mooi vuurwerk ajax amsterdam gister gewonnen
              Ja was een mooie wedstrijd he

              Heb je nog nitrate cake afgestoken vandaag Loek?

              Mijn pot was geweldig hehehhe.

              Comment


                #8
                Vandaag wel een Colour Salute in me achtertuin haha

                Comment


                  #9
                  pfff, 020 werd zondag afgetroefd....

                  Wat was de tip van bombone?:P

                  Comment


                    #10
                    nee sorry dat kan ik niet vertellen.
                    niks met voetbal of wat anders te maken.

                    Comment

                    Working...
                    X