Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tripreport baarle 27-09-08 (smooky)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tripreport baarle 27-09-08 (smooky)

    Het begon allemaal vrijdag avond toen een oude klasgenoot mij opbelde met de vraag of ik zin had om mee naar baarle te gaan.Ik was al van plan om in de herfstvakantie te gaan dus dacht ik ag ja dan ga ik nu maar.Volgende ochtend om 10 uur bij mn oude klasgenoot afgesproken en de bus naar utrecht CS gepakt waar we rond half 11 de stoptrein naar breda hadden.Eenmaal in breda even moeten wachten op de bekende lijn 132 maar na een kwartier kwam die er al aanrijden.In baarle aangekomen eerst naar de bunker gegaan waarop ik als eerst alleen gijs zag maar later kwam toon eraan lopen omdat het nogal erg druk was in de bunker.Na enkele minuuten wachten heb ik hem mijn bestelling doorgegeven.

    Wat ik bij zena kocht:
    25x TT 1.6
    20x Pirat van herlat
    5x chain 60
    1x Black salute gratis (bedankt hiervoor toon)

    Ten slotte naar harry om de hoek gelopen na iets van 15 minuuten wachten omdat het daar ook best druk was heb ik daar gekocht:
    1x Crackling tail
    2x Green light cracker
    1x mini vlinder (lady cracker)
    5x Meter visco + 1 gratis bedankt hiervoor harry

    Onderweg naar dolfijn ook even bij klavertje vier binnengewandeld waar ik de messier K nog even meenam omdat loots die niet meer had ook hier kreeg ik weer wat gratis namelijk nog een crackling tail.Heb er ook nog wat uitleg gehad over de nieuwe look van de titanium thunder 1308.
    Vervolgens even een lekkere grote patat pinda en een cherry cola genuttigd bij de Toerist

    Daarna maar even naar dolfijn gelopen en daar gekocht:
    1x Fontein jurassic party
    1x Saturn missle 100 shots
    1x Steelhawk
    2x Widowmaker

    Vervolgens nog een gratis pen gehad bij dolfijn en naar de bushalte gelopen voor de bus terug naar breda omdat de bus naar tilburg net was geweest.In breda even 5 minuuten gewacht op de stoptrein naar Utrecht cs en de hele weg na een stel zitten kijken die ruzie met elkaar aan het maken waren Later thuis nog even een fototje gemaakt die onderaan me post staat.Ik vond het een erg leuk tripje alleen jammer dat het zo druk was maar toch een geslaagde dag gehad.Greetz smooky

    Laatst aangepast door smooky; 27 September 2008, 23:38.

    #2
    Leuke tr zeg, Lekker dagje weggeweest zo te lezen. Alle winkeltjes gehad en je hebt een flinke knal verzameling binnen.
    Wel vervelend dat je de stoptrein had naar utrecht, Zit ik ook wekelijks in....

    Veel plezier ermee. Maar dat zal wel goedkomen
    Zena medewerker! | Fallas Valencia 2010! | Liuyang (China) 2012!

    Comment


      #3
      mooi tripreport
      ik heb een risicovol beroep daarom zeg ik niet teveel over mijzelf. Ga er [B][U]aub[/U] [/B]ook niet om vragen.

      Comment


        #4
        mooie trip gemaakt! Flinke verzameling binnengehaald!
        1 + 1 = 3

        Comment


          #5
          Prachtige collectie hoor

          Comment


            #6
            Kun je dat losse lont gewoon bij de vuurwerkwinkels kopen?
            [U]Het[/U] is weer bijna zover!

            Comment


              #7
              valt dat niet beetje op met zo veel vuurwerk in bezit ? want zo was ik met mijn vriend bijna opgepakt.

              Comment

              Working...
              X