Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trip – Report : 15/6/2008 Thundering in tha sky & Mek.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Trip – Report : 15/6/2008 Thundering in tha sky & Mek.

    Een tijdje geleden had ik het er met Mek over, om is samen naar baarle te gaan , na een tijd wat uistellen kwam het er dit keer dus echt van dus op naar baarle !, even de tijd afgesproken en het adres gegeven waar die me kon ophalen en gaan met die hap , de volgende ochtend eerst even een warme douche genomen en aangekleed en dan maar afwachten op Mek ,

    Rond 10 uur zou mek voor de deur staan en rond 10:15 stond ie er ook snel de auto in gestapt en naar zena gereden. Eenmaal aan gekomen bij zena de auto uitgestapt , en daar zag ik Corne, Micha ,boy , en Winanda staan even de handen Geschud en naar binnen gegaan en Boy nog even zijn verjaardag’s Cadeau gegeven , Mek deed als snel een grote besteling :




    verder nog wat fotos gemaakt :










    Bij zena een tijd gepraat en even later kwam Job er aan ook met hem een tijd staan praten en toen even naar Harry gelopen die zoals gewoonlijks, niet kon stoppen met praten … daarna maar weer snel naar zena en zelf wat spulletjes besteld :

    2x Party popper ( waarvan 1 gratis bedankt corne ;) )
    24x crackling lint B)
    1x een rook potje ( Orange ) bij harry
    1x The byth ( matje )

    en verder nog wat spul bij zena en Harry voor een Vriend.

    Daarna nog een tijd staan praten met Corne, en toen kwam het er helaas aan dat we weer naar huis moesten :( maar toen was er toch een klein licht puntje Mek en mijn vader wouden nog shag halen dus kon ik weer wat lange bij zena blijven praten hehehe , er kwamen nog meerdere klanten langs die vroegen wat het hardste knalde en corne gaf daar een mooie uitleg over ;) even later kwamen mek en mn vader al weer terug en moest ik toch echt gaan…
    Even afschijd genomen en op naar huis ,

    Al met al was dit toch een gezelige en geslaagde dag

    En mek als nog bedankt dat ik kon mee rijden ;) ! Tot de volgende keer

    En gasten tot de volgende keer !!!

    Groeten

    Ryan.

    #2
    Die goeie oude tijd (toen de tripreports nog gewoon konden en vuurwerknederland nog “één” was) *pinkt traantje weg*
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

    Comment


      #3
      Dat waren tijden! Die jaren kwam ik er ook bijna wekelijks. Op mijn profiel (klik op mijn naam <--) zie je nog heel veel foto´s van Zena de Bunker in die tijd.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
        Dat waren tijden! Die jaren kwam ik er ook bijna wekelijks. Op mijn profiel (klik op mijn naam <--) zie je nog heel veel foto´s van Zena de Bunker in die tijd.
        Ik heb ff gesnuffeld, lekkere foto’s hoor!
        16e jaar op vuurwerkcrew!!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
          Die goeie oude tijd (toen de tripreports nog gewoon konden en vuurwerknederland nog “één” was) *pinkt traantje weg*
          Wat was het een mooie tijd... toen was het allemaal veel relaxer dan nu.
          We worden nu zo opgejaagd.
          Ze zetten ons tegen elkaar op en het lukt ze nog ook.

          Comment

          Working...
          X