Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Centershop 2022

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Centershop 2022

    Hierbij de PDF van de folder van de centershop

    #2
    Dank je!

    Dit is dan wel de laatste winkel waar ik naar toe ga, mocht ik niks kunnen scoren bij de andere winkels.
    De keuze is voor mij niet zo reuze.

    Als ik dan toch moet kiezen, zou ik voor de 35 shots Midnight Maniac van Lesli gaan. Die is zo te zien een stuk goedkoper dan vorige jaren. Nu voor €14,99 is deze goed te doen. Wel maar 20 mm tubes, maar als je bedenkt dat deze waaiereffect cake voorheen bijna €30,- koste in NL, is de prijs netjes..
    Zo in mijn sas met sas..

    Comment


      #3
      Voor het aanbod in deze folder hoef je inderdaad niet te gaan rijden, mijn ervaring is echter dat hier altijd veel meer ligt dan dat er in de folder staat.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
        Voor het aanbod in deze folder hoef je inderdaad niet te gaan rijden, mijn ervaring is echter dat hier altijd veel meer ligt dan dat er in de folder staat.
        Dikke tip, dus toch gewoon even een kijkje nemen.
        Zo in mijn sas met sas..

        Comment


          #5
          Ik pak deze ook ff mee op de 30e, gewoon om me te laten verrassen. Is het allemaal ruk, dan ben ik zo weer weg.
          Well, that depends...

          Comment


            #6
            Hopelijk in de winkel nog wat leuks, zoals er staat in de folder

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
              Voor het aanbod in deze folder hoef je inderdaad niet te gaan rijden, mijn ervaring is echter dat hier altijd veel meer ligt dan dat er in de folder staat.
              Je rijd er toch langs, al is het maar voor de sfeer dat alles voor het graaien ligt. Zo anders als een bestellijstje invullen bij de lidl.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyrogirl-Ilse Bekijk bericht
                Je rijd er toch langs, al is het maar voor de sfeer dat alles voor het graaien ligt. Zo anders als een bestellijstje invullen bij de lidl.
                Je kan bij de Lidl toch ook gewoon ouderwets graaien neem ik aan?
                Zo in mijn sas met sas..

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
                  Je kan bij de Lidl toch ook gewoon ouderwets graaien neem ik aan?
                  Bij mij in zuid limburg is t ook vanaf nu lijst invullen vooraf.

                  Comment


                    #10
                    2 jaar geleden was het al met bestellijst maar hadden ze wel nog vakken, maar die kregen ze niet bijgevuld. dus denk dat het afhankelijk is van het tijdstip en de drukte.

                    Comment


                      #11
                      Ik weet dat bij mij over de grens je inderdaad kon kiezen om een lijst in te vullen met artikelen die je wilde hebben, maar je ook gewoon uit de bakken in de winkel kon pakken.

                      Heeft iemand een linkje naar een site waar er iets staat over de lijstjes invullen??
                      Zo in mijn sas met sas..

                      Comment


                        #12
                        vaak ff 20km verder rijden en je kan zelf rustig uit de bakken pakken en niks geen gewouwehoer met lijstjes of veel drukte.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door alfisti73 Bekijk bericht
                          vaak ff 20km verder rijden en je kan zelf rustig uit de bakken pakken en niks geen gewouwehoer met lijstjes of veel drukte.
                          Dat is wat wij vaak ook doen.
                          Het probleem is dat de meeste freaks de eerste verkoopdag om 6.00 uur voor de deur gaat liggen en zodra het open gaat naar binnenstormt en alles leeg rooft, wat in de schappen ligt.

                          Echter, als je bij dezelfde winkel in de middag rond een uur of 14.00 of 15.00 uur gaat, ligt er vaak weer genoeg in de schappen en is weer alles aangevuld en is het helemaal niet druk.
                          Zo in mijn sas met sas..

                          Comment


                            #14
                            rij vaak vanaf mijn huis zo'n 100km . Het is voor mij ongeveer 70km tot aan gronau. Daarna rij ik nog 30km duitsland in. Zoek een stadje waar bijna alle discounters zitten. Zoals, lidl, aldi, penny, kaufland.

                            Comment


                              #15


                              Er is toch nog een uitgebreidere folder van de centershop! Met nog meer interessante producten!!

                              Comment

                              Working...
                              X