Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkels Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Winkels Duitsland

    ik ben van plan om met een paar maatjes naar duitsland te gaan, kwilde alleen dit jaar niet naar de normale supermarkt gaan, Maar zou dit jaar graag wat dieper duitsland in willen, naar winkels die bijv. Funke, Piromax argento, enz. verkopen. (en dan bedoel ik zonder vooraf bestellen) zijn er mensen die zulke winkels weten? Woon zelf in de buurt van Ede en dan zoek ik winkels op max 2,5 uur rijden ofzo,
    ☞M~PYRO☞

    #2
    Leuk om inderdaad ook speciaalzaken op te zoeken. Niks mooier dan in een snoepwinkel met kwaliteitsmerken rond te neuzen. Ik zou de Pyro Brothers in Neukirchen, Ruhrfeuerwerk in Bottrop en bijvoorbeeld Talfeuerwerk een kans geven.

    Comment


      #3
      Pyrobrothers (tegenwoordig xpyro) is inderdaad een leuke winkel met ook nog een fysieke verkoop de laatste 3 dagen van het jaar. Echt een aanrader.

      Comment


        #4
        Vuurwerk24,
        Fireworxxx,
        Toschpyro,
        Tallfeuerwerk,
        Roderfeuerwerk,
        Feuerwerksvitrine

        Verder heb ik ergens nog een kaart van maps ooit opgeslagen met veel duitse (voornamelijk supermarkten) winkels. als ik die gevonden heb, post ik die ook hier in het topic
        我也喜欢年纪较大的烟花

        Comment


          #5
          Ik ben ook op zoek naar een paar adressen vanuit het zuiden .
          VWDUITSLAND heeft niet meer veel op de site staan , iemand een idee of in deze regio Max 50km omtrek nog wat te vinden is ?
          Natural Born Pyro

          Comment


            #6
            Feuerwerk Megastore.

            Je kunt bij hun een lijst aanvragen met de producten, bestellen en ophalen. Maar je kunt ook de laatste 3 dagen in de (omgebouwde) vuurwerkwinkel kopen. Ze staan op insta en facebook. Als je ze een pb bericht stuurt met je emailadres en vraagt om de lijst, dan sturen ze die naar je. Dat kan gewoon in het Nederlands.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20221210_141435_Instagram.jpg
Vertoningen:1
Grootte:222,7 KB
ID:	1595666


            Paar snippets van de lijst van dit jaar.
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20221210_143008_Office.jpg
Vertoningen:1
Grootte:195,7 KB
ID:	1595669

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20221210_143617_Office.jpg
Vertoningen:1
Grootte:200,3 KB
ID:	1595670
            Laatst aangepast door Econz; 10 December 2022, 14:37.
            Zo in mijn sas met sas..

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Ajax Bekijk bericht
              Pyrobrothers (tegenwoordig xpyro) is inderdaad een leuke winkel met ook nog een fysieke verkoop de laatste 3 dagen van het jaar. Echt een aanrader.
              Bedankt, is het daar ook een beetje rustig of is daar ook helemaal vol met Nederlanders?
              ☞M~PYRO☞

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door moesten Bekijk bericht
                Bedankt, is het daar ook een beetje rustig of is daar ook helemaal vol met Nederlanders?
                Kwam daar met toeval langs het laatste jaar dat het afhalen mocht. Was zeer gezellige en rustige winkel met ruim assortiment. Helemaal niet druk, bijna alleen maar Duitsers gezien daar. Eigenaren zijn ook echt heel behulpzaam. Volgens mij is de locatie nu wel anders dan toen ik er langs ging 3 jaar geleden. Maar ik ga hier zeker weer even kijken de 29e.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
                  Feuerwerk Megastore.

                  Je kunt bij hun een lijst aanvragen met de producten, bestellen en ophalen. Maar je kunt ook de laatste 3 dagen in de (omgebouwde) vuurwerkwinkel kopen. Ze staan op insta en facebook. Als je ze een pb bericht stuurt met je emailadres en vraagt om de lijst, dan sturen ze die naar je. Dat kan gewoon in het Nederlands.

                  [ATTACH=CONFIG]68964[/ATTACH]


                  Paar snippets van de lijst van dit jaar.
                  [ATTACH=CONFIG]68969[/ATTACH]

                  [ATTACH=CONFIG]68970[/ATTACH]
                  Ziet er wel goed uit, kben alleen een beetje bang dat het daar aardig druk is zo net over de grens
                  ☞M~PYRO☞

                  Comment


                    #10
                    E&R Trading heeft meerdere filialen
                    FWS-Feuerwerk
                    Pyro-Point
                    Pyro Depot
                    Euregio Feuerwerk
                    Feuerwerkswelt (afhaalpunt in Gronau)
                    Vuurwerk langenberg
                    Vuurwerkduitland

                    Misschien niet op je route maar wel goed om dit topic aan te vullen.

                    Comment


                      #11
                      Hier een mooie kaart met Vuurwerk winkels na grens, voornamelijk in Nordrhein-westfalen tot aan het Ruhr gebied!

                      https://www.google.com/maps/d/viewer...850000048&z=10

                      Succes met in plannen, dat moet nu wel lukken?!
                      En veel plezier met vuurwerkshoppen in Duitsland!
                      我也喜欢年纪较大的烟花

                      Comment


                        #12
                        Ruhrfeuerwerk is volgens mij alleen nog maar afhalen van bestellingen. En bestellingen kunnen niet meer geplaatst worden. Althans, dat haal ik van de site:

                        Wel jammer, want ik ga shoppen in die regio, en daar zitten volgens mij niet heel veel echte vuurwerkwinkels.

                        Kann ich bei der Abholung bar bezahlen oder "spontan" Sachen dazu kaufen?
                        Alle Bestellungen müssen vorab bezahlt sein, wir haben eine reine Abholstation, kein Ladengeschäft, wo man vor Ort Artikel ansehen und aussuchen kann. Dort wird auch kein Bargeld angenommen. Daher bitte immer vorab im Shop alles auswählen, was gekauft werden soll und vorab bezahlen. Spontan zusätzliche Mitnahme weiterer Artikel ist meistens nicht möglich. Eine Barzahlung ist nicht möglich bzw. bedarf einer besonderen Ausnahme.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Loentje Bekijk bericht
                          Ruhrfeuerwerk is volgens mij alleen nog maar afhalen van bestellingen. En bestellingen kunnen niet meer geplaatst worden. Althans, dat haal ik van de site:

                          Wel jammer, want ik ga shoppen in die regio, en daar zitten volgens mij niet heel veel echte vuurwerkwinkels.

                          Kann ich bei der Abholung bar bezahlen oder "spontan" Sachen dazu kaufen?
                          Alle Bestellungen müssen vorab bezahlt sein, wir haben eine reine Abholstation, kein Ladengeschäft, wo man vor Ort Artikel ansehen und aussuchen kann. Dort wird auch kein Bargeld angenommen. Daher bitte immer vorab im Shop alles auswählen, was gekauft werden soll und vorab bezahlen. Spontan zusätzliche Mitnahme weiterer Artikel ist meistens nicht möglich. Eine Barzahlung ist nicht möglich bzw. bedarf einer besonderen Ausnahme.
                          Volgens mij heeft Ruhrfeuerwerk ook 'gewoon' Ladenverkauf:

                          Comment


                            #14
                            King of street 1498 shots

                            Comment


                              #15
                              Voor de gene die altijd moeite met slapen hebben de dagen richting nieuw jaar is dit echt een aanrader , tjonge daar ga je van !
                              Wel beste een HELE zak per avond.
                              Natural Born Pyro

                              Comment

                              Working...
                              X