Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tripje loots vorig jaar(2011)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    tripje loots vorig jaar(2011)

    ik en me zwager hadden al een lange tijd afgesproken om naar loots te gaan dus ergens eind december(weet de datum niet meer) gingen we me broer besloot om mee te gaan dus hup op naar belgie na ongeveer 1 uurtje rijden kwamen we bij loots aan nou wat we daar zagen was niet normaal .

    mensen zakken,tassen waar de pijlen half uitstaken,kofferbakken vol laden met vuurwerk prachtig om te zien.

    we kwamen de winkel binnen en het was goed druk ik werd geholpen door een jonge jongen dit is het lijstje dat ik hem gaf.

    1x tivoli pijlen
    1x its big pijlen
    1x chry crackling
    1x tribal
    1x matrix
    1x golden timer waaier
    1x mixed emoticon
    2x 61shots salvopot 500 gram

    kreeg de dyno blaster er gratis bij


    die jongen moest paar keer op en neer lopen door mijn best grote bestelling toen tie aankwam met die potten keek ik toch eventjes me ogen uit zo groot waren die potten had ze namelijk kleiner verwacht

    na eventjes een praatje te hebben gemaakt en betaald moest ik nog 3 keer op en neer lopen om de vuilniszakken in de auto te krijgen we reden weer terug naar huis onderweg geen enkel politie gezien

    dit was me trip van vorig jaar binnekort ga ik weer langs loots dan zet ik weer tripje erop
Working...
X