Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trip naar Zena de bunker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Trip naar Zena de bunker

    Het was vrijdag 7 oktober en ik verheugde me erop om vuurwerk te gaan halen. Na een saaie lange dag op school snel naar huis gefietst. Thuis wat gedronken en daarna opweg naar Baarle-hertog. Na een tijdje rijden zag ik het bord: "Welkom in belgie" staan en ik kreeg al kriebels in mijn buik. In baarle hertog aangekomen parkeerde we de auto en gingen naar De bunken. Het was er best rustig en we werden al snel geholpen.
    Ik bestelde:
    1* het chooet pakket (een pakket met allemaal chooet knallers erin)
    7* certipide
    2* 5.000 klapper
    2* thunder cracker
    1* djf thunder
    3* silvercracker 36st
    4* chooet banger
    4* ugly joe
    1* double bang
    1* tumping thunder
    en een paar meter visco

    Ik kreeg er gratis bij:
    4* silver cracker 10st
    1* nuke bang
    1* traca (vlindermatje)
    1* blacksalute

    Nadat ik mijn spullen had ingeladen in tassen bedankte we en gingen naar buiten. Eerst het vuurwerk in de auto gezet en daarna nog een rontje door baarle gelopen. maar toen het begon te regenen toch maar terug naar de aut gegaan en vertrokken uit dat oo zo mooie dorpje. thuis aangekomen al mijn vuurwerk natuurlijk uitgestalt en bekeken ;)
    Al met al was het een zeer geslaagde trip en een leuk uitje.
    Dit was mijn trip report en ik hoop dat jullie het met plezier hebben gelezen.

    #2
    Leuk TR en een mooie collectie!
    zat er op de ugly joe nog een aanbieding?

    Comment


      #3
      nee kdacht het niet ik heb ze gewoon voor 4 euro per doosje gekocht
      .

      Comment


        #4
        leuk lekker vroeg bij. Onderweg niks verdachts gezien..je weet wel wat ik bedoel hoop ik

        Comment


          #5
          Ja ik dacht hoe vroeger hoe beter. Ene nee ik heb niks verdachts gezien ook geen controles ofzo en in het dorp zelf was het ook rustig.

          Comment

          Working...
          X