Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Apple Fireworks, Amerika

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Red Apple Fireworks, Amerika

    We reden van Death Valley naar Las Vegas, onderweg gestopt bij de subway om te eten.
    Toen we verder reden zagen we meerdere borden met "Fireworks!" en "Fireworks Here ->"

    Toen zijn we gestopt bij "Red Apple Fireworks"
    We liepen naar binnen en bij de kassa zagen we al de "Novelties", de rookbommetjes, crackling balls en ander klein spul.
    En lont, Visco rollen van 10 feet, en van 100 feet en zelfs van 300 feet! (1 foot is ongeveer 30cm). Ook nog grijs snellont, wat volgens mij uit 3 strengen blackmatch in papier bestond.
    En het wel bekende roze lont, wat ook bij zena te koop is.
    Ook waren er erg veel Amerikaanse vlaggen en slingers, nog over van 4th of July waarschijnlijk.
    En wat t-shirts en petten.

    Meteen werden we hartelijk ontvangen en kregen een drankje en popcorn aangeboden.
    Toen zijn we doorgelopen naar het vuurwerk magazijn.
    Schappen vol met cakes, matten, vuurpijlen, fonteinen en pakketten. En een groot bord met de tekst: "Buy 1 get 1 free!"
    Er was een erg groot assortiment, cakes van 10sh, cakes van 400sh, grote en kleine vuurpijlen, matten, rotjes, fonteinen, pakketten met een paar cakes, maar ook pakketten met een stuk of 30 cakes voor $1000 dollar! Deze pakketten waren groten dan ik! Veel shell kitjes tot 2 inch, en voorgemonteerde shells tot 4 inch! Ook 3 inch singleshots op een plank gelijmd, het leek net een project wat je zelf maakt. En wat ik erg leuk vond waren de speciale 2 inch rekjes met verschillende schiet tempo's en aantallen schoten. Bijv. eentje met 12sh waar je zelf de shells nog in moest doen, zodat je zelf de effecten kan kiezen, met 3sh finale. En je hoefde alleen de shells er in te doen, er zat al een grote lont in.
    Toen ik vroeg of we het gewoon af mochten steken kreeg ik te horen dat we naar een "Shooting Site" moesten.
    Er bleek er een dicht bij ons hotel te zitten!
    Ik had besloten om een leuk shell kitje te nemen.
    Even gevraagd wat een mooi pakketje was, eerst naar de "Black Mamba" gekeken, alleen deze was iets te duur ($100), toen toch maar een even verder gekeken.
    Toen kwam ik op de "Artillery 12 Pack" voor $30. En bleek het ook nog eens een "Buy 1 get 2 free" te zijn!
    Dus $10 voor 12 shells!
    Toen door naar de kassa, en nog naar de shirts gekeken, en een leuke van "Black Cat Fireworks" genomen.
    Even een formuliertje invullen dat we het niet af zouden steken bij de winkel en alles, en we waren klaar!
    We kregen nog een route beschrijving naar de "Shooting Site", het duurde even voor deze was uitgeprint, maar heel aardig dat ze dat voor ons wilden doen.
    Daarna hebben we onze weg weer vervolgt naar Las Vegas!
    Laatst aangepast door PyroPowerZ; 3 August 2011, 20:16. Reden: Spelling ^^
    Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

    #2
    Hier nog wat foto's van het shell kitje!
    Ik heb er dus 3 van




    Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

    Comment


      #3
      Ik zat net wat rond te kijken op youtube, kom ik een video tegen van deze winkel!

      Zo kun je een indruk krijgen van deze (en alle Amerikaanse) vuurwerkwinkel(s)

      Deel 1:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      Deel 2:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      Deel 3:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      Deel 4:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      Deel 5:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      Deel 6:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      Deel 7:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      Deel 8:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      Deel 9:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      Zijn dus niet mijn video's, maar wel mooie filmpjes
      Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

      Comment

      Working...
      X