Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trip naar Salon Roger en Wimmers ( fiasco)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Trip naar Salon Roger en Wimmers ( fiasco)

    Wat een mooie dag zou moeten worden eindigde in een minder leuke dag.
    Samen met een vriend zouden we naar Salon Roger gaan en eventueel Wimmers om wat leuk spul te kopen. Mijn vriend om 10uur opgehaald na een hevige stapnacht. In Nederland nog voor 5 euro getankt om vervolgens in Belgie de tank vol te gooien. In Nederland viel mijn auto voor de eerste keer uit en hij starte ook vrijwel meteen. Na een paar km's viel hij weer uit en ditmaal startte hij niet meteen. Ik zei tegen mijn vriend dat als hij weer uit zou vallen dat we beter konden omdraaien. Wil niet met een kofferbal vol materiaal een aanrijding krijgen of worden aangehouden als je stilstaat. We waren nog niet in Belgie en we zijn dus omgedraaid. Hij viel steeds vaker uit en toen heb ik maar de wegenwacht gebeld. Een uur en een kwartier in de auto gezeten gezellig met Sky radio christmas songs en verderop heeft mijn vriend een broodje gehaald en wat drinken. Toen de wegenwacht kwam heeft hij ons naar huis gesleept en waren we 3 uur verder zonder vuurwerk, en met een kapotte auto. Inmiddels staat hij bij een monteur. Wegenwacht zei dat hij niet genoeg benzine kreeg. Dus benzine filter, benzine pomp of injector is kapot. Hopen dat hij snel gemaakt wordt en we de trip alsnog kunnen doen!!

    #2
    Dit is geen tripreport.

    Comment

    Working...
    X