Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn trip report duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    mijn trip report duitsland

    al 2 weken van te voren al research gedaan om naar kalar in duitsland te gaan.
    op 31dec was het dan zover. om 10:00 's ochtends vertrekken we richting duitsland.
    bij het bordje bundesrepublik deutschland aan de zijkant begint het toch wel wat te kriebelen.
    eenmaal in kalkar aangekomen meteen naar een aldi zoeken.
    tot mijn teleurstelling hadden ze bijna geen vuurwerk meer over, tot dat er een meisje aankwam met een grote palet met dozen vuurwerk er op aangereden.
    toen ze klaar met bijvullen was, was de helft van alle bakken nog leeg. en geen reno te vinden waar ik toch echt voor aan het zoeken was.
    in mijn beste duits toch nog gevraagd of ze reno nog ging bijvullen, mar het bleek dat die al uitverkocht was. ik heb toch nog 1 potje phoenix en 4 van die hunan mandjes gepakt en een beetje teleurgesteld terug naar de auto gelopen.

    eenmaal in de auto bedenk ik me dat er ook nog een lidl is natuurlijk.
    op de parkeerplats van de lidl stond een groot bord met allemaal soorten pijlen en potten.toen ik binnen was meteen naar het vuurwerk gelopen en bleek dat er helemaal geen vuurwerk was.(alleen maar serpentine en een paar kinderpakketjes). nog meer teleurgesteld liepen we weer terug naar de auto.

    op de heen weg had ik nog een rewe gezien dus we konden het daar nog proberen. en ja hoor, in de rewe hele bakken vol met potten, pijlen , paketten voor niet eens zo veel duurder als de lidl, en de aldi.

    dus evengoed nog vuurwerk gekocht. en van die rare dingetjes de je in nederland niet heb.

    dit is mijn kleine collectie van mijn vuurwerk uit Duitsland:





    dit was mijn eerste verslagje. ik hoop dat jullie het leuk vinden
    Leraren zijn net als baby's , als ze hun aandacht niet krijgen gaan ze schreeuwen.

    #2
    Leuk reportje,maar waarom ga je op 31 dec om 10 u?:O
    moet je dan niet stoken

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Rocky131AVP Bekijk bericht
      Leuk reportje,maar waarom ga je op 31 dec om 10 u?:O
      moet je dan niet stoken
      Ik wou net zeggen, bedoel je niet de 29e?
      Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

      Comment

      Working...
      X