Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B-demp's Tripreport Tabak-o-tiek 17 November 2009!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    B-demp's Tripreport Tabak-o-tiek 17 November 2009!

    Hallo

    Welcome back iedereen!
    Sommige zullen wel denken: wie is die B-demp?
    Ik ben in ieder geval na 2 maanden helemaal non-actief te zijn geweest (mensen die mij kennen weten wel waarom, gelieve dat hier niet te vermelden ^_^ ) weer terug in vuurwerkland!

    Vanmorgen me eerste dag weer naar studie, bleek dat bijna alle uren uitvielen.
    Ik wist meteen de oplossing om dit vreselijke leed te verhelpen: Baarle

    Natuurlijk is het riskant om met het OV te gaan maar aangezien ik dit jaar me rijbewijs net niet ga halen en ik toch een OV-pas had heb ik het risico maar weer eens genomen (net als vorig jaar een keer of 4 en met succes!)

    Vanuit Delft de trein gepakt naar Breda en vandaar Bus 132 naar Baarle-Nassau genomen, the usual dus :=D



    Aangekomen in Baarle eerst ff langs Snackbar Eugeune gelopen (de toerist zag er verlaten uit en ik was in me eentje dus de Toerist komt wel een ander keertje weer)

    Na een patatje Oorlog naar binnen te hebben gewerkt en een kleine plas-pauze richting vuurwerk walhalla gelopen.

    Eerst bij de Kiosk naar binnen gestapt in de hoop 10 meter visco voor een vijfje te scoren.
    Helaas moest de mevrouw me mededelen dat deze weer eens uit was verkocht.
    Ik zag dat de kiosk haar collectie flink had aangevuld en als dank hier voor een doosje Multi thunders (vorig jaar bij een vriend gehoord en best leuk spul) en een pakje Weco Corsairs gekocht..


    Je wordt er bijna naar binnen gedwongen(W)

    Moving on naar het gezelligste vuurwerkwinkeltje van heel Nederlands Belgie: De tabak-o-tiek!

    Gijs zat lekker achter zijn computertje en ik kon even genieten van dat ik weer in een Zena winkel was.
    Na een minuutje of 5 getwijfeld te hebben (had nog geen idee wat ik halen moest) me lijstje in gevuld en aan gijs overhandigd.

    GIjs ging de Golden&Silver Dragon, Crackling Chry, Chain 500 en CKC halen terwijl ik me vergaapte aan het ongelovelijke formaat van de nieuwe mascleta!
    Vond de prijs eerst wat overschat, maar nu ik het formaat van dit bakbeest zie hadden ze er in een NL shop waarschijnlijk zonder blozen 250 voor gevraagd(A)



    Nog even met gijs staan ***len over koetjes en kalfjes en vervolgens mijn weg naar de bus aangezet.

    Omdat er toch wel een busje met blauw oranje strepen door het belgisch gat heenreedt en ik van plan was een bloemetje voor me vriendin te kopen leek het me een goed idee dit te combineren, iemand die met een bloemetje rondloopt is een stuk minder verdacht dan iemand met enkel een sporttas
    HELAAS- in heel baarle was geen bloemetje te bekennen, zelfs bij navragen bij de bruna of ze ergens iets wisten.., niks!

    Toch nog veilig met de bus naar tilburg gekomen en vanuit daar terug naar delft, toch nog een bloemetje gescoord voor me chick en om half 5 zat ik weer thuis op de bank^_^

    Ik hoop dat jullie het een leuke TR vonden.

    Reacties en bedankjes zijn altijd welkom
    [COLOR="Orange"][B]Actief op AVP-VWC-VWB-FWF[/B][/COLOR]
    Vuurwerk is een genot voor alle zintuigen.

    #2
    Leuke tripreport;)

    Comment


      #3
      wat vond je vriendin van de bloemen:P?
      ffffffffff

      Comment


        #4
        ja het gaat om het bloemetje he
        vuurwerk scooren is ma bij zaak
        ach wel een leuke trip b-demp blij en later ook zijn chick!
        2 vliegen in een knal!

        Comment


          #5
          Haha leuk!
          PS-ik heb er ook een,en ik ben de eerste dit jaar van vuurwerkcrew die naar zena belgie is geweest!!naar olen

          Comment

          Working...
          X