Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zink 905

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Is het seizoen net begonnen, zijn de witte nu al uitverkocht?!
    Loots heeft ze pas maart volgend jaar weer zo te zien.
    Dan zullen de andere kleuren ook snel uitverkocht zijn.
    Zijn ze nu al nergens meer te krijgen, met name de witte?
    Da's mooi poep dan!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
      Is het seizoen net begonnen, zijn de witte nu al uitverkocht?!
      Loots heeft ze pas maart volgend jaar weer zo te zien.
      Dan zullen de andere kleuren ook snel uitverkocht zijn.
      Zijn ze nu al nergens meer te krijgen, met name de witte?
      Da's mooi poep dan!
      Je kan de gekleurde kopen daar zit per pakket ook nog 1 witte in.
      Ergens in augustus was hij aan de laaste doos witte begonnen.
      De gekleurde had hij toen nog een paar kartonnen vol van maar ze gaan vrij snel op altijd.
      Volgens mij was dit ook het eerste jaar dat hij de witte appart verkocht.
      Wel appart en jammer dat deze nergens anders verkocht worden.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
        Is het seizoen net begonnen, zijn de witte nu al uitverkocht?!
        Loots heeft ze pas maart volgend jaar weer zo te zien.
        Dan zullen de andere kleuren ook snel uitverkocht zijn.
        Zijn ze nu al nergens meer te krijgen, met name de witte?
        Da's mooi poep dan!
        Als je toch naar omgeving Baarle gaat zou ik voor deze naar Hoogstraten rijden, daar zit nog een groot zusterfiliaal van Loots. Die heeft ze nog wel. Ik zou wel van te voren even bellen!

        Maximaal gevulde vuurpijlen of prijs/kwaliteit. Wij hebben het allemaal. De beste selectie in Belgisch vuurwerk vind je bij HQFireworks!

        Comment


          Wat is er zo bijzonder aan de witte dop versie dat ie per stuk verkocht wordt?
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
            Wat is er zo bijzonder aan de witte dop versie dat ie per stuk verkocht wordt?
            Schijnt een bepaald heel populair effect te zijn wat daar in zit! Volgens HQ Firerworks blijft het effect ook veel langer hangen van deze versie, maar een tikje overdrijven in de reclame zijn we van de zuiderburen gewend.

            Zeker van Loots en HQ Fireworks als je snapt wat ik bedoel!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
              Wat is er zo bijzonder aan de witte dop versie dat ie per stuk verkocht wordt?
              dat is de blinker type, met blinkers die vrij lang blijven hangen en lekker fel zijn.

              Comment


                voor de liefhebber:
                Uw Belgische speciaalzaak in vuurwerk!, vuurwerk belgie, knalgoed, knalvuurwerk, sierpakketten, pijlen, siervuurwerk, klein vuurwerk, rollen, matten,...

                Comment




                  Voor mijn gevoel worden ze steeds minder
                  www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                  Comment


                    De fameuze blinkers vorig jaar geprobeerd. Erg leuk en goede kwaliteitspijl! Maar zal ze niet nog een keer halen. Effect blijft wel lang hangen trouwens! Leuk voor in de vooravond, maar zeker niet rond 12en ofzo. Daar vond ik het effect iets te mager voor.

                    Comment


                      Ik zag laatst op YT een duits filmpje waarin tussendoor werd vermeld, dat er tegenwoordig minder kruit voor de burstknal inzit. Ze zijn dus nu minder goed dan een paar jaar geleden.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
                        Ik zag laatst op YT een duits filmpje waarin tussendoor werd vermeld, dat er tegenwoordig minder kruit voor de burstknal inzit. Ze zijn dus nu minder goed dan een paar jaar geleden.
                        nog minder, en ze waren al vrij ondermaats kwa burst

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                          nog minder, en ze waren al vrij ondermaats kwa burst
                          Klopt, de burst was altijd al minimaal. En ook de andere pijlen zijn helaas van mindere kwaliteit geworden. Je kan beter voor de Luypaers pijlen gaan! Zelfs de kleinere vind ik dan beter dan de Zink 905, puur door de burst en spreiding.

                          Comment


                            Zink komt nu wel (ik denk door concurrent fūnke) met nieuwe F2 pijlen, die er toch goed uitzien.

                            Wir sind auch noch hier aktiv: INSTAGRAM: https://instagram.com/inside.pyroweb?... Facebook: https://m.facebook.com/pyroweb/________________________...


                            Burst van de pijlen 2e helft filmpje lijkt zeker ok, zeker voor 20 grammers.

                            Comment


                              Wauw dat ziet er zeker goed uit.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
                                Zink komt nu wel (ik denk door concurrent fūnke) met nieuwe F2 pijlen, die er toch goed uitzien.

                                Wir sind auch noch hier aktiv: INSTAGRAM: https://instagram.com/inside.pyroweb?... Facebook: https://m.facebook.com/pyroweb/________________________...


                                Burst van de pijlen 2e helft filmpje lijkt zeker ok, zeker voor 20 grammers.
                                Ben benieuwd of er 75 grams komen voor bels

                                Comment

                                Working...
                                X