Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

100's Titanium gold willow.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    100's Titanium gold willow.

    Deze prachtige cake is verkrijgbaar bij loots en HQ Fireworks.
    100 shots, 20mm en 500gram sas.

    Als je de film bekijkt ben je verbaasd, althans dat waren wij wel.


    #2
    Érg bijzonder dat dit kan met 5 gram per schot, ik vraag me echt af of dit geen vertekend beeld is. Op de film sowieso een topper.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
      Érg bijzonder dat dit kan met 5 gram per schot, ik vraag me echt af of dit geen vertekend beeld is. Op de film sowieso een topper.
      Ik zou zeggen..probeer hem en ook jij zal versteld staan.

      Comment


        #4
        Zag m op youtube en vond het een topblok. Nu zie ik dat het 20 mm is ipv de veronderstelde 25mm. Woow!

        Comment


          #5
          Prijs ?????
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
            Érg bijzonder dat dit kan met 5 gram per schot, ik vraag me echt af of dit geen vertekend beeld is. Op de film sowieso een topper.
            zelfde gedachte hier.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
              Prijs ?????
              59,95 volgens de site van loots.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Vuursteen Bekijk bericht
                59,95 volgens de site van loots.
                Aan de dure kant, al is het kwaliteit zo te zien
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  #9
                  Is er dan niemand die zich af vraagt hoe ze dit flikken met 500gr kruit?
                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                    Is er dan niemand die zich af vraagt hoe ze dit flikken met 500gr kruit?
                    Juiste verhouding. Lichte houtskool stars met voldoende burst. 20 mm klapt lager boven de grond dus als je er onder staat lijkt heel wat. Wil deze wel eens zien op 30 meter. Kan je er een mooie 30 mm goud bak boven schieten. Jammer van de prijs anders zou ik het zelf doen.
                    ..

                    Comment


                      #11
                      Prijs is wel erg hoog. Het blijft wel een 500grammer en is ook slechts 1 cake. Maar ik zie hier een gelijkenis met de Phoenix van de Lidl of Aldi. Dat was ook slechts 20mm maar zeer goede kwaliteit. 4 van die jongens voor 28 euro en je had een mooi gevulde lucht. Dus, de prijs met de helft omlaag brengen en dan zal die als zoete broodjes over de toonbank gaan. Al zullen er nu ook wel mensen zijn die dit blokje voor de volle mep kopen.

                      Comment


                        #12
                        Erg gaaf blokje, Ook ik heb deze gehaald.
                        Boeketten lijken ontzettend groot

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                          Prijs is wel erg hoog. Het blijft wel een 500grammer en is ook slechts 1 cake. Maar ik zie hier een gelijkenis met de Phoenix van de Lidl of Aldi. Dat was ook slechts 20mm maar zeer goede kwaliteit. 4 van die jongens voor 28 euro en je had een mooi gevulde lucht. Dus, de prijs met de helft omlaag brengen en dan zal die als zoete broodjes over de toonbank gaan. Al zullen er nu ook wel mensen zijn die dit blokje voor de volle mep kopen.
                          De carat/phoenix had zelfs nog een kleiner kaliber 18mm maar hele goede uitwerking inderdaad.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            #14
                            Wat was dit een prachtig blokje zeg, lekker tempo, grote boeketten.

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              #15
                              Ja wel alleen achterlijk duur voor een 500 grammer. Ik snap wel dat je voor een groter blokje en kwaliteit wat meer mag betalen maar dit gaat mij te ver. Voor dat geld heb je hier in Nederland een compound box.

                              Comment

                              Working...
                              X