Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

19 Shots potten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16


    Hier een filmpje van zo'n 5 jaar oud, ziet er ook prima uit.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #17
      Presteren zo op het oog prima en hebben ook nog een goede burst en ze blijven redelijk hangen. Net assortiment als je de prijs-kwaliteit verhouding in acht neemt.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #18
        12,50 per cake van 200 gram volgens de catalogus van Tristar zelf... niet echt een koopje
        Well, that depends...

        Comment


          #19
          Joh, in BE zijn meeste 200gr gewoon €30-€50 momenteel. Hier mag je blij mee zijn. Komt hier met nieuwe import ook wel weer.

          Comment


            #20
            Ik had nog nooit gehoord van dit merk tot mijn buurtman een rechthoekige batterij van dit merk afstak.
            Vond het niet echt een topper, wat niet hoeft te betekenen dat dit ook niets zal zijn.

            Comment


              #21
              Als Loots het Ecchi Assortiment heeft kun je beter die nemen, die zijn 30mm.
              Laatst aangepast door jejestilo074; 15 July 2022, 14:30. Reden: Correctie: Ecchi zijn 25mm

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                Als Loots het Ecchi Assortiment heeft kun je beter die nemen, die zijn 30mm.
                Dit setje heb ik afgelopen jaar ook gehad. Leuk spul voor het geld.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                  Dit setje heb ik afgelopen jaar ook gehad. Leuk spul voor het geld.
                  Klopt komt van Wolff, zijn voor zover ik weet omgelabelde Big19 cakes.

                  Comment

                  Working...
                  X