Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[AB51] Lucifer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [AB51] Lucifer



    Artikelnummer: [AB51]
    Artikelnaam: Lucifer
    Bruto Gewicht: 750 gr
    Netto Kruitgewicht: 67 gr
    Aantal Schoten: 16 schoten
    Effectomschrijving: Golden Tail Up To Bang
    Richtprijs: 8,00

    Verpakkingseenheid: 12/1



    Film:

    ( film is van thunderboy )
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 28 June 2007, 19:59.

    #2
    Ik vroeg me af:
    wat is nou het verschil tussen thundering heaven, lucifer en patriot launcher?
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
      Ik vroeg me af:
      wat is nou het verschil tussen thundering heaven, lucifer en patriot launcher?
      zie en vergelijk
      thundering heaven = 25 schots Coloured Bullets up to Bang. 90 gram


      patriot launcher = 25 schots White Tail up to Flashing Thunder 130 gram + dat de patriot niet meer te koop is maar er komt een betere versie


      lucifer = 16 schots Golden Tail Up To Bang 68 gram


      maar nu weer ontopic over de lucifer

      ik hoop dat je hier wat aan hebt
      Laatst aangepast door Thundering in tha sky; 1 June 2007, 19:53.

      Comment


        #4
        Ik heb ook 2 van deze knalpotten staan.. En voor die 8 euro gaat ik de zekers nog wel een paar van haalen..

        Comment


          #5
          lucifer

          Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
          Ik heb ook 2 van deze knalpotten staan.. En voor die 8 euro gaat ik de zekers nog wel een paar van haalen..
          Zou ik ook zeker doen !!
          Gisteravond heb ik er 1 getest en het is echt een formidabel blokkie.
          Leuke tails met een keiharde burst .
          4 a 6 doorlonten en je hebt 31 dec. 12.00 uur echt wat moois.
          Ik ga hier zeker nog een karton van aanschaffen aangezien de prijs ook
          zeer vriendelijk is.
          Voor wie van keiharde bursts houd , is dit een aanrader van jewelste !.

          Comment


            #6
            Bedankt voor je bijdrage Mek.
            Aan deze informatie hebben we wat aan. !!
            Dus de volledige kruitinhoud gaat voornamelijk op aan de burst
            Iemand die zelf de producten heeft getest beschikt over objectievere informatie dan dat je naar een film aan het kijken bent.

            Comment


              #7
              Ja, ik ben het helemaal eens met Mek! Tijdje terug ook eentje getest. En ik stond echt versteld van de bursts die het gaf.

              Comment


                #8
                jaa erg goed dingetje zeker voor 8 euries!

                Comment


                  #9
                  weet iemand de afmetingen hiervan? (geen zin om me voor 1 post op vwb aan te melden )

                  bvd, R.

                  edit; al gevonden in post van BigSpender in Nitrate Cake-topic: 12,5cm hoog, 10x10 bxL
                  Laatst aangepast door Richardus; 7 March 2008, 08:49.

                  Comment


                    #10
                    uhmm lucifer is dus een knal potje? binnenkort eens de Nitrate Cake, Thundering heaven & Lucifer dan maar eens halen om te vergelijken

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door pyromaniac Bekijk bericht
                      uhmm lucifer is dus een knal potje? binnenkort eens de Nitrate Cake, Thundering heaven & Lucifer dan maar eens halen om te vergelijken
                      Ja kom je de nu pas achter dat de lucifer ook een knalpot is...

                      Ik had hem ook met oud & nieuw en vond best een goede knalpot

                      Comment


                        #12
                        Welke knalpot is nou het beste,
                        de Lucifer, Thundering Heaven, Nitrate Cake of Patriot Launcher?

                        Weet dat dat hierboven ook al staat, maar vergelijken kan alleen goed als je filmpjes van dezelfde camera hebt
                        Laatst aangepast door Pyroguy; 26 August 2008, 14:38.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                          Welke knalpot is nou het beste,
                          de Lucifer, Thundering Heaven, Nitrate Cake of Patriot Launcher?

                          Weet dat dat hierboven ook al staat, maar vergelijken kan alleen goed als je filmpjes van dezelfde camera hebt
                          Nitrate Cake gaat het hardst

                          Comment


                            #14
                            zucht, zoals zeer vaak her en der vermeld verschilt de smaak. Qua knal zeggen de meesten Nitrate Cake, maar sommigen blijven Thundering Heaven harder vinden. De oude Patriot Launcher zou dan toch nog net iets harder zijn gegaan, zeker als ze op de grond uit elkaar knallen. Het tempo van de TH versie 3 is hoger dan de Nitrate Cake, die laatste heeft wel een Ti boeket, maar de zachtere Lucifer en nieuwe Patriot Launcher hebben dan weer een leuke staart erbij....

                            Ik hoop dat het wat duidelijk is geworden omtrent dit zeer subjectieve onderwerp

                            Comment


                              #15
                              ik snap niet waarom deze knalpotten zoveel kosten !
                              ik neem elk jaar de knalpot "sky of saba" : het zijn 24 schoten en allemaal MINSTENS zo hard als een thumping thunder ! hij kost maar 4.5 euro ;)

                              Comment

                              Working...
                              X