Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wodan

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik vind ze ook maar een beetje standaart.
    De boeketten komen niet echt groot over.

    Wat zijn jou bevindingen VuurwerkNOP

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
      Ik vind ze ook maar een beetje standaart.
      De boeketten komen niet echt groot over.

      Wat zijn jou bevindingen VuurwerkNOP
      Ik vind het jammer van de crackling, daarvoor koop ik messiers en niet meer van deze cakes. Maar goed we zullen de oud en nieuw beelden nog even af moeten wachten voor een echt goed beeld van de nieuwe cakes. Van de Bifrost ben ik iig al wel onder de indruk, vooral de 4 (die met fluit ervoor)
      www.youtube.com/pyroboysNOP

      Comment


        #18
        Het is gewoon echt de moeite niet meer waard om naar belgie te rijden, niet voor de cakes en niet meer voor de prijs !

        Als je ziet dat de china by night van royal met een beetje korting 8.5 euro per pot kost
        en die dit jaar echt prima presteert.

        Of de ES 2.0 tegen 12.5 euro per pot.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclock Bekijk bericht
          Het is gewoon echt de moeite niet meer waard om naar belgie te rijden, niet voor de cakes en niet meer voor de prijs !

          Als je ziet dat de china by night van royal met een beetje korting 8.5 euro per pot kost
          en die dit jaar echt prima presteert.

          Of de ES 2.0 tegen 12.5 euro per pot.
          Dat is voor ons als fans toch alleen maar mooi? Of je vind België de laatste jaren als maar minder presteren.

          Comment


            #20
            Fimpjes van Xtremerides1



            www.youtube.com/pyroboysNOP

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door karol Bekijk bericht
              Dat is voor ons als fans toch alleen maar mooi? Of je vind België de laatste jaren als maar minder presteren.
              Ik heb een paar keer in Belgie mijn sier vuurwerk gehaald,ook de Hydra serie en spullen van Pyrostar.Voor de prijs en kwaliteit is het het niet meer waard,heel veel dingen vielen tegen,onstabiele kwaliteit.Alleen een paar hydra potten en spullen van Pyrostar vond ik mooi,de rest was duidelijk minder van kwaliteit dan het nederlandse vuurwerk wat ik had,en ik had behoorlijk veel,de Warrior serie viel erg tegen bv.

              Dus dit jaar weer hier in Nederland besteld,en als je aanbiedingen let ben je goedkoper hier uit!
              Alleen voor knal is Belgie nog leuk vindt ik.Je ziet het ook aan de topics,de hype is er af,mensen komen niet meer terug....................
              075

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door argss Bekijk bericht
                Ik heb een paar keer in Belgie mijn sier vuurwerk gehaald,ook de Hydra serie en spullen van Pyrostar.Voor de prijs en kwaliteit is het het niet meer waard,heel veel dingen vielen tegen,onstabiele kwaliteit.Alleen een paar hydra potten en spullen van Pyrostar vond ik mooi,de rest was duidelijk minder van kwaliteit dan het nederlandse vuurwerk wat ik had,en ik had behoorlijk veel,de Warrior serie viel erg tegen bv.

                Dus dit jaar weer hier in Nederland besteld,en als je aanbiedingen let ben je goedkoper hier uit!
                Alleen voor knal is Belgie nog leuk vindt ik.Je ziet het ook aan de topics,de hype is er af,mensen komen niet meer terug....................
                Ja, dit is natuurlijk door één Europa. Vroeger had je in België niet zoveel wetten maar tegenwoordig lopen de Belgen voorop. Het is het gemiddelde geworden. Nederland beter en België slechter en gemiddeld genomen zitten we nu waar we nu leven.

                Ondanks vind ik dat je in België in de regel wel meer waard voor je geld krijgt en zeker de producten die in NL en België legaal zijn zijn zeker de moeite om daar te kopen. Kartonprijzen mogen niet genoemd worden maar iedereen weet dat als je een karton bij bijvoorbeeld Zena mee neemt een stuk minder betaald dan dat je in Nederland 8 cakes neemt uit één serie. Maar qua kwaliteit springt het er inderdaad niet meer uit. Want de wetten zijn gelijk. Knal is natuurlijk een ander verhaal net als vuurpijlen want die zijn 75 gram in België en 50 gram in Nederland?

                Comment


                  #23
                  Jongens we dwalen erg af.

                  Comment


                    #24
                    Leuke potten dit. Ze zijn niet zo geweldig als de Hydra maar door het snelle schieten van deze potten blijft de lucht mooi gevuld. Ik zelf vond de Wodan 4 het mooist. Hele mooie mines kwamen hieruit.

                    Comment

                    Working...
                    X