Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sagitta

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sagitta

    Artikelnummer: IS2109
    Artikelnaam: Sagitta
    Kruitinhoud: 495 gram
    Aantal Schoten: 25 schoten
    Aanstal stuks: 1 stuk
    Kartoninhoud: ??
    Effectomschrijving: Heel speciale batterij met 25 pijlen die praktisch tegelijk gelanceerd worden!
    Richtprijs: ?? (€ 70 stond vermeld op VWB-forum, maar is nog niet definitief bepaald)
    O.a. te koop bij: Zena Olen/ Zena Baarle



    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Wij bedanken Original Fireworks voor deze informatie en Xtremerides.nl voor het filmpje!

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door gizmo75; 13 January 2012, 20:07.
    www.huismanvuurwerk.nl

    #2
    Pfff.. €70 (zal er vast niet veel onder zitten) is toch wel erg veel! Zet een pakketje killing arrow in een standaard, lontje er langs en je hebt meer spektakel.

    Comment


      #3
      Opzich leuk en uniek stuk vuurwerk! Zou zelf wel eentje kopen om te proberen alleen niet voor 70 euro (als dat de prijs zou zijn).

      Wat DsNL al zegt: 'zal er vast niet veel onder zitten' ga ik hem niet kopen, iets te duur voor mijn budget.

      Comment


        #4
        Gelukkig is de prijs nog niet definitief moeten we maar denken. Dus vooral ook op het VWB-forum iets over roepen, misschien helpt het!!

        Heb nog wat plaatjes gevonden:







        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #5
          Voor mij is niet alleen de prijs te hoog (hij zal waarschijnlijk wel iets lager dan 70 euro liggen), maar ik vind vooral het effect erg mager. De gemiddelde Nl pijl heeft tegenwoordig een beter effect.
          Op andere fora: bloodwake / mollyman

          Comment


            #6
            zeventig euro is absurt. Maar het idee vind ik wel echt heel bruut.!

            Comment


              #7
              Op het VWB-forum is de richtprijs inmiddels verwijderd. Dat heb ik in de beginpost nu ook maar gedaan, maar nog wel een vermelding laten staan. Anders kloppen de reacties ook niet meer heh...
              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment

              Working...
              X