Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asgaard Serie

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik was ook erg tevreden over de Asgaards! De filmpjes zullen nog volgen. Heb het idee dat er bij twee de hoofd en reservelont omgewisseld was. Die schoten echt in een paar seconde leeg, terwijl tog echt de lont met het stickertje reservelont niet aangestoken was. Wel een geweld trouwens.
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
      Ik was ook erg tevreden over de Asgaards! De filmpjes zullen nog volgen. Heb het idee dat er bij twee de hoofd en reservelont omgewisseld was. Die schoten echt in een paar seconde leeg, terwijl tog echt de lont met het stickertje reservelont niet aangestoken was. Wel een geweld trouwens.
      Wij hadden precies hetzelfde (Ook al eerder gezegd in het topic) Die begonnen met de finale en waren ook zo leeg, binnen no-time. Dik spectakel. Maar voor 9 euro niet te klagen!

      Comment


        #33
        Inderdaad voor 9 euro p.s zou ik gelijk weer een karton kopen hoor! Maar als je de volle mep betaald is dit wel erg jammer. Voor ons als freaks is het geweld wat eruit komt als hij in een keer leeg gaat natuurlijk niet verkeerd.

        Maar ik hoor een echtgenote van een man alweer zeggen, dat was weer 7 euro per seconde..
        Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

        Comment


          #34
          Dit is mijn bijdrage aan de Asgaard echt een prachtig karton helemaal als je hem doorlont!
          Ik weet het niet 100% zeker meer maar volgens mij was mijn volgorde: c,a,d,e,b,h en daarna f&g tegelijk.



          Edit ja mijn volgorde klopt zie hier:
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMAG0997.jpg
Vertoningen:1
Grootte:101,1 KB
ID:	1544812
          Laatst aangepast door romano; 12 January 2013, 16:22.

          Comment


            #35
            Ik heb het bij 2 gehad dat hij heel snel leeg schoot, maar bij één daarvan had ik het reserve lont niet naar de zijkant gedaan. Dus het kan ook zeker te maken hebben met de reserve lont naar de zijkant plakken.
            Zo voorkom je vonkoverslag op het reservelont en zal deze ook niet nog eens worden aangestoken terwijl de cake begint.
            www.youtube.com/pyroboysNOP

            Comment


              #36
              Hier mijn filmpjes van deze topcakes:
              F: http://www.youtube.com/watch?v=uSl5p8xwJ08
              D: http://www.youtube.com/watch?v=Yz6lnft7Tjk
              G had ik al gepost, maar nog eens:

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkNOP Bekijk bericht
                Ik heb het bij 2 gehad dat hij heel snel leeg schoot, maar bij één daarvan had ik het reserve lont niet naar de zijkant gedaan. Dus het kan ook zeker te maken hebben met de reserve lont naar de zijkant plakken.
                Zo voorkom je vonkoverslag op het reservelont en zal deze ook niet nog eens worden aangestoken terwijl de cake begint.
                Bij mij hetzelfde bij een blokje van deze, daarna het reservelont naar de zijkant getaped en geen last meer van snel leeg schieten gehad.
                Zal dus inderdaad te maken hebben gehad met vonkoverslag.

                Comment


                  #38
                  Heb zelf bij ALLE cakes de lonten vrij gemaakt en de roze lont aan de zijkant vastgeplakt, en alsnog had ik allemaal van die snelle. Maarja, hier alvast een paar.

                  Comment


                    #39
                    ook kartonnetje van weg gestookt, bombets mogen inderdaad wat hoger mar wat een heerlijke potten zeker voor die aanbiedings prijs! top!

                    Comment


                      #40
                      Wat een tempo , en een heerlijke cake vind ik het , ik had de Asgaard D , super cake vind ik zelf.

                      Comment


                        #41
                        Hier nog een Asgaard E van mijn kant.

                        Comment


                          #42
                          Hier de Asgaard E tot en met H tegelijk geschoten op de Zena Trophy.

                          Comment


                            #43
                            Worden deze tegenwoordig alleen per 4 aangeboden of ook de 8/1 doos nog ?
                            In de winkel lag deze als serie van 4 vandaar.
                            Natural Born Pyro

                            Comment


                              #44
                              Deze week heb ik deze mooie video van de Asgaard G online gezet, beeldmateriaal is een jaar oud.

                              Comment

                              Working...
                              X