Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[AB07] 16sh Messier

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    @ AVPyro oke bedankt ! ik denk er nog even over na. met een budget van 100-150 euro vind ik het aan de andere kant ook zonde gelijk 70-85% van me budget aan 1 lijn te besteden

    Comment


      #77
      Vergeet niet dat je met een karton Messier wel 12 cakes koopt met allemaal 16 schoten met ook allemaal verschillende effecten. Ze gaan zeker niet tegenvallen, maar je moet ook geen 500 gram verwachten. Met een relatief klein budget is dit juist een product/pakket wat ik aan zou raden. Voor weinig geld veel cakes en heel veel stookplezier en je weet zeker dat je niet een kat in de zak koopt met zulke cakes. Iedereen heeft ze wel eens gehad dus ervaring genoeg.

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
        @ AVPyro oke bedankt ! ik denk er nog even over na. met een budget van 100-150 euro vind ik het aan de andere kant ook zonde gelijk 70-85% van me budget aan 1 lijn te besteden
        Welke omgeving woon je?
        Aankomende demo Ano vuurwek te Milheeze, 15% korting op alle producten, en op de gehele zena lijn 50%!!
        Dus karton messier kost normaal 109 euro, nu dus 54.50! Dat is super te doen met dat budget!

        Comment


          #79
          Absoluut de koning van de vooravond, ben echt een enorme fan van deze cakejes! Ze presteren allemaal top! Pas wel op, ze hebben nu een soort voetje gekregen zodat ze minder snel omvallen maar dit werkt niet zo goed! Ik verstevig ze altijd maar en raad dat jullie ook aan ;)

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door Paulcoholist Bekijk bericht
            Absoluut de koning van de vooravond, ben echt een enorme fan van deze cakejes! Ze presteren allemaal top! Pas wel op, ze hebben nu een soort voetje gekregen zodat ze minder snel omvallen maar dit werkt niet zo goed! Ik verstevig ze altijd maar en raad dat jullie ook aan ;)
            Op die voetjes kun je gewoon stenen leggen. Dan gebeurt er niks.

            Maar wat een geweld kwam er uit zo'n klein potje! (Messier K) Ook vond ik ze grote boeketten hebben en lekkere harde knallen. Als je erover twijfeld, gewoon een paar meenemen. Je zal er geen spijt van hebben.

            Comment


              #81
              foto's van mijn kant.

              Had een karton in 2008-2009 is dus een foto uit het archief.


              [U][B]Schorpioen[/B][/U] - vastberaden, diepgravend, beheerst, fanatiek en diepzinnig.

              Comment


                #82
                Hier nog een playlist van de Messier serie.
                http://www.youtube.com/playlist?list=PL4ACC49CA48B50B7E

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                Binnenkort ook de gehele aquarius serie online!

                Groetjes Limburgs Vuurwerk Team
                YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
                  Hier nog een playlist van de Messier serie.
                  http://www.youtube.com/playlist?list=PL4ACC49CA48B50B7E

                  movie

                  Binnenkort ook de gehele aquarius serie online!

                  Groetjes Limburgs Vuurwerk Team
                  Goed om te zien dat jullie alles apart gefilmd hebben! Fijne cakejes voor een zacht prijsje.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #84
                    Hier ook nog twee straatfilmpjes van mijn kant; respectievelijk de Messier L en G.

                    http://www.youtube.com/watch?v=LNmkn...P1K-33CheEPH4=

                    http://www.youtube.com/watch?v=g2-CG...7M5uk5kqz0OAo=

                    Comment


                      #85
                      Echt fantastische potten voor deze prijs ik heb er een afgestoken toen ajax kampioen was!

                      Comment


                        #86
                        De Messiertjes zijn nu € 6.75 p/s in de Zena Megastore te Olen. Wel even lid worden van de LVC.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                          De Messiertjes zijn nu € 6.75 p/s in de Zena Megastore te Olen. Wel even lid worden van de LVC.
                          Laats werd mij in Baarle verteld dat deze blokjes uitverkocht waren en dat er gewacht werd op de boot, hoe zit dit? Iemand?

                          Comment


                            #88
                            Nieuwe prijs 2012 €. 9,75 per stuk
                            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                            Comment


                              #89
                              Pff lekker laten staan!!

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                                Pff lekker laten staan!!
                                LVC leden betalen op vertoon van hun pas voor deze cakes €.6,75 per stuk. Dus het loont om lid te worden van de lvc club.
                                De prijzen die ik heb neergezet zijn de actuele winkel verkoopprijzen.
                                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                                Comment

                                Working...
                                X