Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[AB07] 16sh Messier

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Zo idd. Het was net donker en wilde dus beginnen met een simpel potje dus nam ik de Messier D. Het waren inderdaad dikke willows. De kleine kinderen die toen nog rotjes aan het afsteken waren stonden helemaal versteld.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door AVPyro Bekijk bericht
      Zo idd. Het was net donker en wilde dus beginnen met een simpel potje dus nam ik de Messier D. Het waren inderdaad dikke willows. De kleine kinderen die toen nog rotjes aan het afsteken waren stonden helemaal versteld.
      De messier D, de oranje als ik het goed heb, heeft geen willows hoor. Dit is zelfs de enigste messier zonder boeketten. De messier D heeft crackling tails, overigens wel goede crackling tails die aardig hoog gaan

      Edit: zie zojuist dat de messier d vernieuwd is en vanaf dit moment mooie willows uitspuugd.

      Comment


        #63
        de tubes zijn haast zo dun als lucifer stokjes, hoe kan het effect dan groot zijn in de lucht?

        Comment


          #64
          heeft iemand toevallig zijn messier D gefilmd? ben nu toch wel erg benieuwd

          Comment


            #65
            De messier D had bij mij echt willows/boeketten(ben niet goed qua effecten). Ik wist dat er crackling tails opstond en daarom had ik hem ook genomen als warming-up. Alleen kwamen er geen cracklingstails uit.

            Comment


              #66
              Lastig verhaal over de Thor Messier D. Deze is inderdaad veranderd. Maar ook wordt sinds vorig jaar de New Messier verkocht in Belgie dus eigenlijk zijn er nu 3 versies waarover wij het kunnen hebben. Voor het geheel lastig, maar misschien duidelijkheid met films:

              Thor New Messier D

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              Thor Messier D (oude versie)

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              Hier gaat het dus ook niet mee lukken. 2 verschillende New Messiers met 2 effecten.

              Comment


                #67
                Ik had vorig jaar toch echt niet de new messier en de messier d had géén crackling tails maar dikke en volle boeketten, kan het me niet herrineren wat precies volgens mij white blink.

                Comment


                  #68
                  nou ja jammer dat er verschillende soorten in de omloop zijn .
                  maar goed als ik naar het eerste filmpje van ruben zie van die messier D , denk ik dat de hele serie wel de moeite waard is om te proberen .
                  dat er uit zo n klein potje zo n groot efeckt kan komen zeg .
                  dat is toch presies wat je zoekt als liefhebber
                  ik geloof dat ik dit jaar eens een paar uit deze serie ga proberen
                  02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                  Comment


                    #69
                    Messier , de naam is ijzersterk na een aantal jaren. Potjes die hun geld zeker waard zijn, voor mensen met een klein budget en een groot budget. Om los af te steken en met meerdere tegelijk. Goede burst, leuke gevarieerde boeketjes.

                    Heb al jaren messier of soortgelijke potjes in mijn collectie ( zoals L101 van Original fireworks, of heavy3/4/5 )

                    Dit soort potjes vullen mijn collectie zeker op! Ga dit jaar deze of heavy3/4/5 in W-shape met meerdere malen tegelijk schieten. Hoop dat het wat word

                    Comment


                      #70
                      ik kan een karton ( alle 12 ) krijgen voor 85 euro = +/- 7,09 per potje is dit een mooie prijs en het waard?

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
                        ik kan een karton ( alle 12 ) krijgen voor 85 euro = +/- 7,09 per potje is dit een mooie prijs en het waard?
                        Je moet even de filmpjes bekijken, die er zijn van de verschillende cakes.
                        En dan kijken of het de moeite waard vind.
                        Wij kunnen niet voor jou beslissen.

                        Je kan ook zelf even naar Belgie rijden en daar een kartonnetje halen.
                        Of misschien een karton met mooiere cakes.
                        Karton prijzen daar mag niet over gepraat worden.
                        Maar kijk even op www.vuurwerkbelgie.com
                        Misschien kan je Orginal mailen hoeveel bij hun een karton Messiers kost.
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          #72
                          filmpjes zeggen vaak niet veel he.. bijv lesli die 3 potten afsteekt , vuurwerkland/vuurwerktotaal die bij de extreme salute en diverse andere ver inzoomt. daarom graag jullie mening;)

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
                            filmpjes zeggen vaak niet veel he.. bijv lesli die 3 potten afsteekt , vuurwerkland/vuurwerktotaal die bij de extreme salute en diverse andere ver inzoomt. daarom graag jullie mening;)
                            Filmpjes geven toch een indicatie.
                            Of wil je horen, dat je beter een legaal pakket kan kopen, omdat effecten daarvan beter zijn.
                            Nou ja, laat maar.
                            Ik weet wat ik moet kopen/bestellen.
                            Kom zei de vis in de vissenkom.

                            Comment


                              #74
                              ik weet ook wat ik wil hebben en ik twijfel he anders zou ik ook geen vraag stellen. over het algemeen ben ik tevrenden over Lesli producten.

                              Comment


                                #75
                                Ik vind de messier potjes echt de mooite waard. Zijn klein maar krachtige potjes. En ik vind 85 euro voor een karton een erg mooie prijs volgens mij betaal je ongeveer ook die prijs als je bij zena een karton koopt.

                                Comment

                                Working...
                                X