Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2.5 Inch Shell Rockets [Salon Roger Firework]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    2.5 Inch Shell Rockets [Salon Roger Firework]

    Artikelnummer: Aur09.001 tm Aur09.008 (1008-F2-69255772)
    Artikelnaam: 2.5 Inch Shell Rockets
    Netto Kruitgewicht: 60 tm 75 gram per pijl
    Effectomschrijving: Pijlen met extreem dikke effecten! Harde breaks en mooie grote effecten
    Kartoninhoud: 8 pijlen per verpakking
    Adviesprijs: €85,-





    Met dank aan Salon Roger, LimburgsVuurwerkTeam en HQfireworks voor deze informatie.

    #2
    Zitten deze tegenwoordig in een zak?
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
      Zitten deze tegenwoordig in een zak?
      Yup, net zoals de 2" Alpha's.

      Comment


        #4
        Adviesprijs kun je wel veranderen in prijs, want we weten allemaal dat Salon Roger niet onder de adviesprijs zit. Ze zijn gewoon heel duur, zeker de 2" Alpha pijlen. Vorig jaar nog net te doen, nu eigenlijk voor mij niet te betalen. Maar om dan toch nog positief af te sluiten. Man, de pijlen van Salon Roger zijn gewoon hartstikke goed, het neusje van de zalm, zeker onder de legale pijlen. Tha Bomb! They Rock! Ja, in mijn ogen de beste! Maar dat zijn ze eigenlijk al jaren!! 20 jaar geleden gewoon 4" bolpijlen, weet niet meer of ik daar toen de Ariane 250 kocht, maar wel dat Salon Roger gewoon hofleverancier van de pijlen was. Zo, genoeg veren in de kont gestoken. Haha..

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
          Adviesprijs kun je wel veranderen in prijs, want we weten allemaal dat Salon Roger niet onder de adviesprijs zit. Ze zijn gewoon heel duur, zeker de 2" Alpha pijlen. Vorig jaar nog net te doen, nu eigenlijk voor mij niet te betalen. Maar om dan toch nog positief af te sluiten. Man, de pijlen van Salon Roger zijn gewoon hartstikke goed, het neusje van de zalm, zeker onder de legale pijlen. Tha Bomb! They Rock! Ja, in mijn ogen de beste! Maar dat zijn ze eigenlijk al jaren!! 20 jaar geleden gewoon 4" bolpijlen, weet niet meer of ik daar toen de Ariane 250 kocht, maar wel dat Salon Roger gewoon hofleverancier van de pijlen was. Zo, genoeg veren in de kont gestoken. Haha..
          Nee je hebt nog te weinig veren erin gestopt, want jou verhaal klopt 100% althans dat vind ik. De vuurpijlen waren vroeger ook al top zelf de kleintjes zoals de steel haak blauwe verpakking.
          Maar on-topic deze 2,5" zijn top ze gaan hoog, dikke burst en geweldig mooie effecten!

          Comment


            #6
            Ja de mooiste pijlen heeft salon al 20jaar.
            Enkel pyrostar had een x aantal jaar terug een goed pijlen ass die kon concurreren.
            Maar dat is verleden tijd.
            Net als de matten.

            Maar om terug te komen op deze pijlen.
            Ik vind ze wel te hoog gaan.
            Hierdoor komen de 2" pijlen groter over omdat die juist niet zo hoog gaan.

            Comment

            Working...
            X