Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Tears 4 x 25 shots - Salon Roger

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Zij hadden ze langs elkaar afgestoken, effect verschil was er niet zeiden ze

    Comment


      #32
      Video'ke van de 25mm versie.

      YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

      Comment


        #33
        en nu die van de 30mm versie erlangs monteren

        Comment


          #34
          Iemand deze gehad en kan bevestigen dat deze voller, groter en wat langer blijft hangen dan bijv. de Immortal gold? Ik vind m wel dik zo op film.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Grand Pyro Bekijk bericht
            Iemand deze gehad en kan bevestigen dat deze voller, groter en wat langer blijft hangen dan bijv. de Immortal gold? Ik vind m wel dik zo op film.
            Allebei gehad en zijn aardig vergelijkbaar. Gewoon goede goudbakken moet flinke boeketten die ook lang genoeg branden. maar de keus is groot op goudgebied.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
              Allebei gehad en zijn aardig vergelijkbaar. Gewoon goede goudbakken moet flinke boeketten die ook lang genoeg branden. maar de keus is groot op goudgebied.
              En als je zou moeten kiezen tussen de immortal gold en deze?
              Ik ben wat ideeën aan het opdoen voor een goud/herrie project voor 2020. En twijfel over deze en de immortal gold. Kan je me advies geven ?aangezien je ze allebei live hebt gezien. Thanx

              Comment


                #37
                Had hem dit jaar erbij, vond hem van de alle compouns die ik had toch echt de minste.
                Was niet slecht. De rest was echt goed.
                Ik ga dit jaar voor de immortal gold

                Comment


                  #38
                  YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
                    lekker hoor!
                    25mm versie?
                    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                    Comment


                      #40


                      Leuk blokje, viel niet tegen, maar had er wat meer van verwacht...
                      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                      Comment


                        #41
                        Vond hem wel iets tegenvallen, al had ik hoge verwachtingen door de films van LVT. Ik had ook de 25mm versie. Zo te zien was de 30mm versie een stuk dikker. Zeker voor het geld zou ik wel een andere goudbak uitkiezen denk ik. maarrr.. niet slecht, dat zeker niet.

                        Comment


                          #42
                          Was inderdaad een redelijk blokje voor het geld. Geen topper maar ook zeker geen flopper!

                          Comment


                            #43
                            Iemand die meer weet over de kruit inhoud ? Startpost zegt 4*500gram. Op de cakes in de box staat 4*250gram.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door mafkaas Bekijk bericht
                              Iemand die meer weet over de kruit inhoud ? Startpost zegt 4*500gram. Op de cakes in de box staat 4*250gram.
                              strat post is de 2014 versie.
                              in 2019 is er een nieuwe versie gekomen, welke ipv 30mm, 25 mm is en hierin is ook het kruitgewicht veranderd.

                              Comment


                                #45
                                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                                Comment

                                Working...
                                X