Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

13sh Cakes van salon Roger

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Xtremerides.nl : ik wil je bedanken voor je mooie films van de cake,s van Salon Roger. Na het bekijken van al je films is het mij duidelijk geworden dat Roger stuk voor stuk goede cake,s in huis heeft en het zeker de moeite waard is om deze zaak een keer te bezoeken. Dank!!

    Comment


      Graag gedaan maar ik was alleen nog niet klaar :P Maar het is slechter weer met wind enz moet even kijken wanneer het weer beter wordt. Mooiste was geweest als er gewoon een nieuw topic kwam met deze films als start post want het topic dateerd uit 2006

      Aber dahr kommt noch etwas :P

      Comment


        Nee hoor blijven dezelfde producten dus we gaan geen nieuw topic aanmaken. Dit topic laat ook zien dat Salon Roger de cakes ook heeft laten opkrikken, ze zijn weer beter dan de vorige versies. Vooral de nieuwe cakes zijn erg goed zo te zien.

        Comment


          Silver Rain in Dessert:
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          13sh Silver dragon with colour peony & Blue to Gold rain with Crackling mine(door elkaar)
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          Color Poeny with coconut core:
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          Weer cakes!

          Comment


            Heerlijk deze potten! Jammer dat ik er de laatste keer dat ik bij Salon Roger was maar eentje heb meegenomen. Wil nog een keer gaan, maar de grenscontrolles waren dit weekend 4 auto's sterk. Kan ik niet tegen op helaas...

            Comment


              Waren ze dit jaar ook nog goed?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door AVPyro Bekijk bericht
                Waren ze dit jaar ook nog goed?
                Kijk eens....

                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                Nee hoor blijven dezelfde producten dus we gaan geen nieuw topic aanmaken. Dit topic laat ook zien dat Salon Roger de cakes ook heeft laten opkrikken, ze zijn weer beter dan de vorige versies. Vooral de nieuwe cakes zijn erg goed zo te zien.
                Kom zei de vis in de vissenkom.

                Comment


                  Ik vind de nieuwe ( op film ) niet zo goed juist. wel snel, doe mij maar één voor één.
                  Ik heb altijd gehoord dat ze goed waren bij SR, nooit meegenomen tot afgelope oud en nieuw, de bleu to gold with crackling mine dinges xD
                  Die was echt schitterend vond ik, lekkere knal, en groot boeket maat niet normaal voor zo'n potje

                  Comment


                    Er staat op de site van loots dat ze altijd de 8 beste op voorraad hebben. Maak er maar nul van want ze zijn nog niet binnen. En wanneer ze binnenkomen weet ik niet.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door AVPyro Bekijk bericht
                      Er staat op de site van loots dat ze altijd de 8 beste op voorraad hebben. Maak er maar nul van want ze zijn nog niet binnen. En wanneer ze binnenkomen weet ik niet.
                      De 8 beste ? Dat zal ook wel weer meevallen. Hoewel hij vast en zeker een aantal toppers ertussen heeft staan is 'de beste' voor veel mensen verschillend.

                      Comment


                        Hoeveel mm doorsneden heeft de tube van deze potten?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                          Kijk eens....
                          Door Ruben geplaatst op 8 november 2010, 18:25
                          Dan heeft die nog geen antwoord op de vraag dat ze 2010/2011 goed waren!
                          Want ook al waren die cakes in 2010 gefilmd, de ervaringen kunnen toch anders zijn voor bepaalde mensen.
                          Het leven is een feest!

                          Comment


                            Had de Gold Crown Dragon, een hele mooie cake:

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Crown Gold Dragon.jpg
Vertoningen:1
Grootte:56,0 KB
ID:	1549096

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment

                            Working...
                            X