Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

13sh Cakes van salon Roger

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Dat filmpje is dacht ik al gepost.

    Maar dit zijn wel top cakes. Ik wil een goud project gaan maken. De gold to gold stobe is ook een hele goede cake daarvoor.

    Comment


      #47
      Ik ga ze dit jaar ook eens kopen, lijkt me echt goede potten voor een heel mooi prijs. Ik koop er gelijk 4 denk ik, welke raden julie mij aan en welke niet ?

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door grotejongen. Bekijk bericht
        Ik ga ze dit jaar ook eens kopen, lijkt me echt goede potten voor een heel mooi prijs. Ik koop er gelijk 4 denk ik, welke raden julie mij aan en welke niet ?

        Aanrader: Gold Flying Bird; Gold to Gold Strobe; Golden to red & green & blue; Red Crown with Gold Tail; Color Peony with Silver Dragon; Blue Spinning Flower



        Comment


          #49
          Heeft iemand een idee wat de 13 Shot "Flower Rain" is....,

          ... Colorfull Leaves !?

          Comment


            #50
            ik heb er dit jaar 2, eentje is Gold to Gold Strobe, de ander is Golden Future.

            gekke is dat ik nergens iets over Golden Future ken vinden, tis wel een 13shots van Salon Roger.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door GTRulez Bekijk bericht
              ik heb er dit jaar 2, eentje is Gold to Gold Strobe, de ander is Golden Future.

              gekke is dat ik nergens iets over Golden Future ken vinden, tis wel een 13shots van Salon Roger.
              De Golden Future is nieuw in het assortiment samen met nog een 3 andere cakes



              Colourful Garden 13sh



              Splendid Sky with beautiful flowers 13 sh



              Beautiful Bud 13sh

              https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

              Comment


                #52
                Die 4 nieuwe zijn echt goed. 3 van de 4 hebben grote mines(ik dacht bij de eerste dat het fout ging, maar dat was de mine) en grote boeketten in een veel hoger tempo dan de andere 13 shots potten. Aanrader.

                Comment


                  #53
                  Ik had het afgelopen oudjaar 12 potten van Salon Roger, waaronder die 4 nieuwe. En inderdaad zijn het stuk voor stuk aanraders. Komend oudjaar zitten ze weer in mijn collectie.

                  Comment


                    #54
                    Hier alvast een filmpje van de 1 van de nieuwe 13 shot pot ban SR de Golden future.
                    Dit vind ik persoonlijk de mooiste cake uit de nieuwe serie.De uitwerkingen doen niet onder t.o.v een goed profblok.Tempo ligt zoals hierboven al vermeld een stuk hoger als de oude 13 shots potten en nu ook nog mines erin verwerkt

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                    Comment


                      #55
                      Zoooooo wat een cake, hoop dat loots die ook gaat verkopen want Salon Roger is te ver voor mij. Maar on topic, wat een prachtige cake is dit zeg.

                      Comment


                        #56
                        zo deze cakes moet ik volgend jaar echt hebben, wat een boeketten geven deze cakes zeg niet normaal....ik beeld me even in dat ik er 4 tegelijk afsteek, wat een geweld moet dat opleveren

                        Comment


                          #57
                          Dit is zeker een aanwinst voor hun 13 shots collectie. Zulke effecten voor die prijs ben ik tot nu toe nog nergens anders in belgië tegengekomen.

                          Heb zelf dit jaar 2 x Gold to Gold Strobe en 2 x Brocade Crown gezamenlijk doorgelont, en iets wat "opgevoerd". Dat deed ook niets onder tegenover een prof blok en met 50euro voor 52shots, 1000gram, zeer gunstig geprijsd.
                          Ideaal spul dus om je eigen "blokjes" in elkaar te lonten als "legaal" alternatief.

                          Comment


                            #58
                            Sow, erg mooi potje. Wel snel voorbij maar geniaal! Ben benieuwd naar de andere, zijn daar ook filmpjes van?

                            Comment


                              #59
                              Erg Moi !!! Ook 13 € ?

                              Comment


                                #60
                                Zo dat ziet er goed uit zeg, ben ook benieuwd naar de andere nieuwe 13sh potten.
                                Moet zeggen dat dit er geweldig uit ziet zo

                                Comment

                                Working...
                                X