Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

13sh Cakes van salon Roger

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door !!!UPO-Maikie.^ Bekijk bericht
    Ik moet toegeven aan het feit dat de potten steeds slechter zijn geworden.

    Ik ga al enige jaren naar Salon Roger en dit jaar kom ik er niet weer. De potten zijn (door wetgeving meen ik zelfs) 2 jaar geleden verkleint van kaliber. Hierdoor is het allemaal iets minder geworden. Helaas ging 1 pot (Chry Blooming niet af terwijl de andere Chry Blooming wel af ging). 5 shoten gingen af van de 13 en toen stopte die.

    Ik heb de volgende potten gehad:

    - Chry Blooming <-- Topper
    - Lark <-- Twijfel
    - Flower Rain <-- Topper
    - Red Crown with Gold Tail <-- Twijfel
    - Colorful Falling Leaf <-- Topper
    - Crackling&Red - Strobe&Gold - Strobe&Meteor Rain <-- Leuk
    - Gold to Crackling <-- Leuk
    - Cocopalm Tree <-- Niet zoals op het filmpje dat op menig Forum rondzwerft. Geen aanrader

    Chry Blooming vind ik de mooiste pot die ik heb gehad. Mocht ik naar Salon Roger gaan dit jaar dan is het voor de pijlen/matten
    helemaal met je eens, de pijlen en matten zijn gewoon super ( mooi en goedkoop ). de Potten vielen me alleen tegen. ik raad jullie aan potten in duitsland te gaan halen ( aldi en lidel ) verkopen goedkope weco potten rond oud op nieuw.

    Comment


      #17
      Lol, jeroen, daar is een topic over gemaakt ja
      Ik wilde je sowieso hier nog een vraag over stellen; Die 2 potjes wat jij van Duitsland had, waren die mooi? En hoe heetten ze. Dat wil ik even weten

      En antwoorden in dit topic : http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...?t=1594&page=2

      Nu weer ontopic!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
        Mooie close up foto Jeroen.
        Verkoopt Harry de hele serie? Dus alle 32?
        Harry Loots heeft ze sinds een maand weer opnieuw in het assortiment genomen. Deze batterijen hebben trouwens wel een flinke prijs gekregen! Ze kosten 15 euro per stuk! Dat is een verdubbeling van het begin toen Salon Roger ze verkochtte. 4 Stuks doet de prijs wel wat dalen, namelijk 50 euro. 10 Stuks kosten 110 euro.

        Op aanvraag zijn er 30 verschillende soorten batterijen verkrijgbaar!

        Comment


          #19
          13sh pot Lark vanuit de collectie van Roger Salon in België te Maaseik


          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



          13sh Crackling Flower vanuit de collectie van Salon Roger te Maaseik


          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



          13 sh Crackling Crossette vanuit de collectie van Salon Roger te Maaseik


          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #20
            ik vind de effecten nog al tegen vallen als je de prijs dan ziet en zeker als je ze bij Harry loots koopt. Je wordt eigenlijk dik opgelicht voor die prijs, en ga me niet vertellen dat smaken verschillen, want de effecten zijn echt niet mooi, niet goed rond en te snel weg. Als alle potten zo zijn uit die salon Roger collectie
            Het leven is een feest!

            Comment


              #21
              13 shots Blue Spinning Flower

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



              13 shots Colourfull leafs

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #22
                dit zijn wel de oude versies uit 2004 als ik me niet vergis. want die filmpjes heeft die vorig jaar pas online gezet ofzo, maar zijn van jaarwisseling 2004/2005.
                dus de uitwerkingen zullen waarschijnlijk anders zijn!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bas. Bekijk bericht
                  dit zijn wel de oude versies uit 2004 als ik me niet vergis. want die filmpjes heeft die vorig jaar pas online gezet ofzo, maar zijn van jaarwisseling 2004/2005.
                  dus de uitwerkingen zullen waarschijnlijk anders zijn!
                  Deze cakes zijn in vergelijking met de oude versies juist achteruit gegaan. Toen het aanraders waren waren ze nog 1,5inch.

                  Comment


                    #24
                    De nieuwe zijn weer met de goede knalsassen waardoor de effecten allemaal weer lekker breed zijn. Zoals de op de film staan worden ze niet meer verkocht.

                    Comment


                      #25
                      Ik ben toch zeer benieuwd naar deze cakes, als ik dit filmpje erbij pak http://www.youtube.com/watch?v=hOChLlC60tI.

                      Ik moet zeggen dat ik dan onder de indruk ben van deze cakes! Maar als ik dan de filmpjes van Xtreme-rides bekijk ben ik weer teleurgesteld dus ik ga ervan uit dat Di Resta gelijk heeft en ga er gewoon een paar proberen !
                      https://youtube.com/@Pyroblom

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
                        De nieuwe zijn weer met de goede knalsassen waardoor de effecten allemaal weer lekker breed zijn. Zoals de op de film staan worden ze niet meer verkocht.
                        Vraagje aan Di Resta.
                        Betekend dat ook, dat Harry Loots de goede verkoopt?
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          #27
                          Ik ben Di resta niet sorry daarvoor, maar aangezien het filmpje van Harry zelf is kan je wel aannemen dat hij die pot gewoon uit z'n eigen bunker heeft gehaald om te testen dus het lijkt mij zeer waarschijnlijk van wel.

                          Comment


                            #28
                            ik heb ook zo een pakket gekocht bij salon roger. 1o stuks voor 100 euro.

                            ben benieuwd.

                            btw ze hebben ook 4 nieuwe potten van een ander merk. soort bonbridge. hun zeggen een eigen merk. Ik heb een 54 shots waaier vorm voor 25 euro. weet iemand meer over deze pot.

                            Comment


                              #29
                              Jaarwisseling 2008/2009
                              2 13 shots potten van salon roger tegelijk.
                              Hier worden de Gold to gold strobe en Cocopalm tree geschoten


                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment


                                #30
                                Salon Roger 13 shots potten blue to gold rain with crackling mine+Red&Green&Blue Crackling

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment

                                Working...
                                X