Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyro 2

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pyro 2

    De 2de cake van onze pyroshop collectie is nu binnen.
    Deze 16 shots is een knal cake met rode en groene staarten gevolgd door een harde titanium knal, we hebben hem al getest en hij is echt super. Deze cake is geproduceerd volgens een Spaanse productie methode en behoord tot de hardere knal cakes in Belgie. De introductie prijs van deze cake is 8€

    #2
    Wanneer is die te koop? En is er een video van?

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Dmenrapstar Bekijk bericht
      Wanneer is die te koop? En is er een video van?
      zoals in de eerste post staat is deze al verkrijgbaar. filmpje komt volgende week

      Comment


        #4
        Oeps niet goed gekeken Wachten op het filmpje dan maar

        Comment


          #5
          Ziet er goed uit, jammer genoeg liggen jullie te ver weg voor mij :S

          Comment


            #6
            Ziet er zeer goed uit Pim! Ben benieuwd of deze echt hard knalt, ervaring zal de doorslag geven. Voor die prijs net wat goedkoper dan de Messier van de buren, maar als hij echt harder knalt dan hebben we een topper!

            Hoeveel zitten er in een karton? En schiet deze 1 voor 1 en aan het eind een finale van 3 knallen?

            Comment


              #7
              Mooi potje zo te lezen.. Hmm Ik wacht met smart op filmpje.. En als ik zo lees doet het potje me denken aan een nitrate cake maar dan met een spaanse procedé.. Netjes hoor. Wat is het kruitgewicht als ik vragen mag?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
                Mooi potje zo te lezen.. Hmm Ik wacht met smart op filmpje.. En als ik zo lees doet het potje me denken aan een nitrate cake maar dan met een spaanse procedé.. Netjes hoor. Wat is het kruitgewicht als ik vragen mag?
                68,32 Gram ;)

                Comment


                  #9
                  Een 16shots knalcake voor 8,- euro, gemaakt volgens Spaanse productie methode (wat dat ook zou mogen zijn) en vergelijkbaar met de bestaande hardere knalcakes, kan niet veel mis mee zijn.

                  Comment


                    #10
                    Hoeveel zitten er in een karton?

                    Mvg Tom

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door tometjuh Bekijk bericht
                      Hoeveel zitten er in een karton?

                      Mvg Tom
                      8 stuks in een karton

                      Comment


                        #12
                        68.32/16= 4.27 gram per schot :d


                        wacht met smart op een filmpje
                        no Pyro no Party....

                        Comment


                          #13
                          Kwa uitvoering kan ik niks zeggen want ik heb er nog geen een.Maar wat vind ik het label super mooi (je zult nu denken maar he? er zit geen label om) Neej dat is het ook ik vind dit een mooier/professioneler uiterlijk hebben dan bv de nitrate cake.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door knaller voor life Bekijk bericht
                            Kwa uitvoering kan ik niks zeggen want ik heb er nog geen een.Maar wat vind ik het label super mooi (je zult nu denken maar he? er zit geen label om) Neej dat is het ook ik vind dit een mooier/professioneler uiterlijk hebben dan bv de nitrate cake.
                            He? Er zit toch geen label om

                            Maar inderdaad , dit ziet er professioneel uit.
                            Ook wat om het lont zit , nu nog hopen dat het een beetje knalt

                            Comment


                              #15
                              is het op voor raad

                              Comment

                              Working...
                              X