Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blitz Rakete

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Blitz Rakete

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Blitz Rakete
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: 3423A Brocade crown with thunder
    3423B Multicolor peony with thunder
    3423C Silver blink to red thunder ring
    3423D Flower crown with thunder
    3423E Green blink with purple thunder ring
    3423F Crackling with thunder

    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 35,00

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door jawe; 21 October 2011, 13:50.

    #2
    Deze maken me erg entausiast.
    Nu even de prijs afwachten.
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      #3
      Heerlijke pijlen zeg
      [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

      Comment


        #4
        Een mooie vwcrew prijs?

        5 Pakketjes voor een meier?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door 8inches Bekijk bericht
          Een mooie vwcrew prijs?

          5 Pakketjes voor een meier?
          je regeld de eigenaar een half uurtje met een te-meier heb je ze gratis
          vind ze erg mooi en orgineel, zou dit ook in nl mogelijk zijn met een wat minder boeket en sterren door de knallen?
          opmertking moet kunnen op een beschonken nacht toch
          'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

          Comment


            #6
            Leuk idee met die knallen

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door bluebear Bekijk bericht
              je regeld de eigenaar een half uurtje met een te-meier heb je ze gratis
              vind ze erg mooi en orgineel, zou dit ook in nl mogelijk zijn met een wat minder boeket en sterren door de knallen?
              opmertking moet kunnen op een beschonken nacht toch
              als de knal niet het hoofd effect is dan moeten deze pijlen gewoon kunnen toch? even afgezien van de kruitinhoud natuurlijk

              Comment


                #8
                Zeer leuke pijlen zijn dit. Goed gefilmd.

                Comment


                  #9
                  Kwalitatief ziet dit er niet alleen goed uit, het lijkt mij redelijk uniek te zijn in vuurpijlen. Gaaf!

                  Comment


                    #10
                    Echt jemig! Wat heerlijk. Wordt hier echt wild van, deze moet ik hebben!
                    December here we come!

                    Comment


                      #11
                      Geweldig idee. In shows zie je wel vaker shells met een soortgelijk effect de lucht in geschoten worden, en dat heb ik altijd mooi gevonden. En in de professionele pijlen zag ik zulke toevoegingen in het verleden ook aanwezig zijn.
                      Stel je eens voor dat je hier een pijlenrek van maak met 10 van deze pakketten die snel achter elkaar de lucht in worden geschoten.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door 3307 Bekijk bericht
                        Geweldig idee. In shows zie je wel vaker shells met een soortgelijk effect de lucht in geschoten worden, en dat heb ik altijd mooi gevonden. En in de professionele pijlen zag ik zulke toevoegingen in het verleden ook aanwezig zijn.
                        Stel je eens voor dat je hier een pijlenrek van maak met 10 van deze pakketten die snel achter elkaar de lucht in worden geschoten.
                        Stel je voor dat ik begin januari een filmpjes van 3307 zie waarin dit plan is uitgevoerd. De thanks knop staat nu al roodgloeiend voor je bijdrage

                        @ the moment:
                        Total Thanks: 3.206
                        Thanked 3.307 Times in 1.456 Posts

                        Mooie symboliek he. Speciaal voor jou gedaan.

                        Comment


                          #13
                          Als de prijs goed is, dan zou dit zeker wel een hardloper kunnen worden iig! ZIen er zo op het filmpje iig super uit!

                          Comment


                            #14
                            Prima pijlenpakket, zo te zien! Zeer leuk voortgeborduurd op het gegeven van de populaire bang-rockets (7-bang, coloured ring). Nu nog een paar fluiters of hummers ertussen en je hebt een superbonte pijl, zoals Weco ze in de gouden kruitjaren ook maakte.

                            Cameo
                            -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                            Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                            Comment


                              #15
                              Deze pijlen liggen vanaf vandaag al verkrijgbaar bij pyroshop.

                              normaal 35€ nu herfst actie / introductie prijs 32,50€

                              Comment

                              Working...
                              X