Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dealers Pyrostar

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dealers Pyrostar

    Vanaf heden is dit de nieuwe website van PetFood Essen Vuurwerk!
    U kunt links in het menu op producten klikken om de catalogus te zien!
    Wij wensen u een knallend, mooi en gezond nieuw jaar toe!

    Dierenspeciaalzaak Petfood Essen
    Nieuwstraat 106 2910 te Essen ( vlak bij de grens met Nispen NL)
    +32 3 667 10 20



    U kunt ons vinden op de Nieuwstraat 106 in Essen (BE).


    Website:
    Wij verkopen het Ganse jaar Knal – Siervuurwerk. Ons Knal – Siervuurwerk VRIJ TE KOOP direct mee te nemen. Vuurwerk Belgie - Vuurwerk Baarle

    #2
    Nog geen prijzen, damnit

    Comment


      #3
      Nog geen prijzen, en nog maar 1 dealer.
      Maar wel al in november 2008 open.!!!!

      Comment


        #4
        Een andere dealer van Pyrostar zal Wapenhandel Frank gaan worden.
        Bron: AVP

        Comment


          #5
          Bron: AVP

          Er zijn nog verschillende winkels waar Pyrostar in bespreking mee is, of die eerst willen testen. Maar ik kan jullie alvast wel vertellen dat er al 12 winkels hebben toegezegd en hier komen er nog bij. Met Baarle Hertog zijn we ook nog bezig. Maar ik kan je ook al vertellen dat er in de buurt van Baarle hertog +-8km al zeker 2 pyrostar dealers komen.

          Aldus Pim van Pyrostar

          Comment


            #6
            De dealerlijst van Pyrostar is bekend.

            Wij onderscheiden ons door het grootste assortiment feestvuurwerk aan te bieden en onze goede service. Bekijk ons aanbod direct online!

            Comment


              #7
              Moontan,

              Ik krijg een witte map te zien, klopt het dat de dealerlijst niet werkt?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door NLsandman Bekijk bericht
                Moontan,

                Ik krijg een witte map te zien, klopt het dat de dealerlijst niet werkt?
                Bij mij werkt hij wel.
                Het duurt alleen lang voordat de pagina opent

                Comment


                  #9
                  ik heb er ook geen last van....aantal ealers valt mij op zich nog wel tegen...maar goed, alle begin is moeilijk he?
                  Hopen dat het ook kwalitatief goed is, dan komen er wel meer over de dam meestal

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                    ik heb er ook geen last van....aantal ealers valt mij op zich nog wel tegen...maar goed, alle begin is moeilijk he?
                    Hopen dat het ook kwalitatief goed is, dan komen er wel meer over de dam meestal
                    Deze dealer lijst zal nog flink aangroeien ook met grotere winkels. Enkel komen deze dealers pas online als ze hun bestelling hebben gedaan zodat het helemal rond is.

                    Groetjes pim

                    Comment


                      #11
                      De dealerlijst is uitgebreid met maar liefst 5 verkooppunten

                      Wij onderscheiden ons door het grootste assortiment feestvuurwerk aan te bieden en onze goede service. Bekijk ons aanbod direct online!

                      Comment


                        #12
                        Euh, ik zie wel een of andere kaart, maar geen dealers? Ligt dat aan mij?
                        Als ze er nou ook gewoon even een lijst bijzetten...

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Euh, ik zie wel een of andere kaart, maar geen dealers? Ligt dat aan mij?
                          Als ze er nou ook gewoon even een lijst bijzetten...
                          Goede opmerking Richardus, de dealers zijn wel te zien als je verder doorspit, maar toegegeven, het is niet overzichtelijk
                          Ik zal Pim om een lijst vragen en hier publiceren.

                          Comment


                            #14
                            Hoe bedoel je 'als je verder doorspit'? Want hoe ik ook inzoom of doe, ik zie niks wat er op wijst dat er ergens een dealer zit... Vage zooi

                            Comment


                              #15
                              Richardus, ik zie het al: het overzicht van Pyrostar werkt niet meer.
                              Dat moet sinds kort gebeurd zijn, want een week geleden kon het nog wel.
                              Inmiddels dealerlijst opgevraagd.

                              Comment

                              Working...
                              X