Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gold blauer himmel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gold blauer himmel

    Dit lijkt mij geen onaardige compound van pyrocentury al is dit wel een demo filmpje weg
    Fireworks it's an art not a crime

    #2
    Dikke Z shape. Mooie opbouw en alleen goud en blauw. Alvast 2 besteld..
    ..

    Comment


      #3
      Broertje van de Blue Night Fire van Wolff?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door blackmoon Bekijk bericht
        Broertje van de Blue Night Fire van Wolff?
        Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
        Deze lijkt erg veel op de Gold Blauer Himmel van Pyrocentury. Op het filmpje ook dikke salutes in de finale/het laatste salvo!
        Op de salutes na wel?

        Comment


          #5
          Ik kan je volgens mij zelfs zeggen dat deze twee identiek zijn aan elkaar....

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
            Op de salutes na wel?
            Mijn bericht slaat op het filmpje van de Wolff versie. Daar zitten de salutes dus wel in. En verder zie deze link en let vooral op de tekst onder het filmpje

            Link: https://vuurwerkduitsland.com/pyroce...pound-vuurwerk

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
              Mijn bericht slaat op het filmpje van de Wolff versie. Daar zitten de salutes dus wel in. En verder zie deze link en let vooral op de tekst onder het filmpje

              Link: https://vuurwerkduitsland.com/pyroce...pound-vuurwerk
              Ik heb jou quote ook uit het wolff topic. Maar leuk dat die van pyrocentrum ze ook hoort te hebben. Dan zijn het inderdaad precies dezelfde.

              Comment


                #8
                Dit was een erg leuke bak voor 100 euro. Mooie volle lucht en de salutes aan het einde waren echt hard. Enige minpuntje is dat ie niet vloeiend doorloopt. Maar ja, compound he

                Helaas met de verkeerde instellingen gefilmd waardoor hij er op niet helemaal mooi uit komt.

                Comment


                  #9
                  was iid een mooie compound, alleen de overgangen waren niet perfect.
                  teveel vertraging, echter voor 85 euro met blackfriday deal zou ik hem zo weer kopen voor dit jaar.

                  Comment


                    #10
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #11
                      Die heeft een goeie upgrade gehad joh! Zo 4 cakes ipv 3, maakt m anders dan de Blue Night Fire. Tempo is nog wat hoger dan BNF, heerlijke box zo!

                      Comment


                        #12
                        Overduidelijke upgrade inderdaad. En ook overduidelijk mooier zo! En dat voor dezelfde prijs van €100,- . Ik hoorde dat we deze ook in NL gaan krijgen.

                        Comment


                          #13
                          ☞M~PYRO☞

                          Comment


                            #14
                            Nu prijzen van 175 euro voorbij zien komen pfff

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
                              Nu prijzen van 175 euro voorbij zien komen pfff
                              Ja, nog voor corona kon je 'm kopen voor 100 euro. Een prijsstijging van maar liefst 75% en eerlijk is eerlijk, het is niet Funke/Argento, je ziet toch wel dat de kwaliteit toch minder is en vergeet niet, het zijn slechts 4 cakes. Dus ik zie niet zo wat het rechtvaardigt om het met bijna het dubbele te verhogen, want voor bijna hetzelfde bedrag heb je de Elegant Night wat in mijn ogen toch een stuk mooier is en zou ook mijn voorkeur hebben.

                              Comment

                              Working...
                              X