Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gek joh dat sommige zeggen dat ze echt zacht gingen. Ik had hier meerdere van de 2017-2 batch ( de latere dus van Loots, die van oktober? geloof ik ) en die gingen gewoon weer even hard als de 2015 en 2016 versie. Alleen waren de ti boeketjes iets minder groot en zaten er meer ploffers in dan in voorgaande jaren. Dat is het enige minputje wat ik ook kan opnoemen, die ploffers zijn er gewoon veel te veel. Voor als je niks beters kan regelen dan neem je hier genoegen mee, maar als de Funken Finale 1 zelfs harder gaat en geen ploffers heeft dan weet ik wel wat ik dit jaar ga halen.

    Verder gewoon een top bakje waar geen ( Nederlandse ) andere categorie 2 salute cake tegenop kan.

    Comment


      Was teleurgesteld na hoge verwachtingen. De burstknallen zijn zeer wisselend. Sommige bombettes klapten echt ongelovelijk hard maar er zaten ook echt slechte klappen tussen. Vondt de titanium thunder waaier van Evolution veel beter!

      Comment


        Vond ze slecht.
        Misschien te hoge verwachtingen maar het knalde voor ginne meter.

        Zonde.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Gek joh dat sommige zeggen dat ze echt zacht gingen. Ik had hier meerdere van de 2017-2 batch ( de latere dus van Loots, die van oktober? geloof ik ) en die gingen gewoon weer even hard als de 2015 en 2016 versie. Alleen waren de ti boeketjes iets minder groot en zaten er meer ploffers in dan in voorgaande jaren. Dat is het enige minputje wat ik ook kan opnoemen, die ploffers zijn er gewoon veel te veel. Voor als je niks beters kan regelen dan neem je hier genoegen mee, maar als de Funken Finale 1 zelfs harder gaat en geen ploffers heeft dan weet ik wel wat ik dit jaar ga halen.

          Verder gewoon een top bakje waar geen ( Nederlandse ) andere categorie 2 salute cake tegenop kan.
          vond jij de ff1 ook niet wat harder gaan?
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
            vond jij de ff1 ook niet wat harder gaan?
            Ik had de 'illegale' versie weer geschoten en die ging harder ja! Die ging echt snoei en snoei hard. En geen 1 ploffer.. Maar ik weet niet of de categorie 2 versie van 2017 hetzelfde knalt nog. Aan jouw omschrijving te lezen wel!

            Filmpjes komen trouwens allemaal nog, dus dan ken men het zelf beoordelen zover dat mogelijk is vanaf een filmpje.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Ik had de 'illegale' versie weer geschoten en die ging harder ja! Die ging echt snoei en snoei hard. En geen 1 ploffer.. Maar ik weet niet of de categorie 2 versie van 2017 hetzelfde knalt nog. Aan jouw omschrijving te lezen wel!

              Filmpjes komen trouwens allemaal nog, dus dan ken men het zelf beoordelen zover dat mogelijk is vanaf een filmpje.
              Eerste batch ff1 cat 2 eerste blijkt vaak beste. Als mr funke niks aanpast wil ik 2-3 karton ff1 ipv titaniums
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                Filmpje van de versie die in 2016 verkocht werd (had er nog één over):

                Comment


                  Gisteren ook één gezien een paar straten verderop... geen ploffers maar dikke dreunen. Denk 2016 versie ofzo.

                  Comment


                    Zou zeggen, oordeel zelf. Geen bijzondere knallen.
                    In de film 2 stuks overlappend, was blij dat er nog een Cruelty aan vast zat. Die lanceringen gingen nog harder dan de knalcakes

                    Comment


                      Dikke beuker met beduidend meer flash dan in andere categorie 2 knalcakes. Hier 1 op normale snelheid en er 1 die lief geaaid is als finale.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Dikke beuker met beduidend meer flash dan in andere categorie 2 knalcakes. Hier 1 op normale snelheid en er 1 die lief geaaid is als finale.

                        Zal best 3-4 gram kunnen zijn
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          Heb de 2016 versie gehad, echt stuk voor stuk klasbakken! Geen ploppers en dik geweld!

                          Comment


                            Vreemd dat er best wat verschil in zit qua hardheid, we hebben ze zelf ook geschoten met oud en nieuw en waren gewoon heel hard!! Kwam nog een filmpje op internet tegen van afgelopen jaarwisseling:

                            YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                            Comment


                              Wij hebben ze dit jaar ook geschoten en alle keren waren de knallen onwijs hard.

                              Hier tweemaal.

                              Groeten...:)

                              Comment


                                Had af en toe ook last van ploffers de ouden waren beter

                                Comment

                                Working...
                                X