Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
    Toch klinken de eerste shots een beetje naar natte kroepoek (om maar ontopic te blijven )
    Of lijkt dat maar zo Op film ?
    Er zitten inderdaad wat natte kroepoekies tussen, de bekende ploffers. Die vielen mij in het geheel niet eens op door de snelheid nu, maar de eerste ploffers waren wel merkbaar. De goede bombettes gaan gewoon erg hard! Dit is gefilmd met een Samsung S8, dus ja het klinkt natuurlijk niet zoals in het echt. Vind het verder wel een prima telefoontje om mee te filmen.

    Comment


      deze net afgestoken, compleet teleurgesteld.
      de panzerblitz van Zena ging zelfs harder

      Comment


        Lijk me heel sterk, heb er net meerdere gestookt. Gingen echt gruwelijk hard! De hoeveelheid ploffers als dat je op mīn vorige filmpje zag, heb ik niet meer gehad. Maar het zijn echt lekkere dreunen! Daarnet per 4 geschoten en je voelde druk lekker door je heen gaan.

        Comment


          Die van mij waren niets vergeleken met vorig jaar, sierpotten klappen harder

          Comment


            Klapt op zich wel goed, hard en dof.
            Alleen veel ploffers en komt niet in de buurt van de oudere batches zoals op de ShellMartijn video.
            Iet of wat teleurgesteld ja...

            Voor mij is de hype wel over.

            Comment


              Gingen snoeihard, maar funke ging er overheen
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                Gingen snoeihard, maar funke ging er overheen
                Is duidelijk een batch probleem met deze dingen, voor mij is er geen twijfel mogelijk.
                Snoeihard vond ik ze echt niet, zelf met 3 tegelijk niet.

                Comment


                  Inderdaad, tof dat er ook goeie versie in omloop zijn. Maar die van mij waren nog geen 40% als die van vorig jaar.

                  Comment


                    Flopper van de avons, hier 12 stuks, puur geld verspilling. Vorig jaar knalde doe alles eruit, dit jaar ronduit dramatisch.
                    16e jaar op vuurwerkcrew!!

                    Comment


                      Had er nog een over van vorig jaar en deze knalde toch weer lekker.

                      Comment


                        Had 3 stuks tegelijk, nog over van een tripje belgië in april. Wat ging dat ingelooflijk hard zeg ����

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                          Gingen snoeihard, maar funke ging er overheen
                          Blijkbaar had ik wel een goede batch, 3-4 ploffers per cake is ook goed te.doen
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            Dingen gingen bizar hard ondanks een paar ploffers.

                            Comment


                              Ik was een beetje melig vannacht om 04:00u ff rondje gelopen met de hond en op de terugweg 4 losse in 4 straten van mijn wijk neergezet met 2m 1,5m 1m en 0,5m visco eraan ik hing net de jas op en toen begon het . en ik had lolll
                              Natural Born Pyro

                              Comment


                                Heb er nog 12. Funken finale vind ik net een tandje harder, en die heeft meerdere salvos
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X