Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Inderdaad gewoon opstoken dat vuil ding!

    Comment


      Ben wel benieuwd hoe de verwarmingen van jullie er uit zien als je er cakes op kan zetten..

      Maar als je ze gewoon deze dagen binnen hebt liggen dan drogen ze ook wel hoor. Al geloof ik niet dat het daar persé mee te maken hebt, maar goed het kan geen kwaad om zo'n kleine moeite te doen.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Ben wel benieuwd hoe de verwarmingen van jullie er uit zien als je er cakes op kan zetten..

        Maar als je ze gewoon deze dagen binnen hebt liggen dan drogen ze ook wel hoor. Al geloof ik niet dat het daar persé mee te maken hebt, maar goed het kan geen kwaad om zo'n kleine moeite te doen.
        Ik heb een paar dozen tegen de verwarming gezet en deze erop gestapeld. Met rijst in een zak afgesloten. Kleine moeite, en zal wel prima drogen
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment




          Lekker warm.
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            Me handen beginnen aardig te jeuken.... is heel stil rond dit blokje.

            Wat kijk ik hier naar uit.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
              Me handen beginnen aardig te jeuken.... is heel stil rond dit blokje.

              Wat kijk ik hier naar uit.
              Ik moet me ook bedwingen. Na die ene wil je meer afsteken
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                Ik moet me ook bedwingen. Na die ene wil je meer afsteken

                Helaas zitten er echt heel veel ploffers bij, heb er 2 afgestoken en bij de ene plofte er 6 en bij de ander 9 stuks..... voor mij geen 2e keer meer, ( heb er nog 6 stuks voor 31ste )

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door napje12 Bekijk bericht
                  Helaas zitten er echt heel veel ploffers bij, heb er 2 afgestoken en bij de ene plofte er 6 en bij de ander 9 stuks..... voor mij geen 2e keer meer, ( heb er nog 6 stuks voor 31ste )
                  Dat is wel erg veel. Had zelf 1 ploffer. Goed drogen helpt.
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door napje12 Bekijk bericht
                    Helaas zitten er echt heel veel ploffers bij, heb er 2 afgestoken en bij de ene plofte er 6 en bij de ander 9 stuks..... voor mij geen 2e keer meer, ( heb er nog 6 stuks voor 31ste )
                    Valt me op dat de oude batches ook reeds genoeg ploffers hadden.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                      Ik heb een paar dozen tegen de verwarming gezet en deze erop gestapeld. Met rijst in een zak afgesloten. Kleine moeite, en zal wel prima drogen
                      Zou der ook zakje kroepoek bij leggen voor het idee

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door fexZy Bekijk bericht
                        Zou der ook zakje kroepoek bij leggen voor het idee
                        whaha.....

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door fexZy Bekijk bericht
                          Zou der ook zakje kroepoek bij leggen voor het idee
                          Beetje jammer dat je dat meer dan een maand later zegt. ik had graag een doos kroepoek weggestookt.
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            Net een Piromaxie gestest. Gaat weer net zo hard als vanouds. Hij is heel lief geaaid, waardoor ie iets sneller ging kwispelen.

                            Oja, dit is trouwens in een open omgeving. En daar voelde je de klappen al lekker. Tails zijn ook wel lekker fel!

                            Comment


                              Ik ga morgen een funken finale en deze vergelijken. Benieuwd welke.
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                Toch klinken de eerste shots een beetje naar natte kroepoek (om maar ontopic te blijven )
                                Of lijkt dat maar zo Op film ?
                                Natural Born Pyro

                                Comment

                                Working...
                                X