Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monster King

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Ik heb een filmpje gemaakt van de Monster King.
    Deze was afgeschoten in de vooravond.
    Zet je geluid hard aan.
    Let maar niet op het commentaar van de omstanders:

    http://www.youtube.com/watch?v=2-1UAVJh-U4
    Geweldig filmpje Moontan!!!
    Echt genieten zoals jullie daar staan !!!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door aap007
      Ik vond de pot een beetje tegen vallen. Ik heb er iets van 20 euro voor betaald bij edruco maar vond het hem niet waard. De burst was lekker, alleen de orginele effecten hebben voor mij geen extra waarde. Ik hoef geen leuke geluidjes te horen tijdens O&N maar lekker grote effecten in de lucht, en dan is dit toch een verkeerde keuze. Hij schoot naar mijn mening ook te langzaam. Met een paar tegelijkertijd is die natuurlijk beter, maar voor dat geld kan je betere dingen kopen.
      Welke burst? Heb je misschien een andere versie gehad?

      Moontan, het filmpje is super, echt genieten!!
      Gr. Alex:bye:

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door alexy Bekijk bericht
        Welke burst? Heb je misschien een andere versie gehad?

        Moontan, het filmpje is super, echt genieten!!
        ik neem aan gewoon de burst bij de salvo's, en die was idd wel lekker.


        en de monster king kost idd 18,95 bij edruco en dat vind ik ook voor dit effect aan de hoge kant de richtprijs van 11,95 lijkt er dan al meer op.
        Ook zal ik het afsteken van dit blok om twaalf uur afraden, het gaat hierbij meer om het geluid dan het effect en ik vond dat dit effect rond de jaarwisseling dan deels verloren gaat, wat dan toch jammer is.

        Gewoon lekker voor twaalfen doen dan zal t best een mooi blokkie zijn
        Dream as if you'll live forever, Live as if you'll die today

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door pyrosheep Bekijk bericht
          ik neem aan gewoon de burst bij de salvo's, en die was idd wel lekker.


          en de monster king kost idd 18,95 bij edruco en dat vind ik ook voor dit effect aan de hoge kant de richtprijs van 11,95 lijkt er dan al meer op.
          Ook zal ik het afsteken van dit blok om twaalf uur afraden, het gaat hierbij meer om het geluid dan het effect en ik vond dat dit effect rond de jaarwisseling dan deels verloren gaat, wat dan toch jammer is.

          Gewoon lekker voor twaalfen doen dan zal t best een mooi blokkie zijn
          Hij is ook aan de dure kant, zeker.
          Maar je koopt deze cake puur om het effect en de knal.
          En het hummer effect zorgt voor veel hilariteit.
          Leuk om er ook wat anders bij te hebben.

          Comment


            #20
            Wauw! Wat een bijzonder geluidseffect zeg! Die wil ik heel graag eens in 't echt zien/horen!

            Comment


              #21
              Ik lees niet terug in het topic waar de pot te vinden is, buiten Edruco. Mazzel hebben bij winkels in Duitsland?

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Ik lees niet terug in het topic waar de pot te vinden is, buiten Edruco. Mazzel hebben bij winkels in Duitsland?

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                  Hij is ook aan de dure kant, zeker.
                  Maar je koopt deze cake puur om het effect en de knal.
                  En het hummer effect zorgt voor veel hilariteit.
                  Leuk om er ook wat anders bij te hebben.
                  jah ben ik t ook mee eens, wiste alleen van te voren het effect niet precies, dus was wel verrast. Als we hem voor twaalfen af hadden gestoken was ie beter tot zijn recht gekomen, blijft komisch dat hummer effect.

                  En in combinatie met een ander blok is idd wel een aanradertje zelf in combinatie met de Power House gedaan, alleen om twaalf uur helaas
                  Dream as if you'll live forever, Live as if you'll die today

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door pyrosheep Bekijk bericht
                    jah ben ik t ook mee eens, wiste alleen van te voren het effect niet precies, dus was wel verrast. Als we hem voor twaalfen af hadden gestoken was ie beter tot zijn recht gekomen, blijft komisch dat hummer effect.

                    En in combinatie met een ander blok is idd wel een aanradertje zelf in combinatie met de Power House gedaan, alleen om twaalf uur helaas
                    Ok Pyrosheep, maar dan nog, we mogen best wel van smaak verschillen hoor.!!
                    We hoeven niet allemaal dezelfde smaak te hebben toch?

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                      Ok Pyrosheep, maar dan nog, we mogen best wel van smaak verschillen hoor.!!
                      We hoeven niet allemaal dezelfde smaak te hebben toch?
                      neej klopt zal em dan ook zelf niet voor 18,95 aanschaffen, ik ben meer van de luchteffecten
                      Dream as if you'll live forever, Live as if you'll die today

                      Comment


                        #26
                        Prijs Edruco: 19,95

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                          Prijs Edruco: 19,95
                          klopt! damn ben lekker bezig, sorry voor verkeerde info, was ff in de war
                          Dream as if you'll live forever, Live as if you'll die today

                          Comment


                            #28
                            Misschien dat de prijs aangepast is. Weet ik overigens wel bijna zeker want overal zijn de prijzen aangepast.

                            Kan je niets aan doen he. Misschien heb je er wel 1 gehad voor de oude prijs, dat is nog beter he

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                              Ik heb een filmpje gemaakt van de Monster King.
                              Deze was afgeschoten in de vooravond.
                              Zet je geluid hard aan.
                              Let maar niet op het commentaar van de omstanders:

                              http://www.youtube.com/watch?v=2-1UAVJh-U4

                              Ik zat net op youtube te kijken en hoorde direct aan de lach van wie dit afkomstig was hahaha.

                              Bruikbaar filmpje, alhoewel de uitwerking van deze pot op een warme zomerse dag ergens in het Gooi mij ook nog prima bijstaat. Alsmede de reactie van de buurvrouw hahahaha.

                              Prachtige cake, ik zou er zelf de voorkeur aangeven deze overdags of in het begin van de avond te schieten. Ik denk dat deze na 12en niet echt op zal vallen.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                                Ik zat net op youtube te kijken en hoorde direct aan de lach van wie dit afkomstig was hahaha.

                                Bruikbaar filmpje, alhoewel de uitwerking van deze pot op een warme zomerse dag ergens in het Gooi mij ook nog prima bijstaat. Alsmede de reactie van de buurvrouw hahahaha.

                                Prachtige cake, ik zou er zelf de voorkeur aangeven deze overdags of in het begin van de avond te schieten. Ik denk dat deze na 12en niet echt op zal vallen.
                                Leuke reactie Danny.
                                Inderdaad voor de vuurwerkfreak is dit duidelijk een cake voor in de vooravond.
                                Als om 00.00 uur het geweld losbarst verdwijnt de Monsterking in het niet.
                                Ik heb afgelopen oud en nieuw aardig wat van deze cake,s afgeschoten.
                                Op verzoek van o.a.familieleden,vrienden en buurtbewoners komt de Monsterking absoluut weer in het assortiment dit jaar. Gewoon omdat hij leuk is en voor veel gelach zorgt. Erg leuk om erbij te hebben.

                                Comment

                                Working...
                                X