Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lesli 'Das Beste Feuerwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lesli 'Das Beste Feuerwerk

    Hallo,

    Deze week een folder gekregen van mijn Lesli dealer, daarbij zat ook een folder van de lijn die eerder is besproken, de 'Duitse' lijn. Hierin staan een aantal producten uit de bestseller lijn, onder andere de Gold mary, Magnolia, Late night show en de Big MC Thunder. Allen hebben een andere etiket, en sterker nog zijn veel producten een aantal euros goedkoper. Heb voor jullie even een paar fotos gemaakt, in de hoop dat iemand hier wat meer over weet.

    Foto's zeggen meer dan 1000 woorden:





    Benieuwd of jullie hier iets over weten?

    #2
    Dit is niet de Duitse lijn.
    Lesli verkoopt ook hun vuurwerk in Duitsland!

    Zie hier niets speciaal tussen, alleen hier is alles goedkoper dan bij ons! I.v.m. kooien etc.

    De Duitse lijn is denk ik iets anders.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
      Dit is niet de Duitse lijn.
      Lesli verkoopt ook hun vuurwerk in Duitsland!

      Zie hier niets speciaal tussen, alleen hier is alles goedkoper dan bij ons! I.v.m. kooien etc.

      De Duitse lijn is denk ik iets anders.
      deze producten worden ook in nederland verkocht!.

      heb even gezocht en zag dat een winkel in heesch "SCHOENMAKERIJ TOMMY" dit verkocht

      zoek maar op op vuurwerkplanet.nl. en zo zijn er nog winkels!

      --pyro99
      Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door pyro99 Bekijk bericht
        deze producten worden ook in nederland verkocht!.

        heb even gezocht en zag dat een winkel in heesch "SCHOENMAKERIJ TOMMY" dit verkocht

        zoek maar op op vuurwerkplanet.nl. en zo zijn er nog winkels!

        --pyro99
        Klopt, die Bestseller lijn verkopen ze hier ook.
        Maar de Duitse prijzen hierboven zijn goedkoper dan wat het hier kost!

        En dit wordt verkocht in een Duitse winkel.

        Een Duitse lijn is bedoeld voor Nederland!

        Comment


          #5
          en hier is de jubba enzo te koop linkje: https://www.vuurwerkmarkt.nl/vuurwer...26pId%3d556261

          --pyro99
          Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

          Comment


            #6
            Even een ervaring van mij kant, de duitselijn van lesli kan in een aantal producten afwijken dan de NL lijn. Wij hebben afgelopen jaar op verkooppunt waar ik zit de duitse versie gekregen als vervanger voor monster jam, de duitse versie had de tube net anders staan en net een ander effect er in zitten dan de monster jam

            Comment


              #7
              Ik heb hier ook een folder met zogenaamd Duits vuurwerk.
              Bijv hawkeye voor 9 euro en jubba voor 10 euro.
              Kan van deze producten niets vinden op forums

              Comment


                #8
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image.jpg
Vertoningen:1
Grootte:183,6 KB
ID:	1543953Hier nog de folder

                Comment


                  #9
                  Dus als ik het goed begrijp is dit niet in Nederlandse winkels te koop?

                  Comment


                    #10
                    Om hier nog even op terug te komen,

                    net even bij de dealer langs geweest, ze verkopen dit vuurwerk dus wel in Nederland. Hij wist me te vertellen dat dit vuurwerk wordt geproduceerd voor Lesli DE, maar ook in Nederland legaal is vanwege de Nederlandse beschrijving die er op staat. Omdat ik hier in het grensgebied woon wordt deze lijn hier ook aangeboden.

                    Het vuurwerk wordt ook gewoon in Nederland opgeslagen, maar is dus gewoon budgetvuurwerk. Verder lijkt me dit een erg leuke lijn en ga er ook zeker wat van proberen.

                    Comment


                      #11
                      Is dit illegaal?
                      Zegmaar als je het haalt en dan weer terug over de grens neemt dat je dan niet een boete riskeert?
                      Vuurwerkcrew.nl .... de beste info vind je hier!!!

                      Comment


                        #12
                        Je hoeft hier voor de grens niet over, als je goed kijkt kun je dit halen in Ambt delden en dat ligt in Twente ..... Nederland dus ...
                        If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

                        Comment


                          #13
                          Vuurwerk is gewoon bij de dealer te krijgen die het aanbiedt. Dit staat als het goed is op de flyer. Heb er hier namelijk ook twee van liggen. Is dus gewoon legaal. Zie het meer als marketingtrucje. Want we weten tenslotte dat Duits vuurwerk goedkoper is. Dus gaan we de flyers gewoon Duits maken..

                          Comment

                          Working...
                          X