Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Celebration Night

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Celebration Night

    Artikelnummer: 22446
    Artikelnaam: Celebration Night
    Bruto Gewicht: 1.500 gram
    Netto Kruitgewicht: ... gram
    Aantal Schoten: 10 schoten
    Effectomschrijving: Effektstarke und großvolumige Rosenbuketts in Multicolor sowie in Blau, Rot, Grün und Silber
    Tijdsduur: 30 seconden
    Stijghoogte: 45 meter
    Richtprijs: 7,99 euro

    filmpje:

    #2
    Deze pot had ik, is egt een schitterende opt met goed effect. ! Besliste aanrader !!
    Vuurwerk is een passie!

    Comment


      #3
      Heb je er een filmpje van gemaakt?
      En in welke winkel heb je hem gehaalt. (Aldi, Lidl?)

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
        Heb je er een filmpje van gemaakt?
        En in welke winkel heb je hem gehaalt. (Aldi, Lidl?)
        Helaas geen filmmateriaal maar het is dezelfde als op het filmpje. Ik heb hem bij een andere winkel gehad, meer informatie in het Topic: Dringen in Duitsland
        Vuurwerk is een passie!

        Comment


          #5
          Wel veel kruit

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door chinathunder Bekijk bericht
            Wel veel kruit
            Waar concludeer je dit uit?
            Volgens mij staat er namelijk nergens het kruitgewicht vermeld. Wel het bruto gewicht maar dat is weer iets anders.

            Mocht je weten hoeveel gram kruit er in deze pot zit hoorden we dit graag

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
              Waar concludeer je dit uit?
              Volgens mij staat er namelijk nergens het kruitgewicht vermeld. Wel het bruto gewicht maar dat is weer iets anders.

              Mocht je weten hoeveel gram kruit er in deze pot zit hoorden we dit graag
              Dat weet ik niet maar het brutogewicght weet ik wel, staat in een ander topic, ff opzoeken.

              EDIT: 2014g
              Vuurwerk is een passie!

              Comment


                #8
                Ohw het bruto-gewicht werd hier ook al vermeld, echter verschillen deze 2 van elkaar. Ik ga er even achteraan

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
                  Ohw het bruto-gewicht werd hier ook al vermeld, echter verschillen deze 2 van elkaar. Ik ga er even achteraan
                  Nu zie ik het ja. Nou, dit stond op mijn omhulsel van de pot. Maar hoe wou je er8er komen dan ?
                  Vuurwerk is een passie!

                  Comment


                    #10
                    Ohw raar, ik heb even gezocht en vond in de catalogus: 1,500KG bruto. Het getal 0,137KG NEM staat denk ik voor de kruit inhoud. Dus dit zou betekenen dat er 137gram kruit in zit, dit over 10 schoten.

                    Overigens maakt deze pot deel uit van een 8 delige serie, en is het artikelnummer 22446 volgens mij niet het specifieke artikel nummer van dit product.

                    Comment


                      #11
                      Dat van die 8 potten in een serie klopt. Maar ik snapniet waarom er bij mij dan zo'n raar bruto gewicht (afwijkend) op de pot zelf staat
                      Vuurwerk is een passie!

                      Comment


                        #12
                        Geen idee, mischien vernieuwd(verzwaard vor de veiligheid). Kan me dit echter niet zo snel voorstellen aangezien deze serie potten al vooorzien is van een voetsteuntje.

                        Maar waar zitten we eigelijk over te praten. Het bruto gewicht draagt niets mee aan het effect. Dus of het nu 2 kilo of 200kilo is het enige wat het gewicht je bezorgd is een hernia

                        Comment


                          #13
                          Ik kreeg trouwens een krantje in de bus (rond november) en daarin staan producten van Keller o.a. deze serie (8 potten voor 70 euro) en dat kun je in NL bestellen tijdens de voorverkoop en ook in Nederland afhalen !!
                          Vuurwerk is een passie!

                          Comment


                            #14


                            Zag hier nog geen foto staan dus...
                            Waar zou de wereld zijn zonder bananenijs?

                            Comment

                            Working...
                            X