Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Three

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
    ik ben informatie dronken de laatste vond ik maar bud maar eerdere filmpjes waren echt goed,dus welke zijn de betere volgens jou(jullie)en zijn waar te krijgen ??
    Je hebt de Herlat, en de Hong Deng Long versie, voor zover ik weet is de versie van Hong Deng Long niet meer te koop, de versie van Herlat (filmpjes van Smili) wel, dat is in mijn ogen dus de slechte variant.

    Die zijn te koop bij alle Zena fillialen in België.

    Comment


      Er is op dit moment weer een nieuwere versie van de big 3 van hong deng long en die schijnt weer als vanouds te gaan. Fotos in post 60.
      Raaddebom.nl

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
        Je hebt de Herlat, en de Hong Deng Long versie, voor zover ik weet is de versie van Hong Deng Long niet meer te koop, de versie van Herlat (filmpjes van Smili) wel, dat is in mijn ogen dus de slechte variant.

        Die zijn te koop bij alle Zena fillialen in België.
        het is moeilijk om te oordelen via filmpjes vanwege slecht en goede camera,s etc maar ik zag filmpjes van tivoli pijlen die keihard knalden vergelijkbaar met big 3 .heb jij ervaring met tivoli pijlen? want als de knal vergelijkbaar is het een mooi alternatief 8 voor 60 euri net iets goedkoper per pijl

        Comment


          jarenlang de tivoli pijlen gestoken, maar absoluut niet gelijkwaardig aan big 3. zachtere knal, gaan iets hoger. Effectgrote hetzelfde.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door syndikaat Bekijk bericht
            jarenlang de tivoli pijlen gestoken, maar absoluut niet gelijkwaardig aan big 3. zachtere knal, gaan iets hoger. Effectgrote hetzelfde.
            zijn de nieuwe big tree volgens jou dus nog steeds beter dan de tivoli pijlen

            Comment


              bekijk mijn tekst, en maak daaruit op wat ik bedoel.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door syndikaat Bekijk bericht
                bekijk mijn tekst, en maak daaruit op wat ik bedoel.
                Ik vind eerlijk gezegd dat je niet redelijk op de vraag van Chappie reageert. Je hebt het over niet gelijkwaardig... dit kan zowel positief als negatief zijn. Daarna licht je dit toe met: zachtere knal, gaan iets hoger. Effectgrote hetzelfde. Je zegt er niet bij of dit over de tivoli of de big 3 gaat...
                Ik ben het dus met Chappie eens en vraag je dus ook bij deze je post wat te verduidelijken.

                Bedankt.

                Comment


                  Jongens er was een Versie van herlat.
                  Die was bagger.
                  De nieuwere van hongdelong zijn weer prima (bijna) als van ouds.
                  Harde burst groot efect en goede (niet te hooge) stijg hoogte.

                  De Tivoli zijn erg goed maar de big3 is groter en voller en harder van affect.

                  De tivoli zijn ook goedkoper.
                  ..

                  Comment


                    zijn de hong deng longs er weer dan?

                    Comment


                      De slappe Herlats is al 2 jaar geleden.
                      Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

                      Comment


                        Deze pijlen maken freaks helemaal happy:

                        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                        ze blijven gewoon geweldig, telkens weer!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door sisser Bekijk bericht
                          De slappe Herlats is al 2 jaar geleden.
                          Die slappe Herlats zijn nu toch weer terug?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door FluitKetel Bekijk bericht
                            Die slappe Herlats zijn nu toch weer terug?
                            Nee, de Hong Deng long is de meest recente.

                            Comment


                              hierbij filmpje van mijn 3 pijlen, helaas is de eerste niet echt scherp gefilmd...
                              reacties van mensen die stonden te kijken zeggen genoeg

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                              Comment


                                Waren mooie pijlen, mensen stonden ervan te kijken.
                                Raaddebom.nl

                                Comment

                                Working...
                                X