Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Three

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Big Three

    Artikelnummer:R 301
    Artikelnaam: Big Three
    Bruto Gewicht:
    Netto Kruitgewicht:75 gram
    Effectomschrijving:A- Brocade crown to red.B- Blue to silver coconut.C- Green glitter.
    Richtprijs: €.29,-
    Verpakkingseenheid:3 in pak.
    Opmerking:te koop bij Loots en Zena. Zeker een mooie pijl


    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	img_4773640640.jpg
Vertoningen:1
Grootte:33,0 KB
ID:	1610089
    Laatst aangepast door ylke; 15 October 2012, 09:37.
    2011, denk!

    #2
    mensen, deze pijlen zijn echte aanraders. Ze hebben een zeer harde burstknal en het effect is HUGE!!
    echt waar
    2011, denk!

    Comment


      #3
      De burst knal vond ik niet egt hard zo als er werd gezegt! maar het zijn wel mooie pijlen allen jammer dat het effect nooit rond is.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Tunit Bekijk bericht
        De burst knal vond ik niet egt hard zo als er werd gezegt! maar het zijn wel mooie pijlen allen jammer dat het effect nooit rond is.
        nou, autoalarm ging af, door een pijl. dat gebeurt ook niet zomaar hoor!
        het effect hoeft toch niet rond te zijn, ik vind dit wel mooi, het is echt VOL!!
        een zeer mooie pijl en ik vind het de mooiste 75 grammer.
        2011, denk!

        Comment


          #5
          Ik dacht altijd dat ze big three heette. Kan het mis hebben, maar als ze het ''grote bomen'' noemen dat vind ik ook een beetje een vreemde naam voor een pijlenpakket.
          Het leven is een feest!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
            Ik dacht altijd dat ze big three heette. Kan het mis hebben, maar als ze het ''grote bomen'' noemen dat vind ik ook een beetje een vreemde naam voor een pijlenpakket.
            jah je hebt gelijk. Ik zal het even aanpassen naar big three!
            een 3 schijven kan natuurlijk ook, maar vind ,met tekst orgineler
            2011, denk!

            Comment


              #7
              Echte toppijlen met, naar mijn ervaring, een harde knal. Ze zitten dan ook in mijn winkelmandje eind februari.

              Gelukkig zijn ze alleen 22,50 en niet 25 zoals vermeld staat in de startpost
              BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door BigSpender Bekijk bericht
                Echte toppijlen met, naar mijn ervaring, een harde knal. Ze zitten dan ook in mijn winkelmandje eind februari.

                Gelukkig zijn ze alleen 22,50 en niet 25 zoals vermeld staat in de startpost
                over welke winkel heb je het dan?
                bij Loots en Zena kosten op dit moment 25 euro.
                In November was dit 22,50 zoals je zegt, maar misschien keek je toen naar die prijs.
                In ieder geval is hij nu 25 euro geworden.
                2011, denk!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Firekiddo Bekijk bericht
                  over welke winkel heb je het dan?
                  bij Loots en Zena kosten op dit moment 25 euro.
                  In November was dit 22,50 zoals je zegt, maar misschien keek je toen naar die prijs.
                  In ieder geval is hij nu 25 euro geworden.
                  Het spijt me heel erg, maar ik heb het nagevraagt.
                  Hij is bij Loots inderdaad 25 euro, maar bij Zena is hij gewoon nog 22,50 euro.
                  Het komt ook wel vaker voor dat Loots (iets) hogere prijzen hanteert dan Zena, je moet er daarom niet vanuit gaan dat de prijzen gelijk zijn (de site van Loots is ook al een poosje niet geupdate).

                  Ik vind dit zelf goed nieuws en neem er dan ook eentje mee als ik naar Olen ga.

                  EDIT: Filmpje: http://www.vuurwerkfotos.com/display...lbum=55&pos=36
                  Laatst aangepast door BigSpender; 31 January 2008, 12:44. Reden: filmpje van alle pijlen toegevoegd
                  BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

                  Comment


                    #10
                    Op dat filmpje zie je de kleur niet zo goed.
                    het blauwe is heel heel slecht zchtbaar.
                    daarom heb ik ook een filmpje van youtube:
                    en dat is deze, en zelfs mijn eigen pijl
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    2011, denk!

                    Comment


                      #11
                      klaar. niks meer
                      Laatst aangepast door Emilioooo; 9 October 2008, 19:55.

                      Comment


                        #12
                        whahaha, het lijkt net een lawinepijl moet ik toegeven. De knal bij jouw filmpje komt veel harder over.
                        Echt een geweldige pijl!
                        2011, denk!

                        Comment


                          #13
                          De pijlen zien er best goed uit. Grote boeketten en harde bursts.
                          Toch jammer dat sommige pijlen erg slordige boeketten hebben, maar dat maakt het wel lekker ordinair.
                          Maar 25 euro voor 3 pijlen is best heftig, maargoed ik heb duurder gezien.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                            De pijlen zien er best goed uit. Grote boeketten en harde bursts.
                            Toch jammer dat sommige pijlen erg slordige boeketten hebben, maar dat maakt het wel lekker ordinair.
                            Maar 25 euro voor 3 pijlen is best heftig, maargoed ik heb duurder gezien.
                            Ze zijn volgens mij geen €25, maar €22.50.
                            Het leven is een feest!

                            Comment


                              #15
                              nope.
                              de prijs is echt 25 euro, zowel bij zena als bij loots.
                              waarschijnlijk is dat gewoon omdat de vraag veelte groot is
                              2011, denk!

                              Comment

                              Working...
                              X